Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się kochać od tyłu?
Jak się kochać od tyłu?

Jak się kochać od tyłu?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (42 ocen)
Oceń 
Nie jest tajemnicą, że zarówno mężczyźni jak i kobiety uwielbiają seks w pozycji na pieska. Poniżej znajdziesz sześć odmian tej pozycji, które sprawią, że oboje będziecie błagać o więcej. Okaż nieco entuzjazmu podczas uprawiania seksu w pozycji od tyłu. Nie każdy bowiem zdaje sobie sprawę z tego, że kilka dodatkowych, prostych ruchów, może tylko przyczynić się do wzmocnienia orgazmu.
1
Jeśli twoja partnerka ma duże możliwości balansowania, jesteś w doskonałej sytuacji. Twoja partnerka na początku powinna opierać się na rękach i kolanach, jak podczas normalnej pozycji od tyłu. Połóż swoje dłonie na jej biodrach i podnieś jej nogi nieco do góry, tak by jej stopy dotykały twoich pośladków. Na początku może wydawać się to nieco trudne, ale w rzeczywistości daje ona obojgu partnerom dużo przyjemnych doznań. W tej pozycji penetracja jest powolna i głęboka.
2
Partnerka leży na brzuchu z wyprostowanymi i złączonymi nogami, partner siada na niej okrakiem. Twoje nogi powinny być wyciągnięte do tyłu i lekko rozłożone. Wyprostuj ramiona, powinny one podtrzymywać twój tułów w górze. Teraz powoli wejdź w partnerkę, pozycja ta pozwala na głęboką i powolną penetrację. Jeśli masz ochotę na trochę romantyzmu, zegnij nogi w kolanach i pocałuj partnerkę w usta. Jednak wówczas ona również musi przyjąć odpowiednią pozycję i powinniście się spotkać w połowie drogi.
strona 1 z 3następna >
 3.1/5 (42 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak być dobrą kochanką? Gorące pozycje seksualne.
Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub