Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak naturalnie wzmocnić naczynka?
Jak naturalnie wzmocnić naczynka?

Jak naturalnie wzmocnić naczynka?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 
Popękane naczynka pojawiają się, gdy ścianki żyłek są osłabione i tracą swą elastyczność. Jeśli pojawiają się często, udaj się do lekarza, aby się upewnić, czy nie są one objawem jakiejś choroby. Niektóre leki takie jak na przykład aspiryna, mają właściwości rozrzedzające krew, co może prowadzić do pękania naczynek. Unikaj również wysokich temperatur i alkoholu. Na całe szczęście są zioła, które przyniosą ci ulgę. Wzmocnią ścianki naczyń krwionośnych i zwiększą ich elastyczność. Kupisz je w każdym dobrym sklepie zielarskim.
1

Borówka brusznica. Zawiera ona antyoksydanty, które są odgrywają ważną rolę w pracy układu krwionośnego. Antyoksydanty naprawiają i regenerują popękane i osłabione naczynka i żyły. Zawarte w borówce brusznicy antyoksydanty zwiększają produkcję glikozoaminoglikanów, które są pomocne w syntezowaniu kolagenu do wzmocnienia ścianek żył i naczyń krwionośnych. Możesz spożywać borówki jako suplement diety.

2

Myszopłoch (ruszczyk kolczasty). Ruszczyk kolczasty zawiera dwa aktywne składniki, ruskogeninę i neoruskogeninę, które redukują stan zapalny i wzmacniają ściany żył i naczyń krwionośnych. Można go kupić w kapsułkach, na przykład tutaj. Uważaj jednak na myszopłocha jeśli masz wysokie ciśnienie.

3

Gotu Kola. Roślina ta zawiera flawonoidy, które powiększają tonus mięśnia sercowego. Regularne stosowanie Gotu Koli redukuje powstawanie żylaków i blizny. Działa przeciwobrzękowo, poprawia czynności naczyń włosowatych. Wygładza skórę i poprawia jej nawodnienie. Nie stosuj podczas ciąży. Może spowodować poronienie.

Jak naturalnie leczyć trądzik różowaty?
Jak zrobić nalewkę z kasztanów?
Jak uniknąć bólu nóg w pracy stojącej?
Jak zatuszować naczynka na nogach?
Wskazówki
  • Przy dolegliwościach związanych z naczyniami krwionośnymi musisz pamiętać, aby zawsze skontaktować się z LEKARZEM.
strona 1 z 2następna >
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Uroda - 2010-07-23
Można zażywać Rutinoscorbin, AscoRutiCal, nalewkę z kasztanowca, środki z gingko biloba (miłorząb japoński), arniką, korą dębu.
Środki naturalne są świetnym sposobem leczenia żylaków. Poniżej przedstawiam niektóre z najbardziej skutecznych środków...
Jak leczyć żylaki metodą naturalną?
Środki naturalne są świetnym sposobem leczenia żylaków...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub