Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak pieścić kobietę ustami?
Jak pieścić kobietę ustami?

Jak pieścić kobietę ustami?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
Usta to tajemna broń mężczyzn. No, w sumie nie taka tajemna, bo bardzo dobrze widoczna. Ale nie wszyscy zdajemy sobie sprawę z potencjału ust. I nie mówimy tutaj o seksie oralnym, chociaż jeśli chcesz być dobrym kochankiem powinieneś dawać swojej kobiecie pieszczoty oralne regularnie. Nie mówimy też o zwykłym całowaniu w usta, bo to już powinieneś mieć opanowane do perfekcji. My wychodzimy dużo dalej. Twoje usta powinny mieć styczność z każdą częścią ciała kobiety. Powinny to ciało całować, lizać, podgryzać, zasysać i robić z nim to, co Ci się tylko podoba. No więc, jakie miejsca na kobiecym ciele, oprócz waginy i warg są żądne męskich ust?
1

Uszy. Uszy są często pomijaną przez panów częścią ciała. Niesłusznie. Znajduje się w nich mnóstwo zakończeń nerwowych, które są znakomicie stymulowane przez usta. Delikatne ich podgryzanie i muskanie sprawi, że Twoja kobieta będzie drżeć z rozkoszy. Ocieraj się ustami o jej małżowinę, ciągnij ją delikatnie zębami. Efekty będą wielkie.

2

Kark. Jeden z najszybszych i najefektywniejszych sposobów na rozpoczęcie gry wstępnej – muskanie karku. Zadziała to nadzwyczaj dobrze, jeśli ją zaskoczysz. Podejdź do niej kiedy zmywa naczynia lub pracuje przy komputerze. Skradaj się cicho, szybkim ruchem zdejmij jej włosy z karku i delikatnie ją pocałuj. Szybko zapomni o wykonywanym zajęciu i będzie chciała więcej.

3

Twarz. Całowanie kobiety po twarzy jest bardo personalne. Możesz przez to okazać swoje uczucia wobec niej. Całując czule i delikatnie kobietę w policzki, czoło, linię żuchwy, nawet w nos i zamknięte powieki wytworzysz między Wami szczególny rodzaj napięcia. Nie liż jednak jej twarzy. Po prostu nie i już. To nie jest seksi. Również jej nie podgryzaj. Jej twarz powinna być traktowana z czułością i pietyzmem.

strona 1 z 2następna >
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Imre - 2010-07-06
Kobiety lubią również jak ssie się im palce (u rąk!) i delikatnie całuje wewnętrzną stronę dłoni.
Seks zabawy nie tylko mogą wprowadzić powiew świeżego powietrza w waszej sypialni, ale pomogą również w odkryciu...
Jak się bawić w łóżku? Seks zabawy.
Seks zabawy nie tylko mogą wprowadzić powiew świeżego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub