Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak wyszczuplić ramiona?
Jak wyszczuplić ramiona?

Jak wyszczuplić ramiona?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Super szczupłe ramiona powoli stają się przeszłością? Nie pozwól na to! Niestety ramiona to jedno z tych miejsc, gdzie tłuszczyk zbiera się w pierwszej kolejności. Warto więc pozbyć się go już w momencie, gdy zauważysz, że zaczyna się gromadzić. Podpowiadamy, jak ćwiczyć ramiona, aby pozbyć się fałdek. Przecież szczupłe i zadbane ramiona są bardzo seksi i każda z nas chce takie mieć. A to nic trudnego!
1

To ćwiczenie wzmocni Twoją klatkę piersiową, tricepsy i przednią część ramion. Połóż się na brzuchu. Ułóż ciało prosto, ręce oprzyj na dłoniach skierowanych do przodu, tuż przy ramionach, lub lekko od nich odsunięte. Stopy oprzyj na palcach. Unieś ramiona i biodra do góry. Cały czas utrzymuj ciało w poziomie. Po chwili opuść ciało. Wykonaj kilka-kilkanaście powtórzeń, w zależności od tego, jak bardzo wysportowana jesteś. Coś Co to ćwiczenie przypomina? Nasuwa Ci się coś na myśl? Tak! To przecież pompki! Są idealnym ćwiczeniem na ramiona. Wypróbuj, a nie pożałujesz.

2

Kolejne ćwiczenie jest idealne, jeśli chodzi o wzmocnienie tyłu ramion i mięśni przy łopatkach. Potrzebujesz hantli, po jednej do każdej dłoni. Wybierz takie, które dasz radę unieść, nie przesadzaj na początek, bo przeciążysz mięśnie. Usiądź na brzegu krzesła, kręgosłup prosto, nogi lekko rozstawione. Zrób skłon, tak jakbyś chciała się położyć na swoich udach. Ręce opuść luźno wzdłuż ciała, tak aby były lekko ugięte w łokciach, wewnętrzne części dłoni skierowane do siebie. Zbliż do siebie łopatki i unieś ręce. Łokcie powinny wychodzić lekko za linię pleców. Opuść ręce powoli do pozycji startowej.

Jak mieć większy biust? Ćwiczenia powiększające piersi.
Jakie są ćwiczenia wzmacniające staw biodrowy?
Jak ćwiczyć z taśmą gumową?
Jak wyszczuplić uda?
strona 1 z 2następna >
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

10 minutowe ćwiczenia na smukłe ramiona
Poniżej przedstawiam kilka ćwiczeń do codziennego stosowania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub