Tutaj jesteś: Zwierzęta > Owady > Karaczany > Jak zwalczyć prusaki?
Jak zwalczyć prusaki?

Jak zwalczyć prusaki?

, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (377 ocen)
Oceń 
Prusaki karaczany to jedne z najbardziej wstrętnych, obrzydliwych owadów, które za wszelką cenę nie chcą dać się wyrzucić z Twojego domu. Żyją one wszędzie, ale najchętniej właśnie w mieszkaniach. Dlatego, że mają tam stały dostęp do Twojego jedzenia, niszczą książki i tapety, oraz rozsiewają zarazki po całym domu. Podążając za poniższymi poradami dowiesz się jak zwalczać te niechciane owady.
4
Uważaj, żeby Twoje zwierzęta domowe nie zjadły tej mikstury. Chowaj ją również przed dziećmi, jako że one potrafią być nieobliczalne, nie znają jeszcze przecież na tyle świata i nie wiedzą co im szkodzi, a co nie. Umieść więc przygotowaną miksturę w miejscu niedostępnym dla dzieci i zwierząt. Możesz ją trzymać na przykład pod przykryciem.
5
Stosuj spraye na prusaki i inne środki przeznaczone do walki z tymi szkodnikami (do kupienia tutaj). Pryskaj nimi każde miejsce, w którym są lub mogą znajdować się te owady. Wyprowadź w tym czasie zwierzęta i dzieci z pomieszczenia. Przeczytaj instrukcję stosowania i środki ostrożności, które znajdziesz na opakowaniu.
6
Zastosuj wabiki na prusaki. Najlepszym wabikiem będzie żywność, którą prusak uwielbia. Dodaj do niej jakąś truciznę. Prusak zje ją lub pójdzie z nią do gniazda, gdzie ewentualnie zjedzą ją inne prusaki.
7
Stosuj pułapki na prusaki. Postaw na przykład słoik z wodą, do którego prusak wejdzie, ale już nie wyjdzie.
Jak pozbyć się karaluchów?
Jak domowym sposobem pozbyć się komarów?
Jak pozbyć się pluskiew łóżkowych?
Jak pozbyć się muszek owocówek?
Przeczytaj teraz: Jak pozbyć się much?
 2.3/5 (377 ocen)
Oceń 
Zobacz równieżMuchy (6)Inne Owady (24)Komary (21)Mrówki (5)
  • Komentarze Tipy.pl (17)

Jak pozbyć się karaluchów? W prosty sposób. Środki do zwalczania karaluchów to ogromny biznes, ale nie zawsze warto w...
Jak bezpiecznie zwalczyć karaluchy w mieszkaniu?
Jak pozbyć się karaluchów? W prosty sposób. Środki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub