Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się kochać od tyłu?
Jak się kochać od tyłu?

Jak się kochać od tyłu?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (42 ocen)
Oceń 
Nie jest tajemnicą, że zarówno mężczyźni jak i kobiety uwielbiają seks w pozycji na pieska. Poniżej znajdziesz sześć odmian tej pozycji, które sprawią, że oboje będziecie błagać o więcej. Okaż nieco entuzjazmu podczas uprawiania seksu w pozycji od tyłu. Nie każdy bowiem zdaje sobie sprawę z tego, że kilka dodatkowych, prostych ruchów, może tylko przyczynić się do wzmocnienia orgazmu.
6
W tej pozycji kobieta powinna położyć się na boku, podeprzeć się na łokciu i wyciągnąć nogi do przodu. Partner opiera się na łokciu, kładzie się za partnerką na tym samym boku, co ona i prostuje nogi starając się jednocześnie w nią wejść.
Możesz nieco zmodyfikować tę pozycję poprzez zgięcie nóg w kolanach bądź uniesienie jednaj z nóg partnerki do góry. Pozycja ta daje ci większa kontrolę nad pchnięciami.
7
Możesz zdecydować się również na standardową łyżeczkę. Partnerka powinna leżeć w takiej pozycji jak wyżej, ty natomiast połóż się bezpośrednio za nią i mocnym pchnięciem wejdź w partnerkę.
8
Możesz wypróbować każdą z tych pozycji podczas kolejnych zbliżeń, bądź też wszystkie na raz podczas jednego stosunku. Cokolwiek jednak zdecydujesz, pamiętaj, że nawet najmniejsze zmiany mogą dostarczyć wam niesamowitych wrażeń.
< poprzedniastrona 3 z 3
 3.1/5 (42 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Poniżej znajdziecie <strong>pięć najlepszych pozycji seksualnych</strong>. Na pierwszy rzut oka mogą się one wam...
Jak najlepiej uprawiać seks?
Poniżej znajdziecie pięć najlepszych pozycji seksualnych. Na pierwszy rzut oka mogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub