Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Stylizacja wnętrz > Jak tanio urządzić mieszkanie?
Jak tanio urządzić mieszkanie?

Jak tanio urządzić mieszkanie?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (20 ocen)
Oceń 
No więc właśnie wprowadziłaś się do swojego wymarzonego mieszkanka i poszukujesz inspiracji w jego gustownym, efekciarskim urządzeniu. Chcesz zamienić te nudne, szare miejsca w coś niesamowitego i tchnąć w nie trochę życia. Chcesz dobrze się czuć w swoim domu i mieć piękne wnętrza tanim kosztem – kto nie chce. Ale są pewne sztuczki, dzięki którym za małe pieniądze, można zrobić w domu coś fajnego.
1
Zacznij od ścian. Pomaluj je na jakieś fantazyjne kolory. Nie musisz malować całego pomieszczenia jednym kolorem. Łącz barwy, baw się nimi, eksperymentuj. Na pewno stworzysz coś fajnego. Łącz farby z tapetami. Nawet nie wiesz jaki fajny efekt można w ten sposób uzyskać. Zastosuj fototapetę, aby nadać wnętrzu przestrzeni i charakteru. Zrób podświetlane wnęki w ścianach. Udekoruj ściany fantazyjnymi półkami, zegarami, obrazami.
2
Zajmij się też oknami. Małe rolety i żaluzje mimo iż są piękne, to jednak są drogie. Zastąp je fajnymi firankami i zasłonami. Przecież ich wybór teraz jest ogromny. A zawsze trafisz na końcówkę serii lub jakąś fajną przecenę. Odpowiednio dobrane firany i zasłony potrafią nadać pomieszczeniu niepowtarzalny charakter. Jeśli potrafisz szyć wystarczy, że kupisz jakiś fajny materiał i uszyjesz sobie firanki i zasłony sama. Będzie to dodatkowym atutem. Możesz je również ozdobić różnymi naszywkami, podpiąć je, pomarszczyć – cokolwiek tylko zechcesz. W sprzedaży są również panele firanowe lub zasłonowe. Wyglądają rewelacyjnie!
Jak urządzić mały pokój?
Jak łączyć kolory we wnętrzach? Pomarańczowy z zielenią.
Jak urządzić wnętrze w stylu greckim?
Jak urządzić pokój w stylu orientalnym?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak udekorować balkon?
 3.3/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak urządzić dom pełen spokoju?
Jeśli jesteś zapracowany, to prawdopodobnie potrzebujesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub