Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Przebarwienia > Jak usunąć piegi?
Jak usunąć piegi?

Jak usunąć piegi?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
Piegi powstają w wyniku nadmiernej ekspozycji na słońce. Częściej występują u osób o jasnej karnacji, ale można zaobserwować je również u osób z ciemniejszą cerą. Usunięcie piegów może zająć ci trochę czasu, ale jest to możliwe. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
4

Zastosuj serum z witaminą C. Witamina C okazała się bardzo skuteczna w rozjaśnianiu ciemnych plam na skórze i nadaje skórze twarzy jasny odcień. Zaleca się stosowanie serum każdego dnia.

5

Wizyta u dermatologa. Lekarz przepisze ci bardziej intensywne kremy wybielające, które przy regularnym stosowaniu mogą sprawić, że piegi całkowicie znikną.

6

Laser. Rozważ zapisanie się na specjalne zabiegi, które wykorzystują światło laserowe do zwalczania piegów. Światło dociera do nagromadzonego w skórze pigmentu, rozbijając go i oddzielając od siebie. Pigment jest następnie wchłaniany do organizmu, w wyniku czego piegi stają się coraz jaśniejsze.

7

Domowe sposoby. Wypróbuj wszystkich naturalnych i domowych środków do usuwania piegów. Sok z cytryny, miód, sok pomidorowy, cebula, maślanka i kwaśne mleko wykazują właściwości rozjaśniające piegi. Nałóż je na piegi i pozostaw na kilka minut, a następnie spłucz.

Jak usunąć przebarwienia po pryszczach?
Jak mieć piękną cerę?
Jak usunąć przebarwienia po trądziku?
Jak zrobić peeling z kawy?
Wskazówki
  • Promienie słoneczne są najbardziej szkodliwe, gdy słońce znajduje się wysoko na niebie. Unikaj przebywania na słońcu w godzinach 10.00 do 16.00.
  • Pamiętaj, że stosowanie hydrochinonu jest nieco ryzykowne. W niektórych krajach środek ten został zakazany ze względu na rakotwórcze właściwości. Jeśli więc nie chcesz go stosować, wybierz kremy zawierające w swym składzie inne związki rozjaśniające.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak wybielić piegi?
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Przebarwienia to skutek zaburzeń wytwarzania melaniny w skórze. Pojawiają się głównie na twarzy i dekolcie.  Same nie...
Jak pozbyć się przebarwień na skórze?
Przebarwienia to skutek zaburzeń wytwarzania melaniny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub