Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Golenie > Jak golić pachy?
Jak golić pachy?

Jak golić pachy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (201 ocen)
Oceń 
Masz skłonność do podrażnień skóry? Wyskakują Ci czerwone krostki po każdym goleniu? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Podążaj za poniższymi wskazówkami, a pozbędziesz się problemu raz na zawsze.
1
Napełnij wannę ciepłą lub gorącą wodą – zależy jak lubisz. Jeśli wybierasz prysznic ustaw ciepły lub gorący strumień wody. Mocz się w wannie lub pod prysznicem przez dobre piętnaście minut.
2
Nałóż na pachy krem lub żel do golenia. Gól pachy zgodnie z kierunkiem wzrostu w włosów. Dzięki temu zabezpieczysz się przed brzydkimi krostkami.
3
Zmyj pachy ciepłą wodą. Dokładnie wysusz. Odczekaj przynajmniej godzinę przed zastosowaniem dezodorantu.
Jak usunąć krostki po depilacji?
Jak usunąć włosy z nosa?
Jak łagodzić podrażnienia po goleniu?
Jak uniknąć podrażnień po depilacji?
 4/5 (201 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (5)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Ważne jest aby golić włosy z kierunkiem włosów ponieważ w innym przypadku przy odrastaniu wrastają pod skórę, przynajmniej w moim przypadku.
Orzeszek - 2012-01-14
ja robię tak, że gorąca woda i sama maszynka. Nie potrzebne mi są żadne żele i tak mi nic nie dadzą. ;p
moniczka28 - 2011-02-10
ja używam wosku w plastrach(stosuję plasterki do depilacji twarzy...super działają!) trochę boli ale da się przeżyć
Kmelaj - 2010-07-16
Ja golę normalnie. Nie stosuję żadnych żeli ani pianek. Woda i maszynka i po sprawie.
Gosiatki - 2010-07-15
Chyba każdy wie jak golić pachy. Ja nie golę tylko depiluję. Dzięki temu mam spokój na kilka dni. W dodatku jak się depiluje to włosy stają się słabsze i rzadsze. Depiluję już od kilku lat i w sumie prawie w ogóle mi nie rosną.
Golenie okolic bikini może zniechęcić niejedną z nas, zwłaszcza jeśli skóra łato ulega podrażnieniom. Podpowiadam...
Jak golić miejsca intymne?
Golenie okolic bikini może zniechęcić niejedną z nas, zwłaszcza jeśli skóra łato...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub