Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poderwać faceta?

Jak poderwać faceta?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (472 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Co sprawia, że kobieta staje się atrakcyjna dla mężczyzny? Jak zwrócić na siebie uwagę i co zrobić, aby rzucić faceta na kolana? Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest decydujące. Od niego zależy czy mężczyzna, który wpadł Ci w oko będzie zainteresowany poznaniem Ciebie. Jak poderwać mężczyznę?
Wola zwycięstwa
 3/5 (472 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (31)

Niepowtarzalny - 2013-07-10

Drogie panie, czym się martwicie? Jeśli chcecie mieć pieska, który będzie za wami latał, poświęcał się, spełniał wszystkie zachcianki itd. to nie musicie się zbytnio wysilać. Zresztą dobrze o tym wiecie. Naturalnie każdego napotkanego faceta raczycie shit-testami (dla niekumatych: zwodami, wybiegami) aby go wybadać. Jednak zastanówcie się, czy chcecie mieć w życiu tylko zabaweczkę, czy też prawdziwego mężczyznę?

Może was zaskoczę ale istnieje spora grupa facetów w Polsce, która właśnie dla kobiet dołączyła do pewnej, w pewnym sensie tajnej społeczności. Cel był jeden: Zdobycie pięknej kobiety. Oczywiście pisząc "pięknej" nie mam na myśli tylko wyglądu zewnętrznego, chodzi mi raczej o całokształt. I co? Zaczęli pracować nad sobą. Priorytetem nie było już szukanie partnerki, a samorozwój i spełnienie. Większość podnosiła się z dna.

No ale wiadomo, że bez kobiety facet nie może na dłuższą metę poprawnie funkcjonować. Dlatego też nabyli umiejętności, które pozwalają im na "zdobycie" wyżej wymienionych piękności. Wbrew pozorom nie są oni rasowymi podrywaczami, większość szuka kobiety na całe życie, a po drodze trochę się namęczy, oj namęczy.

Wracając do tematu...

Takich facetów jest wielu. Nie są oni pieskami, tylko mężczyznami. Kobieta nie jest dla nich całym światem, a jedynie przyjemnym dodatkiem. Posiadają zainteresowania, pasje, są spontaniczni, zabawni, konkretni i ogólnie rzecz biorąc można z nimi odbyć wiele ciekawych rozmów.

Jak takiego znaleźć i zaklepać, póki jest jeszcze na to szansa? Do tego, drogie panie musicie dojść już same.

Pamiętajcie tylko o jednym:

- bycie sobą to podstawa,

- spontaniczność jest mile widziana,

- zainteresowań garści całe (najlepiej nie ten nieszczęsny modeling...),

- ciekawą osobowością wiele skarbów znajdziesz,

- odwaga na zainicjowanie spotkania, rozmowy też jest wysoko punktowana.

Powodzenia! ;D

desamaprada - 2013-06-12
Ja bym tu dodała otaczać się atmosferą życzliwości na co komu kobieta królowa śniegu to naprawdę działa.

A co do bycia pasztetem to się nie zgadzam mam piękne koleżanki a one nie mają nikogo a taka brzydula ma przystojnego chłopaka
Paragraf210 - 2013-02-25
Niech autor art. najpierw poczyta troche o mowie ciała a potem podaje kłamliwe informacje. To nie prawda, że 7% to komunikacja werbalna. Autor usłyszał coś gdzieś i powiela bzdury. Prosze o zapoznanie się z doświadczeniem 7 38 55 i wtedy sprostowanie tego bo ludzie nie ukrywajmy zamiast myśleć wolą przyjmować wszystko za fakt. A dostarczając im takie "fakty" robimy z nich jeszcze głupszych.
skrzacik0007 - 2013-01-29
Wystarczy że w miarę dobrze wyglądająca kobieta sie do nas uśmiechnie i już nas poderwała, jak jest mało atrakcyjna to nawet te tipy jej nie pomogą ;)
Artek - 2013-01-10
Jeśli jesteś pasztetem to te porady na nic Ci się nie przydadzą
Ten - 2012-02-04
@Dżaga
To może nie rób błędów ortograficznych na starcie. W ogóle ,a nie "wogóle" ;)
lumi - 2012-01-11
Pierwsze wrażenie naprawdę jest ważne zarówno w relacji damsko-męskiej jak i męsko-damskiej, choć nie zdajemy sobie z tego sprawy i możemy sobie wmawiać, że wcale tak nie jest. Co do mowy ciała nie jestem przekonana, jeśli mężczyzna nie jest tobą zainteresowany to raczej wykręcanie kłaków, naciąganie szyi i przygryzanie warg na nic się nie zda. Liczy się pierwsze wrażenie, to jaka jesteś i przede wszystkim to co mówisz. Uśmiech i optymizm też dużo robi. Widze to po sobie, że przyciągają mnie ludzie dowcipni, pozytywnie nastawieni do życia i otoczenia. Triki na podświadomość mężczyzny można stosować w nadziei, że na nie zareaguje, ale najważniejsze to być sobą, zachowywać się naturalnie i szczerze uśmiechać.
pewien facet - 2011-12-17
kazdy jest do poderwania hahaha smieszna jestes ... zyj tak dalej w tej nieswiadomosci
lewelka8820 - 2011-12-03
Moim zdaniem każdy facet jest do poderwania, trzeba tylko wiedzieć jak do którego podejść. Niemalże każdy z facetów lubi kobiety troszkę zadziorne i pewne siebie (co nie znaczy że przemądrzałe czy też wywyższające się). Troszkę inteligentnego podejścia i sprawdzonych sposobów i każdy jak na obrazku padnie przed Tobą na kolana... Jednak najważniejsze jest to aby kobieta dobrze czuła się ze sobą i nie miała kompleksów, aby dobrze i pewnie czuła się w swoim ciele. Jeśli z taką postawą podejdzie do faceta, już nic nie stanie jej na przeszkodzie przed coraz to nowszymi flirtami czy też romansami:)A odnośnie porad powyżej dosyć banalne i przewidywalne...
Mężczyzna - 2011-08-23
'Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest decydujące. Od niego zależy czy mężczyzna, który wpadł Ci w oko będzie zainteresowany poznaniem Ciebie.'

Po tym jak to przeczytałem, już wiedziałem, żeby nie czytać tych bzdur bo szkoda czasu. jeśli podchodzicie do mężczyzny z zamiarem poważnej znajomości - przyszłej więzi emocjonalnej, to wystarczy żebyście nie zachowywały się jak dziwka. tyle :)
dżaga - 2011-02-12
Porady ciekawe.Sptóbuje ale wątpie aby się udało.
On wogóle nie chce na mnie zwrócić uwagi
Assss - 2011-02-08
Te sztuczki pomagają ale nie są lekarstwem na poderwanie faceta :) mogą jedynie pomóc jeżeli widzimy,że dany facet czuje do nas jakąś mięte i umawiamy się z nim na randkę...Z mojego doświadczenia wiem,że faceci nie lubią narzucających się ani uległych dziewczyn...trzeba mieć coś do powiedzenia + elementy flirtu(patrz punkty powyżej :) a facet się w nas zauroczy (no chyba ze z góry wiedziałyśmy że facet należy do podrywaczy czy facetów typu Casanova na takich w sumie nie ma sposobów aby zatrzymać go przy sobie na dłużej...
Margolcia - 2010-12-19
jak zwrocic uwage.....
zalezy od faceta!!
jasli naprawde ci na nim zalezy to zrob wszystko co mozesz....
mi jedem w oko wpadl i udalo sie
ale musialam sie strasznie poswiaecic;zaczelam inaczej sie ubierac,schudlam 14 kg,obcielam o,5 m wlosow;/ i zaczelam zagadywac.....
madzikkkkkkkkkkkk - 2010-12-19
Dosyć ciekawe porady:)Spróbuję skorzystać bynajmniej z niektórych:):D
kateluxiss - 2010-09-21
nie wydaję mi się , że to zdziała cuda , ale nie które rady były nawet ciekawe :)
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny, której nigdy wcześniej nie znali, zaprosić ją na randkę i od...
Jak przekonać do siebie dziewczynę?
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub