Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Freeware i Shareware > Jak zainstalować Skype?
Jak zainstalować Skype?

Jak zainstalować Skype?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 
Skype to program komputerowy, który umożliwia nam wykonywanie darmowych połączeń głosowych i wideo z ludźmi na całym świecie. Program ten oferuje nam darmowe rozmowy z innymi użytkownikami podłączonymi do sieci, darmowe połączenia wideo, wideokonferencje, przesyłanie wiadomości tekstowych, wysyłanie sms-ów oraz przekierowanie połączeń na telefon komórkowy, kiedy nie jesteśmy podłączeni do sieci. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak zainstalować ten program na swoim komputerze.
1

Podłącz zestaw słuchawkowy do komputera. Słuchawki i mikrofon możesz podłączyć poprzez wejście USB lub łącze Bluetooth.

2

Wejdź na stronę internetową programu Skype i ściągnij za darmo aplikacje. Po pobraniu programu, kliknij dwukrotnie na ikonę, aby zainstalować Skype na komputerze. Poczekaj chwilę, program zainstaluje się samoczynnie. Następnie utwórz nową nazwę użytkownika i hasło. Dzięki temu będziesz mógł zalogować się do sieci Skype.

3

Teraz poszukaj znajomych i członków rodziny zalogowanych do sieci Skype. W tym celu kliknij na ikonę „dodaj”. Możesz wyszukać ich wpisując nazwę użytkownika, imię i nazwisko osoby, adres e-mail lub nazwę MySpaceIM. Znajomi, którzy znajdują się w trybie on line pojawią się na szczycie twojej listy i będą oznaczeni zielona ikoną.

4

Wykup pakiet dostępu do wykonywania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe. Abonament możesz również wykupić na rozmowy międzynarodowe. Za połączenia możesz zapłacić kartą kredytową lub poprzez przelewy internetowe. Sprawdź na stronie Skype, jakie są opłaty za połączenia lokalne i międzynarodowe.

Jak usunąć śmieci z komputera?
Jak depilować okolice bikini?
Jak podłączyć słuchawkę Bluetooth ze Skype'm?
Darmowe programy do nauki angielskiego
Wskazówki
  • Kup wysokiej jakości zestaw słuchawkowy. Gorszej jakości sprzęt może powodować zakłócenia.
  • Skype jest dostępny dla różnych systemów operacyjnych, w tym Mac OS X, Linux i Windows. Można go również zainstalować w telefonach z WiFi, telefonach bezprzewodowych i wielu telefonach komórkowych.
strona 1 z 2następna >
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

jarek - 2010-06-24
prosta sprawa z tym skype'm i na prawde oplaca sie z niego korzystac, rozmowy tanie, korzystanie banalnie proste, a rozmawiac mozesz z calym swiatem
Nie potrzebujesz kupować i instalować w pokoju dziecka specjalnych kamer, aby wiedzieć czy maluch smacznie śpi. Poniżej...
Jak wykorzystać Skype do monitoringu dziecka?
Nie potrzebujesz kupować i instalować w pokoju dziecka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub