Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Bezpieczeństwo w Domu > Inne > Jak zrobić sejf w domu?
Jak zrobić sejf w domu?

Jak zrobić sejf w domu?

, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (5 ocen)
Oceń 
Sejf w ścianie, to wspaniałe miejsce do schowania małych wartościowych przedmiotów. Jest on bardziej użyteczny, niż schowek w banku. Nie jest trudny do zainstalowania, wiec sam możesz go zamontować. Najtrudniejszym etapem, będzie jego przycięcie do rozmiaru i stylu jaki chcesz.
Pinezki, Ołówek, Młotek, Gwoździe, Piła, nożyk, Okulary ochronne na oczy, Śruby, Wiertarka.
1
Wybierz pustą ścianę w swoim domu, taką w której nie przechodzą kable i rury. Coś w rodzaju składziku, schowka, szafki ściennej byłoby najlepsze, ponieważ ukryje sejf. Jeżeli Twój sejf ma być głęboki i duży, tył może być schowany w ścianę na której będzie stał, upewnij się, że konstrukcja nie będzie rzucać się w oczy.
2
Zrób szablon-odpowiadający wielkości sejfu, przyłóż do ściany w której ma stać sejf i poziomicą dokładnie ustaw pion i poziom. Przypnij szablon do ściany pinezkami i ołówkiem obrysuj wokół.
3
Wbij gwóźdź w środek ściany, którą będziesz usuwał, aby użyć go jako uchwyt, do wyjęcia tej części ściany, gdy już obetniesz wokół. Następnie wytnij mały otwór i sprawdź, czy nie ma w usuwanej części żadnych rur czy kabli.
4
Zacznij wycinać od dołu i utrzymuj piłę pod kątem, aby nie przeciąć ściany na wylot. Potem utnij boki i górę. Gdy to zrobisz, pociągnij za wbity gwóźdź i wyjmij wycięty kawałek.
5
Dopasuj sejf do wyciętego otworu i upewnij się, że szczelnie przylega.
6
Przewierć dziury od środka sejfu do ściany i przykręć go do niej za pomocą śrub.
Jak się pozbyć myszy z domu?
Jak zabezpieczyć dom przed złodziejem?
Jak zapobiegać namnażaniu się bakterii w kuchni?
Jak nawilżyć powietrze w domu?
Wskazówki
  • Dla bezpieczeństwa, wyłącz prąd, w razie gdyby się okazało, że w miejscu w którym montujesz sejf jest instalacja elektryczna, o której nie wiedziałeś.
  • Połóż folię na podłodze wokół ściany, aby zabezpieczyć ją przed kurzem i gruzem, który powstanie gdy będziesz usuwał kawałek ściany.
  • Jeżeli nie masz doświadczenia w stolarce, piła ręczna będzie najprawdopodobniej najlepszym narzędziem. Szybciej byłoby wyrzynarką, ale jeżeli nigdy wcześniej nie miałeś z nią do czynienia mógłbyś mieć problem.
  • Nigdy nie używaj jakiejkolwiek piły, bez ubrania okularów ochronnych.
 2.4/5 (5 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pożar to jedna z bardziej niebezpiecznych sytuacji zagrożenia życia. Pożar atakuje nas znienacka. Ciężko go...
Co robić podczas pożaru?
Pożar to jedna z bardziej niebezpiecznych sytuacji zagrożenia życia. Pożar atakuje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub