Tutaj jesteś: Podróże > Transport > Podróż samolotem > Jak przewieźć psa samolotem?
Jak przewieźć psa samolotem?

Jak przewieźć psa samolotem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (187 ocen)
Oceń 
Podróże z psem to dziś naturalna rzecz. Psy stały się częścią naszej rodziny, a my chcemy, by były one z nami wszędzie tam, gdzie się wybieramy. Jednak istnieją pewne wytyczne i protokoły dotyczące podróżowania z psem, zwłaszcza w samolocie. Ogólnie rzecz biorąc psy można podzielić na małe, które można uznać za „bagaż podręczny” lub duże, które traktowane są jak zwykły „bagaż”. Jeśli twój pies jest duży, oto kilka wskazówek jak uniknąć kłopotów podczas podróży samolotem.
1

Wybór odpowiednich linii lotniczych.

Sprawdź czy wybrane linie lotnicze mają określone zasady co do przewozu zwierząt. Jeśli wybrana linia lotnicza pozwala na przewóz psów, zapoznaj się z zasadami i obowiązującymi procedurami. Sprawdź istotne informacje, takie jak: gdzie i kiedy twój pies ma zostać odebrany po dotarciu na miejsce.

2

Rezerwacja i ogólne ostrzeżenia.

Upewnij się, że masz rezerwację biletów, kiedy już dowiesz się, że wybrane linie pozwalają na podróż z psem. W większości przypadków istnieje pewna określona liczba zwierząt, które mogą zostać przewiezione podczas jednego rejsu. Dzięki temu będziesz mogła zarezerwować lot, w którym nie będzie większych problemów z przewozem psa. Poproś załogę samolotu, aby pozwolili ci odprowadzić psa do ładowni i mieli na niego oko.

3

Udaj się z psem do weterynarza.

Poproś go, aby sprawdził jak twój pies zniesie podróż. Powinnaś zrobić to co najmniej kilka dni przed wyjazdem. Nie chcesz przecież narażać swojego psa na niebezpieczeństwo i chcesz, aby podróż zniósł jak najlepiej.

Jak nauczyć psa spania w legowisku?
Jak zrobić samolot z papieru?
Jak zrobić samolot z drewna balsa?
Jak najlepiej przygotować psa do podróży samochodem?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (187 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ala - 2010-09-21
Aby wyjechać z psem za granicę musimy mieć dla niego paszport oraz ważne szczepienie przeciwko wściekliźnie i elektroniczny chip bądź tatuaż. Kraje takie jak: UK, Irlandia, Szwecja i Malta mają dodatkowe wymagania. Aby tu przyjechać z psem czy kotem trzeba mieć również: zaświadczenie o leczeniu przeciw bąblowicy, zaświadczenie o zabiegu przeciw kleszczom czy dodatkowe badania potwierdzające skuteczność działania szczepienia przeciwko wściekliźnie.
Chcesz podróżować do dalekich krajów i zobaczyć cały świat, ale zaczynasz się pocić i trząść kiedy zdajesz sobie sprawę...
Jak pokonać strach przed lataniem?
Chcesz podróżować do dalekich krajów i zobaczyć cały...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub