Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak wyszczuplić ramiona?
Jak wyszczuplić ramiona?

Jak wyszczuplić ramiona?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Super szczupłe ramiona powoli stają się przeszłością? Nie pozwól na to! Niestety ramiona to jedno z tych miejsc, gdzie tłuszczyk zbiera się w pierwszej kolejności. Warto więc pozbyć się go już w momencie, gdy zauważysz, że zaczyna się gromadzić. Podpowiadamy, jak ćwiczyć ramiona, aby pozbyć się fałdek. Przecież szczupłe i zadbane ramiona są bardzo seksi i każda z nas chce takie mieć. A to nic trudnego!
3

Doskonałe ćwiczenie na bicepsy, tylną część ramion i górną część pleców. Ustaw krzesło po swojej lewej stronie. W prawą dłoń chwyć hantle. Stań w rozkroku na szerokość bioder, lekko ugnij kolana. Rób skłony do przodu, plecy cały czas proste. Zatrzymaj się, gdy plecy będą równoległe do podłoża. Połóż lewą rękę na krześle, prawa niech wisi wzdłuż ciała. Zbliż łopatki do siebie i wyginając łokieć do góry unoś prawą ręką hantle. Unieś dłoń, aż do pasa. Reszta ciała w tym czasie niech pozostaje nieruchoma. Powoli opuść rękę. Wykonaj kilka-kilkanaście powtórzeń. To samo zrób z drugą ręką.

4

Jest to ćwiczenie wzmacniające biceps. Trzymaj hantle po jednej w każdej dłoni. Ręce wzdłuż ciała. Stań w rozkroku na szerokość bioder. Lekko ugnij nogi w kolanach. Zginając ręce w łokciach przyciągaj hantle do klatki piersiowej. Przytrzymaj przez kilka sekund. Powróć do pozycji wyjściowej.

Jak zmotywować się do ćwiczeń na siłowni?
Jak ujędrnić ciało? Zestaw ćwiczeń na brzuch, ramiona, uda i pośladki.
Jak wzmocnić ręce?
Jak nauczyć się stać na rękach?
< poprzedniastrona 2 z 2
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak ćwiczyć ramiona hantlami?
Jeżeli marzysz o jędrnych, pięknie wyrzeźbionych ramionach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub