Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Męska > Odzież formalna > Jak dopasować koszulę do garnituru?
Jak dopasować koszulę do garnituru?

Jak dopasować koszulę do garnituru?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Pełny strój eleganckiego mężczyzny to nie tylko garnitur, ale także koszula, krawat, skarpetki, pasek, buty i inne akcesoria. Dobranie odpowiedniej koszuli do garnituru nie jest trudne. Przy odrobinie wyczucia stylu możesz stworzyć całkiem niezłą kolekcję koszul. Istnieje wiele rodzajów koszul, aby każdy mężczyzna mógł wybrać coś dla siebie. Koszulę do garnituru możesz równie dobrze nosić na mniej formalne okazje, w połączeniu z jeansami. Poniżej znajdziesz wskazówki jak dobrać odpowiednią koszulę do garnituru.
1

Style męskich koszul.

  • Koszule białe lub kolorowe.

  • Koszule z poziomymi pasami lub prążkami.

  • Koszule w kratkę.

  • Koszule w różne wzory.

2

Koszule mogą mieć też długie lub krótkie rękawy, ale do garnituru zawsze powinno się wybierać długi rękaw. Odpowiednio dopasowana koszula może znacznie poprawić samopoczucie mężczyzny. Zabawa kolorami i wzorami może też odświeżyć wygląd i urozmaicić nudno wyglądający garnitur.

3

Prawidłowe dobranie koszuli, zarówno do garnituru, jak i do mniej eleganckich spodni, powinno zależeć od indywidualnego charakteru mężczyzny i jego stylu. Męska koszula nie musi być jednorodna i monotonna w kroju, kolorze i wzorze. Każda koszula może być inna, różnice będą subtelne: w tkaninie, wzorze, odcieniu, kołnierzu, guzikach, plisach i mankietach. Posiadając wiedzę o wszystkich szczegółach, możesz podjąć właściwą decyzję podczas zakupu.

4

Oto różne warianty koszul w zależności od rodzaju garnituru:

  • Garnitur w zdecydowanym kolorze - koszule w cienkie pasy, z delikatnych tkanin. Jeżeli chcesz przyciągnąć uwagę, postaw na mocny kolor lub duże desenie koszuli.

  • Biały garnitur - koszula w delikatnym, pastelowym kolorze, takim jak np. jasny róż, jasny niebieski, bordowy.

  • Czarny garnitur - wszystkie odcienie różowego i niebieskiego, żółty, biały lub beżowy.

  • Beżowy lub brązowy garnitur- odcienie bieli i kremu, błękitny, różowy.

  • Granatowy garnitur - delikatne kolory, jasnoniebieski, jasnoróżowy, biały.

  • Garnitury w paski lub z połyskiem - koszule w jednolitym kolorze.

5
Właściwe dopasowanie koszuli do garnituru i krawatu do koszuli może doskonale odświeżyć twój wygląd i odmienić twój styl w zależności od okazji. Nawet jeżeli nie masz zbyt wielu garniturów w szafie, możesz zmieniać swój wygląd zakładając za każdym razem inną koszulę.
Jak dobrać fryzurę męską?
Jak złożyć koszulę?
Jak dobrać garnitur?
Jak dobrać krawat do koszuli?
 3.4/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

anka - 2012-04-19
Mój facet tez nie nosi koszul z krotkim rękawkiem. Rzeczywiście Giacomo Conti ma bardzo fajne koszule w dobrych cenach.
maciej82 - 2012-01-24
Szczerze mówiąc ja totalnie nie toleruje koszul z krótkim rękawem, latem wolę nosić t-shirty a jak trzeba to męczę się w długim rękawie. Jakoś nie akceptuję krótkiego rękawa, nie jest to dla mnie eleganckie. Wolę pozostać przy moich koszulach z długim rękawem z giacomo conti i kastora, fajne taliowane, ciekawe wzory a do tego fajny materiał także latem nie jest źle.
Garnitur to obowiązkowa część garderoby dla mężczyzny, który chce zaznaczyć swój autorytet, pozycję i pewność siebie....
Jak dobrać garnitur?
Garnitur to obowiązkowa część garderoby dla mężczyzny, który chce zaznaczyć swój...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub