Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak ustawić marginesy w Wordzie?
Jak ustawić marginesy w Wordzie?

Jak ustawić marginesy w Wordzie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Właśnie zakończyłeś pracę z dokumentem w programie MS Word i potrzebujesz marginesu tylko z jednej strony. Niestety jest on obecny po obu stronach tekstu. Co zrobić w tej sytuacji? Jak zmienić domyślne ustawienia marginesów w Wordzie? Istnieje kilka sposobów, by poradzić sobie z tym problemem.
1

Sposób I.

Przejdź do menu „Plik”, a z listy wybierz opcję „Ustawienia strony”. W zakładce „Marginesy” dokonaj odpowiedniej korekty, a następnie kliknij w przycisk „OK”.
Brzmi to bardzo prosto, ale co zrobić, gdy po powrocie do dokumentu okaże się, że poprawka była zbyt duża lub zbyt mała i nie wygląda to zbyt dobrze?

2
W tej sytuacji ponownie wejdź do menu „Plik”, wybierz „Ustawienia strony” i w zakładce „Marginesy” dokonaj poprawek i kliknij „OK”. Czynność tę będziesz musiała powtarzać, dopóki nie ustawisz właściwych marginesów. Pracochłonne? Istnieje szybszy sposób.
3

Sposób II.

Innym sposobem jest ustawienie marginesu na odpowiednim widoku strony. Przejdź do menu „Widok” i ustaw opcję „Układ wydruku”. Ponownie wejdź w menu „Widok” i zaznacz opcję „Linijka”. Dzięki temu będziesz w stanie chwycić kursorem myszki marginesy i przeciągnąć je w odpowiednie miejsce.

Jak robić przypisy w Wordzie?
Jak zrobić znak wodny w Wordzie?
Jak wyjustować tekst w Wordzie?
Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Kate - 2014-06-17
znalazłam to o co mi chodziło :D dzięki !
Chcesz wstawić spis treści do dokumentu Microsoft Word, ale nie masz pojęcia jak się do tego zabrać? Nie ma się czym...
Jak szybko zrobić spis treści?
Chcesz wstawić spis treści do dokumentu Microsoft Word...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub