Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Gry Komputerowe > Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (214 ocen)
Oceń 
Czy kiedykolwiek grałeś w „The Sims 2” i to po pewnym czasie znudziły ci się wszystkie ubrania i meble? Masz jednak szczęście ponieważ „The Sims 2” to gra, w której ty kierujesz biegiem zdarzeń, a życie Twojego Sima możesz stale wzbogacać o coraz to nowsze dodatki dostępne na rynku. Możesz wyposażyć go w nowe ubrania, fryzury, meble, samochody, domy i dzielnice, czerpiąc tym samym większą przyjemność z gry. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zainstalować dodatki do tej gry.
1
Znajdź nowe obiekty, które chcesz dodać do swojej gry i pobierz je. Wszystkie pliki zawierające różne dodatki (meble, auta itp.) umieść najpierw w folderach nie będących folderami instalacyjnymi. Możesz nazwać folder np. „Dodatki do The Sims 2”. Gra nie będzie czytała plików, które nie będą umieszczone w specjalnych folderach, dlatego należy później wszystkie je przenieść. Utworzony przez Ciebie folder jest tymczasowym miejscem przechowywania plików, które chcesz wgrać.
2
Sprawdź czy posiadasz Winzip, WinRAR lub inny program do rozpakowania plików *.zip lub *.rar. Jeśli nie masz go na swoim komputerze, zainstaluj go. Większość witryn internetowych daje nam możliwość pobrania plików w wybranym formacie, dlatego też instalacja żadnego z programów może nie być potrzebna.
3
Sprawdź czy gra posiada folder „Downloads”. Przejdź do „Moje Dokumenty/EA Games/ The Sims 2 i poszukaj tam folderu o takiej nazwie. Jeśli go nie znalazłeś, utwórz nowy go samodzielnie. Pamiętaj, że musisz napisać nazwę folderu dużą literą i z s na końcu, inaczej gra nie będzie go czytała.
Jak przyspieszyć komputer za darmo?
Jak edytować PDF?
Jak zrobić wykres w Excelu?
Jak robić przypisy w Wordzie?
Wskazówki
  • Zamknij The Sims 2 Body Shop przed instalacją własnych dodatków.
  • Zapisz kopię zapasową plików, jeśli gra nie będzie chciała uruchomić się po zainstalowaniu własnych dodatków zawsze możesz powróci do standardowych ustawień i nie stracisz wszystkich rodzin.
  • Jeśli chcesz zmieniać kolory przedmiotów, poszukaj dodatków CEP – Color Enable Package.
  • Upewnij się, że strony, z których pobierasz są bezpieczne. Pliki, których źródło pochodzenia nie jest pewne, mogą zawierać same w sobie różnego typu wirusy, programy do szpiegowania lub programy, które mogą zaburzać prawidłową pracę i funkcjonowanie Twojego komputera.
  • Nawet pliki ściągnięte z renomowanych stron mogą zepsuć grę, więc zanim przystąpisz do instalacji upewnij się, że jesteś gotowy podjąć ryzyko.
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (214 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

natka7171 - 2012-05-11
Ej, ale dlaczego nie mogę zainstalować płyty? Kilka razy już ją odinstalowywałam ,a teraz nawet nie odnajduje się w komputerze, to znaczy, że jak włączę Mój komputer to nie widać, że tam jest:( I co mam zrobić??
aski34 - 2012-04-15
ja mam taka prosbe gdzie na jakiej stronie pobrac ubrania itp do the sims 2 w formie thesims2pack??? bardzo prosze o pomoc z gory dzieki
Programy Adobe Acrobat stosują format plików PDF (Portable Document Format). Użytkownicy często konwertują pliki...
Jak przekonwertować plik pdf na doc?
Programy Adobe Acrobat stosują format plików PDF (Portable...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub