Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się kochać od tyłu?
Jak się kochać od tyłu?

Jak się kochać od tyłu?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (41 ocen)
Oceń 
Nie jest tajemnicą, że zarówno mężczyźni jak i kobiety uwielbiają seks w pozycji na pieska. Poniżej znajdziesz sześć odmian tej pozycji, które sprawią, że oboje będziecie błagać o więcej. Okaż nieco entuzjazmu podczas uprawiania seksu w pozycji od tyłu. Nie każdy bowiem zdaje sobie sprawę z tego, że kilka dodatkowych, prostych ruchów, może tylko przyczynić się do wzmocnienia orgazmu.
6
W tej pozycji kobieta powinna położyć się na boku, podeprzeć się na łokciu i wyciągnąć nogi do przodu. Partner opiera się na łokciu, kładzie się za partnerką na tym samym boku, co ona i prostuje nogi starając się jednocześnie w nią wejść.
Możesz nieco zmodyfikować tę pozycję poprzez zgięcie nóg w kolanach bądź uniesienie jednaj z nóg partnerki do góry. Pozycja ta daje ci większa kontrolę nad pchnięciami.
7
Możesz zdecydować się również na standardową łyżeczkę. Partnerka powinna leżeć w takiej pozycji jak wyżej, ty natomiast połóż się bezpośrednio za nią i mocnym pchnięciem wejdź w partnerkę.
8
Możesz wypróbować każdą z tych pozycji podczas kolejnych zbliżeń, bądź też wszystkie na raz podczas jednego stosunku. Cokolwiek jednak zdecydujesz, pamiętaj, że nawet najmniejsze zmiany mogą dostarczyć wam niesamowitych wrażeń.
< poprzedniastrona 3 z 3
 3.1/5 (41 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych doznań? Poniżej znajdziesz pięć gorących pozycji, dzięki...
Jak być dobrą kochanką? Gorące pozycje seksualne.
Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub