Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Co jeść żeby schudnąć?
Co jeść żeby schudnąć?

Co jeść żeby schudnąć?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Na pewno nie raz zastanawiałaś się nad zrzuceniem kilku kilogramów, ale nie masz silnej woli, żeby wytrzymać na jakiejś diecie dłużej niż tydzień. Jednak nie łam się. Nie musisz przechodzić na drakońskie diety, żeby uzyskać pożądany efekt. Wystarczy jeść z umiarem odpowiednie produkty. Jakie? Listę niektórych z nich znajdziesz poniżej.
1

Jajka. Ważne, aby były to jajka ekologiczne, nieprzetworzone. Są dużo zdrowsze. Jajka wypełniają nam żołądek i dają poczucie sytości. Są dobrym źródłem protein i zawierają aż trzynaście różnych witamin i minerałów, na przykład witaminę D. Jedz jajko na twardo na śniadanie.

2

Grzyby. Użyj ich zamiast mięsa w sosach lub sałatkach. Są sycące i 'zabijają' mnóstwo kalorii. Są bogatym źródłem germanu, który zwiększa zawartość tlenu w organizmie. Zawierają bardzo mało kalorii i dużo witaminy B.

3

Fasola. Wstrzymuje apetyt pobudzając odpowiedzialne za niego hormony. Jest ważnym źródłem białka roślinnego i ma bardzo mało tłuszczu. Bogata jest w żelazo, fosfor, wapń, magnez i witaminy z grupy B. Fasola wolno się trawi, dzięki czemu dłużej czujemy się syci i nie mamy ochoty na kolejny posiłek, co pomaga schudnąć.

4

Czerwona papryka. Świeża ma w sobie więcej witaminy C niż cytryna. Jest zalecana w dietach ze względu na niską kaloryczność.

Jak wytrzymać na diecie?
Jak zrobić zielony koktajl z ananasem?
Jak skończyć ze słodyczami?
Jak zrobić koktajl kokosowo-migdałowy?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak naturalnie schudnąć?
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak schudnąć na wakacjach?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub