Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak zablokować kogoś na Facebooku?

Jak zablokować kogoś na Facebooku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Jeśli ktoś spamuje Twój profil lub sprawia i jakiekolwiek inne problemy, możesz zablokować profil tej osoby, aby nie miała ona dostępu do Ciebie. Poniżej podpowiadamy jak to zrobić.
1

Pierwszy sposób.

Przejdź do swojego konta. Kliknij w 'określ swoje ustawienia prywatności', aby mieć dostęp do ich zmiany.

2
Zobaczysz listę blokowanych. Kliknij w 'zablokuj użytkowników' Jeśli kogoś zablokujesz, ta osoba nie będzie już miała dostępu do Twojego profilu.
3
Wpisz imię i nazwisko danej osoby lub jej e-mail. Facebook Cię ostrzeże, że jak już zablokujesz tą osobę, nie będzie ona mogła poruszać się po Twoim profilu, nie będzie też już w gronie Twoich znajomych, nie będzie się mogła z Tobą komunikować. Nie dotyczy to jednak gier i aplikacji, z których oboje korzystacie.
4
Kliknij w 'zablokuj tego użytkownika'. Wyświetli Ci się lista osób o tych samych danych. Kliknij w osobę, którą chcesz zablokować.
5

Drugi sposób.

Przejdź do profilu danej osoby, którą chcesz zablokować.

6
Na dole po lewej zobaczysz odnośnik, który mówi o blokowaniu profilu tej osoby. Kliknij w niego.
7
W oknie, które wyskoczy kliknij 'blokuj'.
8
Kliknij w 'zatwierdź'.
Co mówi o tobie zdjęcie na Facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak założyć konto na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Od czasu do czasu zostajemy zapraszani na przeróżne wydarzenia na Facebooku. Nie ma w tym nic złego, gdyby nie to, że...
Jak wypisać się z wydarzenia na Facebooku?
Od czasu do czasu zostajemy zapraszani na przeróżne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub