Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Kostiumy kąpielowe > Jaki strój kąpielowy dla puszystej?
Jaki strój kąpielowy dla puszystej?

Jaki strój kąpielowy dla puszystej?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 
Jeśli jesteś osobą puszystą i właśnie wybierasz się na plażę lub basen, nie musisz się już martwić o strój. Kobiety puszyste muszą się zmierzyć z wieloma wyzwaniami, ale żyją w przekonaniu, że nie ma nic trudniejszego, niż wybór stroju. Przekonaj się, że nie jest to prawda. Obecnie produkowanych jest wiele rodzajów kostiumów kąpielowych, w których każda kobieta może czuć się doskonale. Wybierz więc odpowiedni strój dla siebie, bez względu na krągłości twojej sylwetki.
1

Większe kobiety wybierając strój kąpielowy dla siebie powinny wziąć pod uwagę kilka ważnych czynników. Przede wszystkim puszysta kobieta powinna zwrócić uwagę na rodzaj wsparcia wbudowanego w kostium. Strój z wbudowanym biustonoszem będzie dla ciebie odpowiedni. Najlepiej jeśli jego rozmiar odpowiada standardowym rozmiarom biustonoszy. Wielu producentów oferuje obecnie stroje kąpielowe w dużych rozmiarach, które posiadają odpowiednie fiszbiny pod biustem. Istnieją także stroje zbudowane z dwóch warstw – zewnętrzna kolorowa i wewnętrzna podszewka, która podpiera i wyszczupla sylwetkę.

2

Należy również wziąć pod uwagę rodzaj kostiumu kąpielowego. Stroje jednoczęściowe to zazwyczaj lepszy wybór w porównaniu do większości strojów dwuczęściowych. Strój jednoczęściowy może znacznie wyszczuplić naszą figurę i skupić uwagę na atutach naszej figury, odrywając tym samym oczy od wad. Wybieraj stroje z szerokimi ramiączkami. Unikaj natomiast kostiumów pozbawionych ramiączek, bez względu na to jakie mają wsparcie. Tego typu strój może się łatwo ześliznąć jest raczej niewygodny, jeśli używasz go do pływania lub ćwiczeń w wodzie.

Jakie ubrania pasują dla puszystych?
Jak wyglądać pięknie w rozmiarze XL ?
Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?
Jak się ubierać żeby wyglądać szczuplej?
strona 1 z 3następna >
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

folka78 - 2010-07-16
Według mnie nie ma znaczenia jaki jest to strój kąpielowy. Ważne tylko, aby nie był za mały i nie wrzynał się w ciało, bo wtedy robią się większe fałdy a tłuszczyk jest bardziej eksponowany.
Igga - 2010-07-05
Oj moja koleżanka jest dużo przy kości jednak nosi stroje 2 częściowe normalne bo chce się opalić. Wcale źle nie wygląda. Jak dla mnie to lepiej od zachudzonych anorektyczek. Oczywiście ona ma również kompleksy ale jak wstaje np idzie do wody czy przejść się po plaży to po prostu zakłada na biodra parero i wygląda super.
Halinao - 2010-07-05
Ostatnio w modzie są stroje 2 częściowe - góra typu bluzeczka na ramiączkach + bokserki. Takie stroje bardzo ładnie wyglądają a poza tym jak się leży to można koszulkę podwinąć i poopalać brzuch czego nie da się zrobić w stroju jednoczęściowym.
To nie ilość kilogramów decyduje o tym czy wyglądasz pięknie. Wszystko zależy od tego jak zaprezentujesz swoją figurę....
Jak optycznie wyszczuplić sylwetkę?
To nie ilość kilogramów decyduje o tym czy wyglądasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub