Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Mozilla Firefox > Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Wielu użytkowników wybiera Przeglądarkę Firefox ze względu na poziom zabezpieczeń. Jest ona dostępna za darmo i może pracować na systemie Windows, Mac OS X oraz Linux. Blokowanie wyskakujących okienek to doskonały pomysł. Dzięki temu możemy pozbyć się niewłaściwych zdjęć i niechcianych reklam. Wprowadzenie opcji blokowania wyskakujących okienek może nieco spowolnić pracę twojego komputera. Jednakże jest to bardzo proste w wykonaniu i myślę, że bardzo pomocne, zwłaszcza jeśli z komputera często korzystają dzieci.
1
Kliknij w opcję "Narzędzia" znajdującą się w pasku w lewym górnym rogu ekranu przeglądarki (dla użytkowników systemu Windows) lub wybierz menu przeglądarki Firefox (jeśli korzystasz z komputera Mac).
2
Otworzy się lista, na której zaznacz „Opcje…” (dla Windows) lub "Preferencje" (dla Mac).
3
Kliknij na zakładkę „Treść”.
4
Blokowanie wyskakujących okien w Firefox
Zaznacz opcję „Zablokuj wyskakujące okna”. Pojawi się zielony znacznik wyboru, co oznacza, że opcja została włączona.
5
Uprawnione witryny w Firefox
Jeśli chcesz, udostępnić wyskakujące okna na wybranych stronach kliknij w opcję „Wyjątki”. Pojawi się okno „Uprawnione witryny – Wyskakujące okna”. W pasku „Adres witryny” wpisz adres internetowy strony, na której chcesz zezwolić na wyskakujące okna. Kliknij „Zezwól”.
6
Zamknij okno, a następnie zamknij okno Opcji klikając w przycisk „OK”. Jeśli jesteś użytkownikiem komputera Mac wystarczy zamknąć okno Preferencji, aby zatwierdzić i zapisać wszystkie nowe wybory.
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak przyspieszyć przeglądarkę?
Jak wyświetlić zapisane hasła (Internet Explorer)?
 2.3/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

prtsc - 2013-01-05
gówno prawda, to beznadziejne rozwiązanie nie DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okienka dalej wyskakują!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kaczuszka - 2010-07-16
Osobiście nie znoszę wyskakujących okienek i tego typu nachalnych reklam ale z tego co zauważyłam to jest tego coraz mniej. Reklamy wydają się być ostatnimi czasami bardziej przyjazne dla ludzi.
Próbujesz sobie przypomnieć jakie jest twoje obecne hasło do jakiejś strony? Używasz przeglądarki Mozilla Firefox?...
Próbujesz sobie przypomnieć jakie jest twoje obecne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub