Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Prezenty Ślubne > Prezent Ślubny > Jak wybrać dobry ręcznik?
Jak wybrać dobry ręcznik?

Jak wybrać dobry ręcznik?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.7/5 (305 ocen)
Oceń 
Wybór ręcznika nie jest wielką sztuką, ale czasem warto zwrócić uwagę na kilka szczegółów, aby ręcznik dobrze wchłaniał wilgoć. Poczytaj co proponujemy.
1
Zanim wydasz kasę na ręcznik, zastanów się nad jego przeznaczeniem. Jeżeli ręcznik jest np. dla studenta, kup kilka tańszych, i tak nie będzie ich długo używał, szybko może zginać, albo się zniszczyć podczas życia akademickiego. Do codziennego domowego użytku, lub na prezent wybieraj lepszą jakość.
2
Wybierając ręcznik, musisz sprawdzić jego chłonność i miękkość. Bawełna ma najwyższe notowania pod względem chłonności i trwałości. Bawełna z Egiptu i z Supimy jest najlepsza. Dobrej jakości ręcznik z dodatkiem jedwabiu w splocie dodaje miękkość bez utraty chłonności.
3
Ważna jest również gęstość splotu ręcznika. Im wyższa gęstość tym lepsza chłonność ręcznika. 800 gram na metr kwadratowy, to już wysoka gęstość i ręcznik bardzo wysokiej klasy.
4
Wybierz rozmiar ręcznika. Nie ma nic gorszego, jeżeli ręcznik jest za mały. Średniej wielkości ręcznik to 50 x 100, 75 x 140. Duże ręczniki kąpielowe, którymi możesz się szczelnie owinąć to 100 x 180 i 135 x 200.
5
Wybierając kolor ręcznika, dobierz go do pozostałych, ale nie koniecznie. Może się zdarzyć, ze nie ma w sprzedaży twojego ulubionego koloru. Wówczas wybierz kolor neutralny, albo podobny do ulubionego koloru.
6
Ręczniki Axe. Efekt iluzji.
Określ kwotę, jaka chcesz przeznaczyć na ręcznik i wybierz najlepszy ręcznik za te pieniądze. Ręczniki wyższej jakości posłużą ci na dłużej, miękki i dobrze chłonny ręcznik, nawet po wielu praniach wynagrodzi wydane pieniądze. Jeżeli zakupiony ręcznik ci odpowiada, warto kupić kilka więcej.
Co zrobić żeby ręczniki były miękkie?
Jak walczyć z grzybicą?
Jak zapakować wino dla pary młodej?
Jaki prezent ślubny wybrać?
Ostrzeżenia
  • Piorąc ręcznik nie dodawaj płynu do płukania. Powoduje on, że ręcznik jest mniej chłonny i szybciej się zużywa.
Wskazówki
  • Osoby mające delikatną skórę, albo cierpiące na alergię, powinny poszukać ręczników w 100% organicznych, czyli wykonanych z bawełny produkowanej bez nawozów sztucznych
 1.7/5 (305 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

renia79 - 2012-04-26
witam drogie czytelniczki ;-)
możecie polecić jakis dobry ręcznik?? jesteśmy na etapie urządzania mieszkania i szukam dobrych ręczników do łazienki. czy wiecie gdzie można kupić coś dobrego w dobrej cenie? znajoma poleca te ręczniki http://sennakraina.pl/recznik-wersal-50-x-100-greno.html , lub http://sennakraina.pl/recznik-aqua-70-x-140-greno.html
pomocy
Ręczniki papierowe mają wiele zastosowań. Prawdopodobnie wiele z nich znasz. Warto jednak sprawdzić i w miarę potrzeb...
Jak w nietypowy sposób wykorzystać ręczniki papierowe?
Ręczniki papierowe mają wiele zastosowań. Prawdopodobnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub