Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Przebarwienia > Jak usunąć piegi?
Jak usunąć piegi?

Jak usunąć piegi?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
Piegi powstają w wyniku nadmiernej ekspozycji na słońce. Częściej występują u osób o jasnej karnacji, ale można zaobserwować je również u osób z ciemniejszą cerą. Usunięcie piegów może zająć ci trochę czasu, ale jest to możliwe. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
4

Zastosuj serum z witaminą C. Witamina C okazała się bardzo skuteczna w rozjaśnianiu ciemnych plam na skórze i nadaje skórze twarzy jasny odcień. Zaleca się stosowanie serum każdego dnia.

5

Wizyta u dermatologa. Lekarz przepisze ci bardziej intensywne kremy wybielające, które przy regularnym stosowaniu mogą sprawić, że piegi całkowicie znikną.

6

Laser. Rozważ zapisanie się na specjalne zabiegi, które wykorzystują światło laserowe do zwalczania piegów. Światło dociera do nagromadzonego w skórze pigmentu, rozbijając go i oddzielając od siebie. Pigment jest następnie wchłaniany do organizmu, w wyniku czego piegi stają się coraz jaśniejsze.

7

Domowe sposoby. Wypróbuj wszystkich naturalnych i domowych środków do usuwania piegów. Sok z cytryny, miód, sok pomidorowy, cebula, maślanka i kwaśne mleko wykazują właściwości rozjaśniające piegi. Nałóż je na piegi i pozostaw na kilka minut, a następnie spłucz.

Jak walczyć ze zmarszczkami mimicznymi?
Jak usunąć przebarwienia z twarzy?
Jak pozbyć się kurzajek?
Jak pozbyć się zaskórników?
Wskazówki
  • Promienie słoneczne są najbardziej szkodliwe, gdy słońce znajduje się wysoko na niebie. Unikaj przebywania na słońcu w godzinach 10.00 do 16.00.
  • Pamiętaj, że stosowanie hydrochinonu jest nieco ryzykowne. W niektórych krajach środek ten został zakazany ze względu na rakotwórcze właściwości. Jeśli więc nie chcesz go stosować, wybierz kremy zawierające w swym składzie inne związki rozjaśniające.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak wybielić piegi?
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Lustra są doskonałym sposobem na dekorowanie wnętrz. Dzięki nim możemy wizualnie powiększyć pomieszczenie oraz sprawić,...
Jak odnowić lustro?
Lustra są doskonałym sposobem na dekorowanie wnętrz. Dzięki nim możemy wizualnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub