Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Bielizna > Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?
Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (262 ocen)
Oceń 
Niektóre stroje nie pozwalają na noszenie klasycznej bielizny. Należą do nich bluzki i sukienki bez pleców. Jeśli masz w planach założyć taką sukienkę, chcesz by twoje piersi miały odpowiednie wsparcie bez niepotrzebnych pasków i ramiączek. Na szczęście istnieje bardzo duży wybór biustonoszy bez ramiączek i bez pleców. Zapewniają one pełne wsparcie i ochronę dla piersi. Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się jak dobrać taki biustonosz dla siebie.
1

Określ rozmiar biustonosza. Wiele kobiet nosi staniki w niewłaściwym rozmiarze tylko dlatego, że nigdy poprawnie nie zmierzyły rozmiaru swoich piersi. Za pomocą metra krawieckiego zmierz obwód klatki piersiowej w miejscu, w którym będziesz zapinać stanik. Zaokrąglij go do liczb całkowitych. Teraz zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Sprawdź tablice rozmiarów poszczególnych producentów bielizny i ustal obwód biustonosza i rozmiar miseczki. Więcej o ustalaniu rozmiaru biustonosza przeczytasz tutaj.

2
Wybierz się do sklepu z bielizną. Biustonosze bez pleców i bez ramiączek zazwyczaj będą znajdować się w osobnym dziale stoiska/sklepu. Wybierz kilka różnych rozmiarów biustonoszy, ponieważ mogą się one różnić w zależności od producenta.
3
biustonosz z bardzo obniżonym zapięciem

Zdecyduj się na stanik z bardzo obniżonym zapięciem, jeśli sukienka odsłania plecy tylko częściowo. Takie biustonosze nie mają ramiączek i sięgają znacznie niżej, niż tradycyjne staniki, przykrywając prawie całą tylną część pleców i brzuch. Takie rozwiązanie będzie szczególnie korzystne dla pań o większym biuście.

Jak zdjąć pierścionek ze spuchniętego palca?
Jak wiązać pareo?
Jak rozpoznać diament?
Jak dobierać kolory ubrań?
Wskazówki
  • Przed zakupem biustonosza upewnij się, że dobrze leży. Przejdź się w nim i sprawdź, czy się nie osuwa. Jeśli między piersiami, a miseczkami będzie jakaś wolna przestrzeń oznacza to, że musisz wybrać stanik o rozmiar mniejszy.
  • Gdy wybierasz miseczki samoprzylepne lub staniki samonośne, zawsze zatroszcz się o to, by piersi były suche i czyste. Pot i zanieczyszczenia sprawią, że biustonosz będzie się odklejać.
strona 1 z 2następna >
 4/5 (262 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

majkaku.95 - 2012-12-06

Nie chciałabym polegać na biustonoszu samonośnym, bałabym się, że w każdej chwili mógłby wylądować na ziemi. Podoba mi się za to pomysł stanika z obniżonym zapięciem, więc, gdy kiedyś będę w takiej potrzebie, wybiorę właśnie ten.

karolina5c - 2012-11-28
Silikonowe miseczki nie są dobre...
Nie polecam
Artykuł odpowiada na pytanie dla jakich kobiet, poza kobietami uprawiającymi sport, przeznaczony jest stanik sportowy....
Czy warto kupić stanik sportowy?
Artykuł odpowiada na pytanie dla jakich kobiet, poza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub