Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury > Jak zrobić włosy emo?
Jak zrobić włosy emo?

Jak zrobić włosy emo?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 
Subkultura emo bardzo się rozpowszechniła w ostatnich latach. Coraz więcej młodych ludzi chce się wyrażać poprzez ten styl. Na ulicach widać młodzież z charakterystycznymi fryzurami, makijażem i w odpowiednich ubraniach. Ponieważ dobór ubrania nie jest aż tak wielkim problemem, dziś napiszę w skrócie, jak najlepiej wybrać fryzurę emo.
1
Zapuść włosy, aby móc je obciąć na odpowiedniej długości. Bardzo często fryzury emo charakteryzują się przydługą asymetrycznie ściętą i wycieniowaną grzywką. Dlatego musisz zapuścić włosy, aby móc je odpowiednio ściąć. Grzywka powinna zachodzić za nos, ale nie za linię podbródka.
2
Włosy powinny być cięte warstwowo, mocno wycieniowane. Zaczesywane do przodu, na twarz, aby ją okalały.
3
Podcinaj włosy okazjonalnie. Najlepiej za pomocą brzytwy fryzjerskiej. Dzięki temu, fryzura wciąż będzie świeża i nie zniszczysz włosów. Najlepiej ciąć włosy na sucho, ponieważ masz większą kontrolę nad nimi.
4
Wyprostuj włosy – koniecznie. Włosy emo to włosy proste, gładkie. Prostuj je więc za każdym razem. Aby się mocno nie zniszczyły używaj szamponów i odżywek, które są przeznaczone właśnie do włosów często traktowanych wysoką temperaturą.
5
Jeśli chodzi o kolor włosów emo to jest to najczęściej czarny. Jednak sprawdzą się też blondy i brązy. Bardzo popularne są pasemka w różnych kontrastowych kolorach, najlepiej czarny z blondem, czarny z różem, blond z różem, również z zielenią na przykład. Im bardziej kontrastowo tym lepiej.
6
Wepnij we włosy spinki, opaski, kokardki, co tylko znajdziesz. Im więcej gadżetów we włosach tym lepiej, ale pamiętaj, żeby nie przesadzić.
7
Wytapiruj włosy u nasady, aby je unieść ku górze. Wytapiruj włosy na czubku głowy, następnie spryskaj lakierem do włosów aby utrwalić tapir.
8
Nie upinaj włosów w koński ogon. To nie jest styl emo!
Jak zrobić warkocz koszyczek?
Jak zrobić makijaż emo?
Jak upiąć koka?
Jak się czesać na codzień?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić fryzurę emo?
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

zAkOcHaNa - 2010-12-09
chce byc eemmmmmoooooooo
Termin „Emo” jest skrótem od słowa „emocjonalny”. Emo to coś więcej niż tylko stosunek do świata, to również sposób...
Jak zostać emo?
Termin „Emo” jest skrótem od słowa „emocjonalny”. Emo to coś więcej niż...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub