Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak usunąć brzydki zapach z butów?

Jak usunąć brzydki zapach z butów?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (43 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Jest to dość krępujący problem. I nie ma się co śmiać, ponieważ wiele osób robi co może, aby unikać ściągania butów w różnych miejscach. Jeśli nie zrobimy nic w tym kierunku, aby pozbyć się brzydkiego zapachu w butach i będziemy ich wciąż używać, odór się nasili. Dodatkowo w butach zagnieżdżą się bakterie lub grzyby, którym pod wpływem ciepła dobrze będzie się rozwijać. A tego chyba nie chcemy, prawda?
 2.9/5 (43 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (44)

Kokok - 2014-10-31
soda zostaje na butach
szara5 - 2014-10-29
no dokladnie :)
ja - 2014-10-06
Kwas borowy do kupienia w aptece wsypuje sie troche do skarpetki przed założeniem i troche do buta. Brak jakiegokolwiek zapachu naprawde dziala.
Bolo - 2014-10-06
Mój kumpel, jak zdejmie buty to smrody z chlewni są rarytasem ! On jak wejdzie do pomieszczenia to wszyscy wieja że nogi łamią w drzwiach .On tego już nie czuje , a i wstydu nie ma ! Jemu to już tylko piasecki pomóc będzie mógł !
Stopayeti - 2014-10-03
Wystarczy włożyć buty do zamrażarki na 10 minut /podkręcić to co trzeba na ten moment/.Nie niszczy butów nawet ze skóry grzyb zabija jak to było chyba na śmierć. Nic więcej.
P.S.
W ekstremalnych przypadkach włożyć do napalmu i kupić sobie nowe kapcie.
wodnik44 - 2014-10-03
Ja znam jedyny niezawodny sposób,na pozbycie się smrodliwych butów.Wyrzucić na śmietnik.
mir - 2014-10-03
myc nogi,skarpety 100% bawelny
posikac czasem :))
Bartosz Szewski - 2014-10-03
a nie prościej myć nogi ?
brudnyHARY - 2014-10-03
Najlepiej miec kilka par butow haha . Najlepiej to kupowac drogie i po tygodniu wymieniac, smrodu nie powinno byc :) . --- Podobno dobrze jest gazety pozgniatane w kulki wsadzic do butow, ale takie czarno biale , nie kolorowe . -- Ja polecam do butow kupowac sobie wkladki filcowe. Para cos okolo 2-2,5 zl . Nowa spokojnie na tydzien starczy . Ogolnie kupic sobie najlepij 10 par za 20 zl . Zmieniac je co kilka dni , a raz na dwa tygodnie , jak sie robi pranie czarnych rzeczy wzrucic do pralki . Wyprane nadaja sie na jeden lub dwa dni i nastepne . Pozniej znowu do pralki . raz na kilka miesiecy mozna wyminic wszystko na nowe . W sumie niedrogi sposob .
shoemaker - 2014-10-03
no jak, wyrzucić stare, kupić nowe
f - 2014-10-03
najlepszym sposobem jest zakup nowych ;)
mkmk - 2014-10-03
wystawiajcie buty na slońce, promieniowanie jakie ono daje i wysoka temp niszczy grzyby. słońce to darmowy środek odkażający
Seren - 2014-10-03
aby zabić bakterie i w ten sposób pozbyć się problemu śmierdzących butów należny włożyć je do miski z woda i tabletkami do odkażania wody. Są to tabletki jakich używa się w tropikach do dezynfekcji wody Sposób skuteczny, sprawdzony.
loko - 2014-10-03
umyć nogi
lewus - 2014-10-03
Równie idiotycznych porad jeszcze nie czytałem. Brawo !
Bardzo często mamy do czynienia z brzydkimi zapachami. Nieciekawa woń potrafi bardzo drażnić, a nawet może przeszkadzać...
Jak usunąć nieprzyjemny zapach?
Bardzo często mamy do czynienia z brzydkimi zapachami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub