Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Farbowanie włosów > Jak rozjaśnić włosy domowymi sposobami?
Jak rozjaśnić włosy domowymi sposobami?

Jak rozjaśnić włosy domowymi sposobami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Możesz rozjaśnić swoje włosy naturalnymi sposobami, bez udawania się do salonu fryzjerskiego lub stosowania chemikaliów. Poniżej proponujemy kilka skutecznych metod rozjaśniania włosów domowymi sposobami.
1

RUMIANEK.

Rumianek jest ziołem, dzięki któremu Twoje włosy będą lśnić. Idealnie się nadaje do tej roboty. Zaparz herbatę z dwóch łyżek rumianku w 1/3 szklanki wody. Pozostaw do wystygnięcia. Nałóż na włosy.

2

SOK Z CYTRYNY.

Owoce cytrusowe rozjaśnią Ci włosy bez ich niszczenia. Jednak najpopularniejszym cytrusem jest cytryna. Zmieszaj dwie łyżki soku z cytryny z 1/3 szklanki wody.

3

RABARBAR.

Najlepszy jest świeży rabarbar. Dodaj 1/4 szklanki posiekanego rabarbaru do jednej szklanki wrzącej wody. Pozostaw do wystygnięcia. Odcedź.

4
Nałóż rumianek, rabarbar lub sok z cytryny na włosy i pozostaw do wyschnięcia. Jak będą suche umyj je szamponem, jak zwykle.
Dopasowanie fryzury do twarzy
Jak naturalnie farbować włosy?
Jak naturalnie przyciemnić włosy?
Jak ściąć włosy?
Wskazówki
  • Jeśli masz ciemne włosy zastosuj rozmaryn lub lawendę zamiast rumianku.
 2.9/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

salamoniza - 2010-08-11
Ja kiedyś stosowałam wodę utlenioną (ale nie na całe włosy). Włosy robią się jaśniejsze i mają odcień rudawy. dodam, że mój naturalny kolor to brąz.
DarkaMa - 2010-07-16
Piękny tycjanowy blond możemy mieć jak będziemy płukać włosy w płatkach nagietka albo korzenia rzewienia. Robimy wywar - około 4 łyżki któryś z tych ziół zalewamy wodą i gotujemy przez 5 min. Później odstawiamy na pół godziny i polewamy tym włosy (lub wkładamy głowę go garnka żeby bardziej włosy się nasączyły).
Gosiatki - 2010-07-16
Jeśli mamy żółtawe włosy i chcemy żeby były popielate to możemy je płukać w wywarze z korzenia pietruszki. Dwie pietruszki gotujemy 20 min w litrze wody.
Na pewno słyszałaś, że ocet winny jest stosowany do oczyszczania włosów i ich odżywiania. Jest to również bardzo...
Jak rozjaśnić włosy octem winnym?
Na pewno słyszałaś, że ocet winny jest stosowany do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub