Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Naprawy Domowe i Remonty > Stolarstwo > Jak kłaść panele podłogowe?

Jak kłaść panele podłogowe?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (18 ocen)
Oceń 
Jest wiele metod na położenie paneli. My jednak zaprezentujemy jedną z najprostszych, z którą poradzi sobie dosłownie każdy, kto ma jakieś pojęcie do czego służy młotek. Potrzebujesz tylko odrobinę cierpliwości, uporu i chęci. Powinno się pamiętać, aby paneli nie kłaść zaraz po kupnie. Najlepiej odczekać kilka dni. Przez ten czas panele powinny leżeć w pomieszczeniu, w którym będziesz je kłaść. Pewnie zapytasz po co? A no po to, aby się zaaklimatyzowały. Zdejmij z nich folię, ale nie zdejmuj taśm, którymi są związane. Po kilku dniach możesz już je układać. Jak? Oto odpowiedź.
zmiotka i szufelka, ołówek stolarski, nożyk do cięcia, wiertarka, gwoździe do twardego drewna, gwoździarka, młotek gumowy, piła okrągła.
1
Jak się przygotować do kładzenia paneli? Po pierwsze trzeba być ostrożnym, ponieważ położenie paneli to robota na lata, a nie na chwilę. Po pierwsze wynieś wszystkie meble z danego pomieszczenia. Jeśli coś jest wbudowane w podłogę, będziesz musiał ułożyć panele wokoło. Nie jest to najłatwiejsza rzecz do zrobienia, ale jakoś sobie trzeba poradzić. Jeśli układasz panele na cemencie lub innej powierzchni, z której może przenikać wilgoć, lub która jest po prostu nierówna użyj specjalnych mat pod panele, oferowanych przez producentów. Możesz też położyć izolację z płyt filcowych, pilśniowych lub korkowych. Jeśli układasz panele na startej podłodze musisz podciąć część ościeżnicy i drzwi. W tym celu połóż panel na już przygotowanej podłodze, żeby zmierzyć, ile trzeba odciąć.
2
Pierwszą deskę panelową połóż w rogu pomieszczenia. Obydwie jej strony z wpustem muszą znajdować się przy ścianie. Między ścianą, a panelem powinna być mała szczelina, około 1-2 centymetra.
Jak udrożnić rury?
Jak zrobić drapak dla kota?
Jak wymienić głowicę w baterii?
Jak spawać?
strona 1 z 2następna >
 3.1/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Do położenia wykładziny potrzeba niewielu narzędzi, lecz jeśli chcesz osiągnąć dobry efekt końcowy, musisz je...
Jak wybrać narzędzia potrzebne do położenia wykładziny?
Do położenia wykładziny potrzeba niewielu narzędzi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub