Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak ustawić marginesy w Wordzie?
Jak ustawić marginesy w Wordzie?

Jak ustawić marginesy w Wordzie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Właśnie zakończyłeś pracę z dokumentem w programie MS Word i potrzebujesz marginesu tylko z jednej strony. Niestety jest on obecny po obu stronach tekstu. Co zrobić w tej sytuacji? Jak zmienić domyślne ustawienia marginesów w Wordzie? Istnieje kilka sposobów, by poradzić sobie z tym problemem.
1

Sposób I.

Przejdź do menu „Plik”, a z listy wybierz opcję „Ustawienia strony”. W zakładce „Marginesy” dokonaj odpowiedniej korekty, a następnie kliknij w przycisk „OK”.
Brzmi to bardzo prosto, ale co zrobić, gdy po powrocie do dokumentu okaże się, że poprawka była zbyt duża lub zbyt mała i nie wygląda to zbyt dobrze?

2
W tej sytuacji ponownie wejdź do menu „Plik”, wybierz „Ustawienia strony” i w zakładce „Marginesy” dokonaj poprawek i kliknij „OK”. Czynność tę będziesz musiała powtarzać, dopóki nie ustawisz właściwych marginesów. Pracochłonne? Istnieje szybszy sposób.
3

Sposób II.

Innym sposobem jest ustawienie marginesu na odpowiednim widoku strony. Przejdź do menu „Widok” i ustaw opcję „Układ wydruku”. Ponownie wejdź w menu „Widok” i zaznacz opcję „Linijka”. Dzięki temu będziesz w stanie chwycić kursorem myszki marginesy i przeciągnąć je w odpowiednie miejsce.

Jak zrobić wizytówki w Wordzie?
Jak spakować pliki WinRARem?
Jak usunąć śmieci z komputera?
Jak wyjustować tekst w Wordzie?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Kate - 2014-06-17
znalazłam to o co mi chodziło :D dzięki !
Na początku każdy, kto zaczyna korzystać z Microsoft Word nie wykorzystuje jego wszystkich możliwości. Z czasem jednak...
Jak zrobić spis treści w Wordzie?
Na początku każdy, kto zaczyna korzystać z Microsoft...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub