Tutaj jesteś: Motoryzacja > Jazda i Bezpieczeństwo > Porady dla Kierowcy > Jak otworzyć samochód bez kluczyków?

Jak otworzyć samochód bez kluczyków?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (21 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Z pewnością wielu z nas przydarzyła się ta nieprzyjemna sytuacja, gdy doszło do zamknięcia kluczyków wewnątrz samochodu. Można jednak w prosty sposób wybrnąć z tej sytuacji. Wystarczy, że nauczysz się otwierać samochód bez użycia kluczyków. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się, jak to zrobić.
Piłeczka tenisowa, Klin, Długi wąski metalowy drut
Przeczytaj teraz: Jak odpalić diesla zimą?
 3.3/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (13)

pool - 2014-11-18
nie które sposoby są sprawdzone tylko działają w domowym garażu,bo skąd człowiek ma to wszystko mieć przysobie w kieszeni???????
jacek61 - 2014-11-18
Mam pytanie formalne: czy możne zastosować szeroki drut NIEMETALOWY? Ot - choćby drewniany... ;)
grazyna2 - 2013-04-15
Ja i tak bym sobie nie poradziła, ale koleżanka miała takowe zdarzenie: pożyczyła kluczyk od takiego samego auta i udało się, to dziwne, ale poskutkowało, może zatem warto spróbować tego sposobu
Wozu - 2013-03-13
1. Klin i drut - działa tylko z samochodami bez podwójnego ryglowania. Bez odpowiedniego sprzętu i umiejętności zazwyczaj kończy się porysowaniem lakieru, tapicerki lub uszkodzeniem uszczelki. Widziałem nawet pogiętą karoserię od wciskania śrubokrętów.
2. Wieszak - tylko stare samochody z metalowym cięgnem. W nowszych samochodach nie działa "trochę gorzej" tylko wcale nie działa
3. Piłka tenisowa - bzdura całkowita
nick - 2013-03-07
Sposób z użyciem piłeczki do tenisa to tylko Franc Mauer da rade. Za dużo filmów redaktor Andrzej się naoglądał
MamDieslaWGazie - 2012-11-30
Jest jeszcze sposób wsadzenia drutu wyjęcia kluczyków ze stacyjki i wcisnąć przycisk otwarcia drzwi.Jest to dobra metoda jak ktoś ma ryglowanie :)
Spryciol - 2012-07-08
Jest jeszcze jeden bardzo skuteczny sposob dziala na 100% bedziemy potrzebowali mocnej pięści albo cegły.. Reszta znana...
J@ceq - 2011-09-17
Te wszystkie metody działają ale w autach starego typu. Nowe zamki pracują na zasadzie elektromagnetycznej a nie na zasadzie ciśnieniowej czy mechanicznej. Wszystkie te porady do lamusa.
pogromca_nadiii - 2011-03-26
nadia, tys glupia - ze z jednym zamkniem nie dziala, nie znaczy ze z innym nie dziala; he he; jestes glupia jak discovery
jabol - 2010-10-30
tu się nie zgodzę ze pęd powietrza nie otwiera zamka. mój kolega z wojska otwierał kłódki beretem zwiniętym w rulonik jak pierdyknął w zamek sama odskakiwała....
bugi - 2010-07-15
Patent z piłeczką działa ,ale dobrze że nie wszyscy o tym wiedzą...
Zosia - 2010-07-05
Moja sąsiadka pojechała kiedyś gdzieś za miasto. Poszła do sklepu i okazało się że zatrzasnęła sobie kluczyki w aucie. Obok siedzieli jacyś kolesie i zapytali czy chce żeby jej otworzyć ale to będzie kosztować 50 zł. Zgodziła się. Koleś kazał jej się odwrócić i nie patrzeć. Po 5 sek drzwi były otworzone ale do teraz nie wiadomo jak on to zrobił :/.
Nadii - 2010-07-05
Metoda z piłeczką nie działa. Jest taki program "Pogromcy Mitów" na Discovery Channel. Udowadniają tam, czy coś jest prawdą czy mitem. Sprawdzili otwieranie samochodu za pomocą piłeczki (z piłeczką chodzi o to, że podczas uderzenia wytwarza się ciśnienie powietrza, które ponoć wypycha i otwiera zamek). Kolesie to sprawdzili i nie zadziałało. Uderzali w piłeczkę z różną siłą i nic. Potem wzięli sprężarkę powietrza (żeby ciśnienie było jeszcze większe niż podczas uderzenia w piłeczkę) i też oczywiście nie zadziałało. Więc to kompletna bzdura. Można usunąć całkowicie ten punkt.
Skrzypienie wycieraczek samochodowych doprowadza Cię do szału? Codziennie musisz ich używać, bo pada deszcz lub śnieg,...
Skrzypiące wycieraczki
Skrzypienie wycieraczek samochodowych doprowadza Cię do szału? Codziennie musisz ich...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub