Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Bielizna > Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?
Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (262 ocen)
Oceń 
Niektóre stroje nie pozwalają na noszenie klasycznej bielizny. Należą do nich bluzki i sukienki bez pleców. Jeśli masz w planach założyć taką sukienkę, chcesz by twoje piersi miały odpowiednie wsparcie bez niepotrzebnych pasków i ramiączek. Na szczęście istnieje bardzo duży wybór biustonoszy bez ramiączek i bez pleców. Zapewniają one pełne wsparcie i ochronę dla piersi. Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się jak dobrać taki biustonosz dla siebie.
1

Określ rozmiar biustonosza. Wiele kobiet nosi staniki w niewłaściwym rozmiarze tylko dlatego, że nigdy poprawnie nie zmierzyły rozmiaru swoich piersi. Za pomocą metra krawieckiego zmierz obwód klatki piersiowej w miejscu, w którym będziesz zapinać stanik. Zaokrąglij go do liczb całkowitych. Teraz zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Sprawdź tablice rozmiarów poszczególnych producentów bielizny i ustal obwód biustonosza i rozmiar miseczki. Więcej o ustalaniu rozmiaru biustonosza przeczytasz tutaj.

2
Wybierz się do sklepu z bielizną. Biustonosze bez pleców i bez ramiączek zazwyczaj będą znajdować się w osobnym dziale stoiska/sklepu. Wybierz kilka różnych rozmiarów biustonoszy, ponieważ mogą się one różnić w zależności od producenta.
3
biustonosz z bardzo obniżonym zapięciem

Zdecyduj się na stanik z bardzo obniżonym zapięciem, jeśli sukienka odsłania plecy tylko częściowo. Takie biustonosze nie mają ramiączek i sięgają znacznie niżej, niż tradycyjne staniki, przykrywając prawie całą tylną część pleców i brzuch. Takie rozwiązanie będzie szczególnie korzystne dla pań o większym biuście.

Jak usunąć brzydki zapach z butów?
Jak chodzić w szpilkach?
Jak zawiązać bandanę?
Jak skurczyć buty?
Wskazówki
  • Przed zakupem biustonosza upewnij się, że dobrze leży. Przejdź się w nim i sprawdź, czy się nie osuwa. Jeśli między piersiami, a miseczkami będzie jakaś wolna przestrzeń oznacza to, że musisz wybrać stanik o rozmiar mniejszy.
  • Gdy wybierasz miseczki samoprzylepne lub staniki samonośne, zawsze zatroszcz się o to, by piersi były suche i czyste. Pot i zanieczyszczenia sprawią, że biustonosz będzie się odklejać.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak dobrać biustonosz?
 4/5 (262 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

majkaku.95 - 2012-12-06

Nie chciałabym polegać na biustonoszu samonośnym, bałabym się, że w każdej chwili mógłby wylądować na ziemi. Podoba mi się za to pomysł stanika z obniżonym zapięciem, więc, gdy kiedyś będę w takiej potrzebie, wybiorę właśnie ten.

karolina5c - 2012-11-28
Silikonowe miseczki nie są dobre...
Nie polecam
Apel do Panów... zadbaj o swoje
Jak wybrać kobiecie prezent na Mikołaja?
Apel do Panów... zadbaj o swoje "Kobiety" i spraw prezent...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub