Tutaj jesteś: Motoryzacja > Jazda i Bezpieczeństwo > Porady dla Kierowcy > Jak otworzyć samochód bez kluczyków?
Jak otworzyć samochód bez kluczyków?

Jak otworzyć samochód bez kluczyków?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (19 ocen)
Oceń 
Z pewnością wielu z nas przydarzyła się ta nieprzyjemna sytuacja, gdy doszło do zamknięcia kluczyków wewnątrz samochodu. Można jednak w prosty sposób wybrnąć z tej sytuacji. Wystarczy, że nauczysz się otwierać samochód bez użycia kluczyków. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się, jak to zrobić.
Piłeczka tenisowa, Klin, Długi wąski metalowy drut
1

Sposób z klinem i drutem.

W tej metodzie przyda się mały klin (7-10cm) i wąski metalowy pręt lub drut. Wsuń klin w górny róg drzwi samochodu, tak aby stworzyć niewielką przestrzeń przez którą wsuniesz drut. Gdy rozszczelnisz już drzwi, wsuń w otwór drut i postaraj się odblokować jego końcem drzwi. Ten sposób jest nieco trudny, jeśli nie masz bolca od blokady na górze. Ale nie oznacza to, że jest to niewykonalne.

2

Sposób z metalowym wieszakiem.

To klasyczna technika stosowana już od wielu lat. Znajdź wieszak wykonany z drutu, zegnij go tak, by utworzył prosty pręt, na końcu zrób haczyk. Wsuń drut z boku drzwi i postaraj się ręcznie odblokować zamek. Dzięki temu otworzysz drzwi. Uwaga: Ta metoda jest bardzo skuteczna w starszych samochodach. W nowszych modelach może działać nieco gorzej.

3

Sposób z użyciem piłeczki do tenisa.

Ta metoda jest nieco niekonwencjonalna, ale za to bardzo skuteczna. Weź piłeczkę tenisową i przekrój ją na pół. Połówkę piłeczki przyłóż do dziurki od klucza i mocno w nią uderz. Siła uderzenia dłoni może być wystarczająca, aby odblokować mechanizm, który zablokował drzwi.

4

Pomoc drogowa.

Skorzystanie z usług pomocy drogowej to zawsze dobry pomysł. Tego typu firmy z chęcią udzielą ci pomocy, gdy zamkniesz sobie kluczyki wewnątrz samochodu. Poszukaj informacji o lokalnych firmach w Internecie lub książce telefonicznej.

Jak prowadzić samochód?
Jak cofać samochodem?
Co robić w przypadku zgubienia kluczyków od samochodu?
Jak zapobiegać parowaniu szyb w samochodzie?
Przeczytaj teraz: Jak walczyć z sennością?
 3.4/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (11)

grazyna2 - 2013-04-15
Ja i tak bym sobie nie poradziła, ale koleżanka miała takowe zdarzenie: pożyczyła kluczyk od takiego samego auta i udało się, to dziwne, ale poskutkowało, może zatem warto spróbować tego sposobu
Wozu - 2013-03-13
1. Klin i drut - działa tylko z samochodami bez podwójnego ryglowania. Bez odpowiedniego sprzętu i umiejętności zazwyczaj kończy się porysowaniem lakieru, tapicerki lub uszkodzeniem uszczelki. Widziałem nawet pogiętą karoserię od wciskania śrubokrętów.
2. Wieszak - tylko stare samochody z metalowym cięgnem. W nowszych samochodach nie działa "trochę gorzej" tylko wcale nie działa
3. Piłka tenisowa - bzdura całkowita
nick - 2013-03-07
Sposób z użyciem piłeczki do tenisa to tylko Franc Mauer da rade. Za dużo filmów redaktor Andrzej się naoglądał
MamDieslaWGazie - 2012-11-30
Jest jeszcze sposób wsadzenia drutu wyjęcia kluczyków ze stacyjki i wcisnąć przycisk otwarcia drzwi.Jest to dobra metoda jak ktoś ma ryglowanie :)
Spryciol - 2012-07-08
Jest jeszcze jeden bardzo skuteczny sposob dziala na 100% bedziemy potrzebowali mocnej pięści albo cegły.. Reszta znana...
J@ceq - 2011-09-17
Te wszystkie metody działają ale w autach starego typu. Nowe zamki pracują na zasadzie elektromagnetycznej a nie na zasadzie ciśnieniowej czy mechanicznej. Wszystkie te porady do lamusa.
pogromca_nadiii - 2011-03-26
nadia, tys glupia - ze z jednym zamkniem nie dziala, nie znaczy ze z innym nie dziala; he he; jestes glupia jak discovery
jabol - 2010-10-30
tu się nie zgodzę ze pęd powietrza nie otwiera zamka. mój kolega z wojska otwierał kłódki beretem zwiniętym w rulonik jak pierdyknął w zamek sama odskakiwała....
bugi - 2010-07-15
Patent z piłeczką działa ,ale dobrze że nie wszyscy o tym wiedzą...
Zosia - 2010-07-05
Moja sąsiadka pojechała kiedyś gdzieś za miasto. Poszła do sklepu i okazało się że zatrzasnęła sobie kluczyki w aucie. Obok siedzieli jacyś kolesie i zapytali czy chce żeby jej otworzyć ale to będzie kosztować 50 zł. Zgodziła się. Koleś kazał jej się odwrócić i nie patrzeć. Po 5 sek drzwi były otworzone ale do teraz nie wiadomo jak on to zrobił :/.
Nadii - 2010-07-05
Metoda z piłeczką nie działa. Jest taki program "Pogromcy Mitów" na Discovery Channel. Udowadniają tam, czy coś jest prawdą czy mitem. Sprawdzili otwieranie samochodu za pomocą piłeczki (z piłeczką chodzi o to, że podczas uderzenia wytwarza się ciśnienie powietrza, które ponoć wypycha i otwiera zamek). Kolesie to sprawdzili i nie zadziałało. Uderzali w piłeczkę z różną siłą i nic. Potem wzięli sprężarkę powietrza (żeby ciśnienie było jeszcze większe niż podczas uderzenia w piłeczkę) i też oczywiście nie zadziałało. Więc to kompletna bzdura. Można usunąć całkowicie ten punkt.
W zimowy poranek, spiesząc się do pracy może czekać Cię niemiła niespodzianka a mianowicie zamarznięty zamek w drzwiach...
Jak otworzyć zamarznięty zamek w aucie?
W zimowy poranek, spiesząc się do pracy może czekać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub