Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak się dowiedzieć czy się podobam?
Jak się dowiedzieć czy się podobam?

Jak się dowiedzieć czy się podobam?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (13 ocen)
Oceń 
Jeśli jesteś singlem lub singielką i poszukujesz miłości, to jest artykuł którego potrzebujesz. Czy wiedzieliście, że dziewięćdziesiąt procent z tego w jaki sposób się komunikujemy z ludźmi, których spotykamy na swojej drodze to komunikacja niewerbalna? Bardzo często dajemy innym różne wskazówki i sygnały tym, którzy nam się podobają, bardzo często bez naszej wiedzy. W większości przypadków, potrafimy odczytać sygnały wysyłane do nas i reagujemy sygnałami zwrotnymi, zarówno tymi świadomymi, jak i nieświadomymi. Komunikacja niewerbalna, czyli mowa ciała ma pięć razy większy wpływ na drugą osobę, niż nasze słowa.
1

Jednym z najpopularniejszych i najprostszych sposobów niewerbalnego komunikowania się jest uśmiech. Jest to uniwersalny znak akceptacji i szczęścia. Uśmiech mówi nam, że ktoś nas lubi, akceptuje, chce z nami spędzać czas, cieszy się z naszej obecności lub na nasz widok.

2

Kolejnym bardzo popularnym znakiem niewerbalnym jest wzrok. Kontakt wzrokowy potrafi zdziałać cuda. Czasami czujemy na sobie czyjś wzrok, innym razem sami zerkamy ukradkiem na drugą osobę. Jeśli zauważysz, że ktoś wlepia w Ciebie swój wzrok lub ukradkiem Cię obserwuje, zwłaszcza osoba, która Ci się podoba odwróć się i popatrz w jej kierunku. Ale nie wlepiaj wzroku na zbyt długo. Po prostu popatrz się przez kilka sekund, uśmiechnij i z powrotem odwróć głowę. Osoba ta może w tym momencie się speszyć i odwrócić głowę i wzrok od Ciebie, aby za chwilę znów na Ciebie popatrzeć. Pewnie też się zarumieni i skieruje wzrok w dół, zastanawiając się jakim cudem wyczułeś na sobie jej wzrok.

Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?
Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Jak flirtować z facetem?
Jak znaleźć dziewczynę?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak zdobyć dziewczynę?
 4.2/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Amalia - 2010-07-08
Jak się komuś podoba to się to czuje. Czasami jednak może nam się wydawać, że znajomy z którym najwięcej rozmawiamy jest po prostu naszym kumplem, traktujemy go jak kolegę i nic innego. Po pewnym czasie się zwykle jednak okazuje, że nasz najlepszy przyjaciel/przyjaciółka jest po prostu w nas zabujany po uszy. Dlatego należy zawsze pamiętać o powiedzeniu że "nie ma przyjaźni damsko męskiej". Jeśli któryś z kolegów bardziej cię lubi od twoich koleżanek i spędza z tobą dużo czasu to 10 razy zadaj sobie pytanie czy ty mu się przypadkiem nie podobasz. Jeśli tak jest, to musisz zacząć uważać, aby go w przyszłości nie skrzywdzić.
Jak poderwać faceta?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub