Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Ścinanie włosów > Jak obciąć grzywkę?
Jak obciąć grzywkę?

Jak obciąć grzywkę?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (8 ocen)
Oceń 
Wizyta w salonie fryzjerskim tylko po to, aby podciąć grzywkę to strata czasu i pieniędzy. Przecież można to zrobić samemu w domu. Nie jest to bardzo trudne. Wiele z nas boi się podcinać sobie grzywki w obawie, że zrobią to nierówno lub utną za dużo. Ale praktyka czyni mistrza! A z moimi wskazówkami powinno Wam pójść jeszcze łatwiej. Przekonajcie się same!
żel stylizujący, nożyczki do włosów (ostre), grzebień do stylizacji, lustro, brzytwa (opcjonalnie).
1
Możesz zacząć od suchych lub mokrych włosów. Jeśli nie masz dużo doświadczenia w podcinaniu grzywki, lepiej jeśli zaczniesz od mokrych włosów, dużo łatwiej je ciąć. Pamiętaj o jednym, mokre włosy trochę się podniosą kiedy wyschną, więc się automatycznie skrócą. Więc zostaw grzywkę odrobinę dłuższą niż chcesz. Gdy wyschnie – będzie idealna!
2
Za pomocą grzebienia do stylizacji oddziel grzywkę od reszty włosów. Zepnij włosy, których nie chcesz podcinać. Zabezpiecz je spinkami i wsuwkami, aby się przypadkiem nie dostały do niedozwolonej strefy.
3
Podziel grzywkę na dwa pasma. Jedno pasmo zwiąż, a drugim się zajmij.
4
Rozczesz dokładnie pasmo, które sobie zostawiłaś.
5
grzywkę obcinaj pod kątem
Zacznij powoli i ostrożnie podcinać włosy. Nożyczki trzymaj pod kątem czterdziestu pięciu stopni. Tnij powoli, kilkanaście włosów naraz. Nie przejmuj się, jeśli nie wychodzi Ci idealnie prosta linia. Jest to praktycznie niemożliwe.
6
Powtórz krok piąty z pozostałą częścią grzywki.
7
Jeśli Twoja grzywka jest gruba i ciężka, możesz ją ciąć warstwowo. Złap warstwy między palce i tnij. Zacznij od włosów najbliżej czoła.
8
Nie naciągaj włosów zbytnio podczas cięcia. Może się to zakończyć nierównym cięciem, które będzie prawdopodobniej krótsze, niż zakładałaś.
9
Grzywka rośnie bardzo szybko, więc nawet jeśli obcięłaś ją zbyt krótko, ani się nie obejrzysz jak odrośnie i będzie miała długość, o jaką Ci chodziło. Ale i ta szybko urośnie, więc cały proces trzeba będzie zacząć na nowo.
Jak zrobić loki na kilka sposobów?
Jak dobrać fryzurę do kształtu twarzy?
Jak zrobić sztuczną grzywkę?
Jak naturalnie przyciemnić włosy?
 3/5 (8 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

pojętna :) - 2011-08-15
ja sama sobie robilam i wyszło naprawde super! polecam ;)
Baśka - 2010-09-27
Niestety się nie udało. Próbowałam sobie wycieniować i wycięłam sobie dziurę. teraz muszę grzywkę dawać na bok i lakierować bo głupio to wygląda.
Ana - 2010-08-25
Ja sobie zawsze sama obcinam ale nie zawsze mi to wychodzi. Na pewno, jak wyżej napisano TRZEBA podzielić grzywkę na 2 części - poziome pasma. Najpierw obciąć to pasmo bliżej głowy, a potem odpiąć drugie pasmo, zaczesać i obciąć - jest łatwo bo widać linię pierwszego cięcia i po prostu "docinamy kolejne włosy".

Jednak taka moja rada - nożyczki należy trzymać pionowo a nie poziomo. Jak będziemy trzymać poziomo to zawsze wyjdzie krzywo!
Poniżej przedstawiam instrukcję wykonania eleganckiego kucyka krok po kroku. Taka fryzura będzie idealna na bal,...
Jak zrobić eleganckiego kucyka?
Poniżej przedstawiam instrukcję wykonania eleganckiego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub