Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poderwać faceta?

Jak poderwać faceta?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (484 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Co sprawia, że kobieta staje się atrakcyjna dla mężczyzny? Jak zwrócić na siebie uwagę i co zrobić, aby rzucić faceta na kolana? Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest decydujące. Od niego zależy czy mężczyzna, który wpadł Ci w oko będzie zainteresowany poznaniem Ciebie. Jak poderwać mężczyznę?
Wola zwycięstwa
 3/5 (484 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (40)

nick - 2014-11-21
No to już wiecie co macie robić dziewczyny. Może wam się uda teraz ze mną.
Kasia - 2014-11-21
Kazdy mezczyzna lubi kobiete zabawna,atrakcyjna,naturalna w wypowiedziach i zachowaniu.Blyskotliwa itd.jest b.duzo kobiet ktore te cechy posiadaja i ta grupa z pewnoscia nie ma problemu z poznaniem atrakcyjnego dla siebie mezczyzny..ale sa tez kobiety ktore te wszystkie cechy maja ukryte w sobie i potrzebuja czasu, impulsu,drugiej osoby by mogly wszystko z siebie wydobyc..wowczas mistrzostwo swiata co sie z nimi dzieje:).Przechodza metamorfoze dostrzegaja rzeczy ktore byly nie istotne,widza wszystko inaczej..one ale tez mezczyzni i zaczyna byc zainteresowanie a potem to juz czysta przyjemnosc z bycia razem..:)
draka - 2014-11-21
Usta staraj się mieć nieznacznie rozchylone. Delikatnie przygryzaj dolną wargę oraz dotykaj jej językiem. - HAHAHAHAHAHA
Milena - 2014-11-20
Jak ja czytam,że trzeba robić wrażenie pogodnej,optymistycznej i w ogóle jakiekolwiek wrażenie to mnie jest niedobrze na żołądku.
Majka - 2014-11-20
musi coś zadziałać między stronami wzajemnie - mój mąż mówił że to było to coś. magnes ale sam tego nie wie do dziś. u mnie zadziałało to że się zakochałam. proste jak drut.....
Pit - 2014-11-20
niczym rozmowa rekrutacyjna, musisz odbyc sto żeby trafic na normalna pracę
Marek - 2014-11-20
Lepiej nich baby pomyślą jak ich potem nie stracić.Teraz to takie mądre och,ach a potem wieczne narzekania ,kaprysy ,gierki i jakie to one sa mądre a faceci to debile .Bez sensu.Chcecie mieć posłuszne zwierzątko kupcie sobie psa jak śpiewa w swojej ostatniej piosence Piotr Bukartyk
te - 2014-11-20
kobieta zbyt dużo robic nie musi, rozłożenie nóg aż tak trudne nie jest.
Figo - 2014-11-20
ilość alkoholu wypitego?
Niepowtarzalny - 2013-07-10

Drogie panie, czym się martwicie? Jeśli chcecie mieć pieska, który będzie za wami latał, poświęcał się, spełniał wszystkie zachcianki itd. to nie musicie się zbytnio wysilać. Zresztą dobrze o tym wiecie. Naturalnie każdego napotkanego faceta raczycie shit-testami (dla niekumatych: zwodami, wybiegami) aby go wybadać. Jednak zastanówcie się, czy chcecie mieć w życiu tylko zabaweczkę, czy też prawdziwego mężczyznę?

Może was zaskoczę ale istnieje spora grupa facetów w Polsce, która właśnie dla kobiet dołączyła do pewnej, w pewnym sensie tajnej społeczności. Cel był jeden: Zdobycie pięknej kobiety. Oczywiście pisząc "pięknej" nie mam na myśli tylko wyglądu zewnętrznego, chodzi mi raczej o całokształt. I co? Zaczęli pracować nad sobą. Priorytetem nie było już szukanie partnerki, a samorozwój i spełnienie. Większość podnosiła się z dna.

No ale wiadomo, że bez kobiety facet nie może na dłuższą metę poprawnie funkcjonować. Dlatego też nabyli umiejętności, które pozwalają im na "zdobycie" wyżej wymienionych piękności. Wbrew pozorom nie są oni rasowymi podrywaczami, większość szuka kobiety na całe życie, a po drodze trochę się namęczy, oj namęczy.

Wracając do tematu...

Takich facetów jest wielu. Nie są oni pieskami, tylko mężczyznami. Kobieta nie jest dla nich całym światem, a jedynie przyjemnym dodatkiem. Posiadają zainteresowania, pasje, są spontaniczni, zabawni, konkretni i ogólnie rzecz biorąc można z nimi odbyć wiele ciekawych rozmów.

Jak takiego znaleźć i zaklepać, póki jest jeszcze na to szansa? Do tego, drogie panie musicie dojść już same.

Pamiętajcie tylko o jednym:

- bycie sobą to podstawa,

- spontaniczność jest mile widziana,

- zainteresowań garści całe (najlepiej nie ten nieszczęsny modeling...),

- ciekawą osobowością wiele skarbów znajdziesz,

- odwaga na zainicjowanie spotkania, rozmowy też jest wysoko punktowana.

Powodzenia! ;D

desamaprada - 2013-06-12
Ja bym tu dodała otaczać się atmosferą życzliwości na co komu kobieta królowa śniegu to naprawdę działa.

A co do bycia pasztetem to się nie zgadzam mam piękne koleżanki a one nie mają nikogo a taka brzydula ma przystojnego chłopaka
Paragraf210 - 2013-02-25
Niech autor art. najpierw poczyta troche o mowie ciała a potem podaje kłamliwe informacje. To nie prawda, że 7% to komunikacja werbalna. Autor usłyszał coś gdzieś i powiela bzdury. Prosze o zapoznanie się z doświadczeniem 7 38 55 i wtedy sprostowanie tego bo ludzie nie ukrywajmy zamiast myśleć wolą przyjmować wszystko za fakt. A dostarczając im takie "fakty" robimy z nich jeszcze głupszych.
skrzacik0007 - 2013-01-29
Wystarczy że w miarę dobrze wyglądająca kobieta sie do nas uśmiechnie i już nas poderwała, jak jest mało atrakcyjna to nawet te tipy jej nie pomogą ;)
Artek - 2013-01-10
Jeśli jesteś pasztetem to te porady na nic Ci się nie przydadzą
Ten - 2012-02-04
@Dżaga
To może nie rób błędów ortograficznych na starcie. W ogóle ,a nie "wogóle" ;)
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z...
Jak zainteresować sobą faceta?
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub