Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Flirt > Jak uwodzić wzrokiem?
Jak uwodzić wzrokiem?

Jak uwodzić wzrokiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Jest to jeden z najprostszych sposobów na uwodzenie. Ale trzeba to zrobić umiejętnie. Na całe szczęście łatwo się tego nauczyć. Wzrok ma niesamowitą moc! Odnosi się to do obu płci, ale i tak największą moc ma uwodzicielski wzrok kobiety. Jak zatem uwodzić wzrokiem?
1
Spędzaj co najmniej dwadzieścia minut codziennie przed lustrem ćwicząc. Spojrzenie, które chcesz uzyskać to to, które będziesz mogła opisać jako 'głębokie i nasycone'. Myśl o czymś co Cię nakręca, o osobie na którą będziesz potem spoglądać i którą będziesz kusić. Po prostu staraj się być namiętna... wzrokiem! Jak już energia będzie się błąkać po Twoim ciele postaraj się ją przenieść do oczu. Twarz powinna być w miarę kamienną twarzą, ale nie totalnie bez wyrazu. Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz!
2
Możesz rozmawiać z facetem o różnych rzeczach, o pogodzie, najnowszym filmie czy o ostatniej imprezie – ale niech Twoje oczy mówią w tym czasie coś innego. I pozwól mu to zauważyć. Jednak nie mów nic na ten temat! Tylko patrz, przyciągnij go do siebie wzrokiem, skieruj jego myśli na coś innego niż temat, o którym rozmawiacie. Nawet nie wiesz jak napięcie wzrośnie.
3
Pamiętaj jednak, że sam wzrok nie wystarczy, jest on jedynie dopełnieniem uwodzenia i jednym z jego najważniejszych elementów.
Jak odbić chłopaka innej dziewczynie?
Jak zainteresować sobą faceta?
Jak flirtować z facetem?
Jak poderwać faceta?
Wskazówki
  • Moc oczu nie może być lekceważona! Ty też obserwuj innych patrzących na Ciebie.
strona 1 z 2następna >
 4.3/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak poderwać faceta?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub