Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zagadać do chłopaka?
Jak zagadać do chłopaka?

Jak zagadać do chłopaka?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (89 ocen)
Oceń 
Widujesz go codziennie rano w autobusie. Wydaje ci się, ze na ciebie zerka, ale nie masz pewności. Stale go spotykasz i jest w zasięgu ręki, ale nie wiesz jak zacząć rozmowę? Poniżej znajdziesz kilka sposobów jak zacząć rozmowę z facetem, który cię interesuje i osiągnąć sukces. Jedyne, czym musisz dysponować to odrobina odwagi, by do niego podejść.
1

Złap jego wzrok i uśmiechnij się.

Poziom sukcesu: 60%
Wymagany poziom odwagi: 6/10

Następnym razem, gdy go zobaczysz chwyć jego spojrzenie i uśmiechnij się do niego. Wasz kontakt wzrokowypowinien trwać około trzech sekund, zanim spojrzysz na coś innego. Jeżeli to możliwe zarumień się trochę patrząc na niego z daleka. Jeżeli on jest tobą zainteresowany z pewnością również się uśmiechnie lub nawet podejdzie do ciebie. Jeżeli tak się nie stanie, co jakiś czas złap kontakt wzrokowy jeszcze dwa, trzy razy i za każdym razem dłużej patrz na niego uśmiechając się jednocześnie. Podnieś włosy do góry i flirtuj jak szalona. Pozwól, by to on zaczął konwersację.

2

Zapytaj, czy możesz pożyczyć długopis.

Poziom sukcesu: 50%
Wymagany poziom odwagi:7/10

Weź ze sobą krzyżówkę lub swój terminarz czy notatnik. Udawaj, że przeszukujesz torebkę w poszukiwaniu długopisu, a następnie z uśmiechem na twarzy zapytaj go czy nie ma może pożyć długopisu lub ołówka. Być może będzie miał i będzie bardziej, niż zadowolony, że może ci służyć pomocą. Użyj długopisu, by zapisać krótką notatkę lub wypełnić ze dwa hasła w krzyżówce i oddaj długopis dziękując z wdziękiem. Powiedz coś w stylu „Dziękuję bardzo, ratujesz mi życie”. Jeżeli jest tobą zainteresowany będzie to dla niego sugestia, by zacząć bardziej znaczącą rozmowę. Jeżeli jednak po prostu weźmie długopis i powie „nie ma problemu” to widać jest miły i ładny, ale niezbyt domyślny lub niezainteresowany.

Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak poderwać faceta?
Jak flirtować z facetem?
Jak znaleźć dziewczynę?
strona 1 z 7następna >
 4.8/5 (89 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Metal 12 \m/ - 2013-01-18
Tu są pytania dla odważnych, a ja nawet "cześć" boje sie powiedzieć :(
Partycja - 2010-07-13
Jednak żeby zapytać o cokolwiek z wyższych propozycji to musi wyniknąć sytuacja która by to pytanie usprawiedliwiła. Poza tym nie wiem czy z wysyłaniem drinka to dobry pomysł. Facet stwierdzi że mi odbiło.
Chciałabyś przyciągać mężczyzn, którzy naprawdę ci się podobają. Pragniesz umawiać się z nimi na cudowne randki. Wciąż...
Jak zainteresować sobą chłopaka?
Chciałabyś przyciągać mężczyzn, którzy naprawdę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub