Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kwiaty Ślubne > Jak wybrać bukiet ślubny?
Jak wybrać bukiet ślubny?

Jak wybrać bukiet ślubny?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Bukiet ślubny dodaje kropki nad 'i' Twojemu wizerunkowi w dzień ślubu. Doda elegancji, romantyzmu, awangardy, ekstrawagancji lub kaprysu – czego tylko zapragniesz. Dlatego tak ważne jest, aby wybrać właściwie. Decyzja ta jednak potrafi być przytłaczająca. Jest tyle kwiatów i wzorów bukietów do wyboru, że może nas rozboleć głowa. Wybrać kwiaty proste czy fantazyjne, jednobarwne czy kolorowe, nie wspominając już o wyborze konkretnego gatunku. Wybór nie jest prosty. Zawsze jednak musisz pamiętać, aby bukiet współgrał z suknią i innymi dodatkami. Musi być również poręczny, aby łatwo Ci go było trzymać podczas ceremonii. Jak zatem wybrać idealny bukiet ślubny?
1
bukiet ślubny nosegay

Jednym z najpopularniejszych rodzajów bukietu ślubnego jest tzw. nosegay. Jest to okrągły, mały bukiet. Kwiaty są jednolite, ułożone blisko siebie. Pasują do większości sukien i są łatwe w trzymaniu, nawet dla najbardziej zdenerwowanej panny młodej. Najczęściej w nosegay wiąże się róże, kalie i lilie.

2
kaskadowy bukiet ślubny

Bukiety kaskadowe są to w miarę duże, luźne kompozycje. Kwiaty ułożone są w ten sposób, że wyglądają jakby spływały z rąk w kierunku ziemi. Na górze zazwyczaj są większe kwiaty, im niżej tym kwiatów mniej i są mniejsze. Niektóre panny młode mogą mieć problemy z ich utrzymaniem.

3
bukiet ślubny hand-tied

Są też bukiety hand-tied. Są to luźno związane kwiaty, zazwyczaj związane wstążką na łodygach. Możesz go zrobić sama, lub poprosić kwiaciarkę. Są one bardzo proste i wyglądają naprawdę czarująco.

4
bukiet ślubny  arm bouquet

Innym rodzajem bukietu jest tzw. arm bouquet. Składa się on z długich kwiatów i liści, które trzyma się tak, aby leżały na przedramieniu. Nie jest on niestety zbyt poręczny, dlatego jego popularność spada.

Jak zrobić bukiet ślubny?
Jak urządzić ślub kościelny w plenerze? Względy formalne.
Jak zrobić bukiet z róż?
Jak stworzyć kompozycje z suchych kwiatów?
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Pink - 2010-07-08

Mi najbardziej podobają się proste bukiety bez nadmiernej ilości dodatków typu wstążki, kokardki, motylki itp. Bukiet panny młodej powinien być skromny i świeży - i najlepiej zrobiony z kwiatów sezonowych. Ostatnio na weselu na którym byłam panna młoda miała bukiet bzu - wyglądał prześlicznie!

Tanya - 2010-07-07
Kolor kwiatów.

Czerwony - elegancja, romantyzm
Biały - niewinność, czystość

Symbolika kwiatów

Czerwona róża - miłość,
czerwony goździk - podziękowanie,
aster – największa miłość,
czerwony mak - kochajmy póki czas,
gerbera - ocalenie miłości,
anturium - ekstrawagancja,
orlik czerwony - drżenie serca.
Biały goździk - szczera miłość,
biała róża - szczęście w miłości
pąki białej róży - niewinność serca,
biała lilia - czystość uczuć,
dyptan - namiętność,
gerbera - hołd,

Kolor włosów a bukiet ślubny

Blondynki - kwiaty w kolorach pastelowych, róż, błękit
Rude - żółcie, pomarańcze, brązy.
Brunetki - czerwień, bordo.
Jeśli chcesz mieć coś oryginalnego na swój ślub, to polecam ten bukiet ślubny. Może wydaje Ci się, że zrobienie go...
Jak zrobić bukiet ślubny?
Jeśli chcesz mieć coś oryginalnego na swój ślub, to polecam ten bukiet ślubny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub