Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Inne przeglądarki > Jak usunąć cookies?
Jak usunąć cookies?

Jak usunąć cookies?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Większość plików cookies jest łatwych do usunięcia. Wystarczy znać rodzaj używanej przez siebie przeglądarki internetowej i zapoznać się z jednym z zestawów instrukcji przedstawionych poniżej.
1

Google Chrome

  1. Kliknij na zakładkę „Narzędzia” i wybierz „Opcje”.

  2. Kliknij w zakładkę „Dla zaawansowanych”, wybierz opcję „Prywatność” i kliknij w przycisk „Wyczyść dane przeglądarki”.

  3. Wybierz „Usuń pliki cookies i inne dane witryn”, aby usunąć wszystkie pliki cookies z listy.

  4. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookies utworzone w określonym czasie. W tym celu wybierz odpowiedni okres, z którego chcesz usunąć pliki.

  5. Wybierz opcję „Wyczyść historię przeglądarki”, aby usunąć wszelkie ślady po odwiedzanych witrynach.

  6. Wybierz opcję „Wyczyść historię pobierania”, aby usunąć zapisy dotyczące plików i programów, które pobierałeś.

  7. Wybierz opcję „Wyczyść pamięć podręczną”, aby usunąć z pamięci wybierane strony internetowe. Możesz również usunąć zapisane hasła, które pozwalały ci logować się na strony internetowe i zachowane dane formularzy, takie jak nazwa, czy adres. W tym celu kliknij na opcję „Wyczyść dane przeglądania”.

  8. Po zakończeniu kliknij na opcję „Zamknij”.

Jak zrobić wróżby do chińskiego ciasteczka?
Jak dekorować ciasteczka?
Jak zrobić ciasteczka grzybki?
Jak zrobić ciasteczka w kształcie serca?
strona 1 z 2następna >
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Blady, przeciętny wygląd tych ciastek sprawiłby, że w sklepie przeszłabyś obok nich obojętnie.  Wystarczy jednak...
Jak zrobić ciasteczka amaretti?
Blady, przeciętny wygląd tych ciastek sprawiłby, że...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub