Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Przebarwienia > Jak usunąć piegi?
Jak usunąć piegi?

Jak usunąć piegi?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
Piegi powstają w wyniku nadmiernej ekspozycji na słońce. Częściej występują u osób o jasnej karnacji, ale można zaobserwować je również u osób z ciemniejszą cerą. Usunięcie piegów może zająć ci trochę czasu, ale jest to możliwe. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
4

Zastosuj serum z witaminą C. Witamina C okazała się bardzo skuteczna w rozjaśnianiu ciemnych plam na skórze i nadaje skórze twarzy jasny odcień. Zaleca się stosowanie serum każdego dnia.

5

Wizyta u dermatologa. Lekarz przepisze ci bardziej intensywne kremy wybielające, które przy regularnym stosowaniu mogą sprawić, że piegi całkowicie znikną.

6

Laser. Rozważ zapisanie się na specjalne zabiegi, które wykorzystują światło laserowe do zwalczania piegów. Światło dociera do nagromadzonego w skórze pigmentu, rozbijając go i oddzielając od siebie. Pigment jest następnie wchłaniany do organizmu, w wyniku czego piegi stają się coraz jaśniejsze.

7

Domowe sposoby. Wypróbuj wszystkich naturalnych i domowych środków do usuwania piegów. Sok z cytryny, miód, sok pomidorowy, cebula, maślanka i kwaśne mleko wykazują właściwości rozjaśniające piegi. Nałóż je na piegi i pozostaw na kilka minut, a następnie spłucz.

Jak zlikwidować pryszcze w jeden dzień?
Domowe sposoby na blizny i przebarwienia
Jak zrobić maseczkę z miodu na twarz?
Jak wykorzystać cytrynę do poprawy wyglądu?
Wskazówki
  • Promienie słoneczne są najbardziej szkodliwe, gdy słońce znajduje się wysoko na niebie. Unikaj przebywania na słońcu w godzinach 10.00 do 16.00.
  • Pamiętaj, że stosowanie hydrochinonu jest nieco ryzykowne. W niektórych krajach środek ten został zakazany ze względu na rakotwórcze właściwości. Jeśli więc nie chcesz go stosować, wybierz kremy zawierające w swym składzie inne związki rozjaśniające.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak odnowić lustro?
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Ciemne przebarwienia na skórze spowodowane są przez trądzik, który został albo rozdrapany, albo ciężko się goił....
Jak usunąć przebarwienia po trądziku?
Ciemne przebarwienia na skórze spowodowane są przez...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub