Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Prezenty Ślubne > Prezent Ślubny > Jak wybrać dobry ręcznik?
Jak wybrać dobry ręcznik?

Jak wybrać dobry ręcznik?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.7/5 (305 ocen)
Oceń 
Wybór ręcznika nie jest wielką sztuką, ale czasem warto zwrócić uwagę na kilka szczegółów, aby ręcznik dobrze wchłaniał wilgoć. Poczytaj co proponujemy.
1
Zanim wydasz kasę na ręcznik, zastanów się nad jego przeznaczeniem. Jeżeli ręcznik jest np. dla studenta, kup kilka tańszych, i tak nie będzie ich długo używał, szybko może zginać, albo się zniszczyć podczas życia akademickiego. Do codziennego domowego użytku, lub na prezent wybieraj lepszą jakość.
2
Wybierając ręcznik, musisz sprawdzić jego chłonność i miękkość. Bawełna ma najwyższe notowania pod względem chłonności i trwałości. Bawełna z Egiptu i z Supimy jest najlepsza. Dobrej jakości ręcznik z dodatkiem jedwabiu w splocie dodaje miękkość bez utraty chłonności.
3
Ważna jest również gęstość splotu ręcznika. Im wyższa gęstość tym lepsza chłonność ręcznika. 800 gram na metr kwadratowy, to już wysoka gęstość i ręcznik bardzo wysokiej klasy.
4
Wybierz rozmiar ręcznika. Nie ma nic gorszego, jeżeli ręcznik jest za mały. Średniej wielkości ręcznik to 50 x 100, 75 x 140. Duże ręczniki kąpielowe, którymi możesz się szczelnie owinąć to 100 x 180 i 135 x 200.
5
Wybierając kolor ręcznika, dobierz go do pozostałych, ale nie koniecznie. Może się zdarzyć, ze nie ma w sprzedaży twojego ulubionego koloru. Wówczas wybierz kolor neutralny, albo podobny do ulubionego koloru.
6
Ręczniki Axe. Efekt iluzji.
Określ kwotę, jaka chcesz przeznaczyć na ręcznik i wybierz najlepszy ręcznik za te pieniądze. Ręczniki wyższej jakości posłużą ci na dłużej, miękki i dobrze chłonny ręcznik, nawet po wielu praniach wynagrodzi wydane pieniądze. Jeżeli zakupiony ręcznik ci odpowiada, warto kupić kilka więcej.
Jak przechowywać grzyby?
Co zrobić żeby ręczniki były miękkie?
Jak podarować pieniądze w prezencie z okazji 18 urodzin lub ślubu?
Jak walczyć z grzybicą?
Ostrzeżenia
  • Piorąc ręcznik nie dodawaj płynu do płukania. Powoduje on, że ręcznik jest mniej chłonny i szybciej się zużywa.
Wskazówki
  • Osoby mające delikatną skórę, albo cierpiące na alergię, powinny poszukać ręczników w 100% organicznych, czyli wykonanych z bawełny produkowanej bez nawozów sztucznych
 1.7/5 (305 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

renia79 - 2012-04-26
witam drogie czytelniczki ;-)
możecie polecić jakis dobry ręcznik?? jesteśmy na etapie urządzania mieszkania i szukam dobrych ręczników do łazienki. czy wiecie gdzie można kupić coś dobrego w dobrej cenie? znajoma poleca te ręczniki http://sennakraina.pl/recznik-wersal-50-x-100-greno.html , lub http://sennakraina.pl/recznik-aqua-70-x-140-greno.html
pomocy
Oryginalny pomysł na zrobienie wieszaków na ściereczki, ręczniki, czy płaszcze naszych gości, które muszą mieć swoje...
Jak zrobić wieszaki na ubrania z gałęzi?
Oryginalny pomysł na zrobienie wieszaków na ściereczki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub