Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kuchnia Weselna > Jak udekorować tort weselny?
Jak udekorować tort weselny?

Jak udekorować tort weselny?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (264 ocen)
Oceń 
Upieczenie tortu i przełożenie go kilkoma warstwami mas jest tylko początkiem całej pracy. Żeby uzyskać piękny, wielopoziomowy tort weselny, trzeba wiedzieć jak go udekorować.
Zakładam, że masz już gotowe poszczególne poziomy tortu i chcesz przystąpić do jego dekoracji. Oto co powinnaś zrobić:
1
dekorowanie tortu weselnego - krok 1.
Najpierw nałóż polewę na wierzch tortu. Żeby lepiej się trzymała, możesz posmarować ją z wierzchu syropem cukrowym. Teraz przykryj polewą boki tortu. Nie obawiaj się o niezbyt estetyczne miejsca styku boków tortu i jego wierzchu. Zakryjesz je później za pomocą odpowiednich dekoracji.
2
dekorowanie tortu weselnego - krok 2.
Gdy cały tort jest już gotowy, włóż go do lodówki na co najmniej godzinę. Polewa powinna dobrze zastygnąć przed kolejnym etapem dekoracji tortu. Uwaga: polewy, których składnikami jest bita śmietana lub ser będą stygnąć dłużej.
Tort po wyjęciu z lodówki powinien być gładki i pokryty równą warstwą polewy.
Powyższe kroki powtórz dla każdego poziomu tortu weselnego.
3
dekorowanie tortu weselnego - krok 3.
Zanim zaczniesz układać kolejne poziomy tortu, potrzebujesz dodatkowego wsparcia. Mogłabyś po prostu położyć kolejną warstwę na okrągłym kawałku tektury umieszczonym na warstwie poprzedniej, ale tort będzie łatwiejszy do demontażu i krojenia, jeśli użyjesz specjalnych podpórek oddzielających od siebie sąsiadujące warstwy tortu.
- Możesz kupić specjalne podpórki do tortów lub zrobić je z odpowiednio uciętych plastikowych słomek.
- Podpórki nie powinny wystawać wyżej, niż 6 mm ponad powierzchnię danej warstwy.

W tym artykule opisuję tort nakładany na siebie warstwami – każda warstwa znajduje się bezpośrednio na poprzedniej. Inną opcją są torty wielopoziomowe, umieszczane na specjalnych stojakach.
Jak zrobić buciki na tort z masy cukrowej?
Jak zrobić tort świnki w błocie?
Jak ozdobić tort?
Jak zrobić róże na tort z lukru plastycznego?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (264 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Jeśli do tej pory zachwycałaś się ślicznymi dekoracjami na tortach w twojej ulubionej cukierni, wyobraź sobie jak...
Jak zrobić różyczki na tort z masy marcepanowej?
Jeśli do tej pory zachwycałaś się ślicznymi dekoracjami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub