Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Mozilla Firefox > Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Wielu użytkowników wybiera Przeglądarkę Firefox ze względu na poziom zabezpieczeń. Jest ona dostępna za darmo i może pracować na systemie Windows, Mac OS X oraz Linux. Blokowanie wyskakujących okienek to doskonały pomysł. Dzięki temu możemy pozbyć się niewłaściwych zdjęć i niechcianych reklam. Wprowadzenie opcji blokowania wyskakujących okienek może nieco spowolnić pracę twojego komputera. Jednakże jest to bardzo proste w wykonaniu i myślę, że bardzo pomocne, zwłaszcza jeśli z komputera często korzystają dzieci.
1
Kliknij w opcję "Narzędzia" znajdującą się w pasku w lewym górnym rogu ekranu przeglądarki (dla użytkowników systemu Windows) lub wybierz menu przeglądarki Firefox (jeśli korzystasz z komputera Mac).
2
Otworzy się lista, na której zaznacz „Opcje…” (dla Windows) lub "Preferencje" (dla Mac).
3
Kliknij na zakładkę „Treść”.
4
Blokowanie wyskakujących okien w Firefox
Zaznacz opcję „Zablokuj wyskakujące okna”. Pojawi się zielony znacznik wyboru, co oznacza, że opcja została włączona.
5
Uprawnione witryny w Firefox
Jeśli chcesz, udostępnić wyskakujące okna na wybranych stronach kliknij w opcję „Wyjątki”. Pojawi się okno „Uprawnione witryny – Wyskakujące okna”. W pasku „Adres witryny” wpisz adres internetowy strony, na której chcesz zezwolić na wyskakujące okna. Kliknij „Zezwól”.
6
Zamknij okno, a następnie zamknij okno Opcji klikając w przycisk „OK”. Jeśli jesteś użytkownikiem komputera Mac wystarczy zamknąć okno Preferencji, aby zatwierdzić i zapisać wszystkie nowe wybory.
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak przyspieszyć przeglądarkę?
Jak wyświetlić zapisane hasła (Internet Explorer)?
 2.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Zobacz równieżInternet Explorer (11)Inne przeglądarki (4)Opera (4)Safari (3)
  • Komentarze Tipy.pl (2)

prtsc - 2013-01-05
gówno prawda, to beznadziejne rozwiązanie nie DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okienka dalej wyskakują!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kaczuszka - 2010-07-16
Osobiście nie znoszę wyskakujących okienek i tego typu nachalnych reklam ale z tego co zauważyłam to jest tego coraz mniej. Reklamy wydają się być ostatnimi czasami bardziej przyjazne dla ludzi.
Mozilla Firefox udostępnia swoim użytkownikom szereg dodatków, tzw. add-onów, które pozwalają dostosować jej pracę do...
Jak zablokować reklamy w Firefox?
Mozilla Firefox udostępnia swoim użytkownikom szereg...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub