Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Zjawiska Paranormalne > Magia > Jak postawić tarota?
Jak postawić tarota?

Jak postawić tarota?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Karty tarota to doskonały sposób na poznanie tego, co będzie działo się w twoim życiu. Poniżej znajdziesz podpowiedź, jak korzystać z kart tarota. Dowiesz się, jak czerpać z nich wskazówki na każdy dzień.
1

Zaopatrz się w odpowiedni zestaw kart tarota. Taki, który naprawdę polubisz. Obrazki na kartach powinny ci się podobać, a same karty dobrze leżeć w twoich dłoniach.

2

Sprawdź, co oznaczają poszczególne karty. Poszukaj podstawowego znaczenia każdej z kart. Zdjęcia mogą różnić się w zależności od rodzaju kart, ale znaczenie zawsze jest takie samo. Interpretację niektórych kart znajdziesz klikając na link na końcu tego artykułu.

3

Znajdź stolik lub wolną przestrzeń, na której będziesz mogła postawić swoje karty. Jeśli istnieje taka możliwość, pozostaw je na wierzchu przez cały dzień, tak by były widoczne i byś mogła myśleć o nich przez cały dzień.

4

Usiądź lub uklęknij przed stołem i weź do ręki pełną talię kart do tarota. Gdy będziesz trzymać je w dłoniach, wyrzuć z głowy wszystkie niepotrzebne myśli i skup się na pytaniu „Jakie są wskazówki na dzisiaj?”.

5

Ciągle miej na uwadze to pytanie i zacznij tasować karty. Zrób to kilka razy. Teraz podziel talię na 3 części, a następnie złącz wszystkie razem w odwrotnej kolejności i znów potasuj. Proponuję każdego dnia tasować karty 3 razy i tyle samo razy je przekładać. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że o wszystkim decyduje los.

Jak wróżyć z wahadełka?
Jak wróżyć z kart?
Jak czytać z dłoni?
Jak wywołać ducha?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak wróżyć z wahadełka?
 4/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (5)

beata - 2013-02-11
do lily, może pani mi powróżyć ? chciałabym znać odp na dręczące mnie pytania
aneta - 2013-01-07
polecam ! moja Ciocia ostatnio mi wrozyla i WSZYSTKO 10000% SIE SPRAWDZILO ! na prawde!
cesarzowa - 2012-08-19
Tarot nie jest ściemą a jak nie wierzysz zapraszam powróże i przekonamy sie czy sciemniam.
Lily - 2012-08-10
Moim zdaniem to nie jest ściema tylko spryt. Jak się pójdzie do wróżki to też powie takie rzeczy, które można dopasować do wszystkiego.
Alik - 2010-07-22
Nie wierzę w tarota. Zawsze każdą "wróżbę" można dopasować do własnej sytuacji życiowej. Jak ktoś ci powie że masz problemy zdrowotne to czy jest to kłamstwo? 99% ludzi je ma. Jeśli nawet nie jesteś ciężko chory to może akurat masz katar, przewiało cię czy się wywróciłeś i boli cię kolano. Tarot to ściema!
Alfabet runiczny wywodzi się ze starej tradycji germańskiej. Runy uważane były za przedmioty magiczne, dawały możliwość...
Jak czytać runy?
Alfabet runiczny wywodzi się ze starej tradycji germańskiej. Runy uważane były za...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub