Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Radzenie Sobie Ze Stresem > Jak znaleźć zgubioną rzecz?

Jak znaleźć zgubioną rzecz?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (15 ocen)
Oceń 
Znów spóźniłaś się do pracy, ponieważ nie mogłaś znaleźć kluczyków do samochodu? Jesteś już spakowana na wakacje, ale nie możesz sobie przypomnieć, gdzie położyłaś paszport? Może nie znalazłaś się w żadnej z tych sytuacji, ale pewnie często masz problemy ze znalezieniem różnych przedmiotów. Skorzystaj z poniższych wskazówek, a podpowiem ci jak znaleźć zgubioną rzecz. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i nerwy.
1

Sprawdź swoje najbliższe otoczenie. Dokładnie przeszukaj pokój lub pomieszczenia, w których dana rzecz może się znajdować. Nie przeszukuj jednak każdego zakamarka, nie szukaj rzeczy pod stosem ubrań, czy w kieszeniach wszystkich spodni. Zamiast tego po prostu rozejrzyj się dookoła i sprawdź, czy nie położyłaś tego gdzieś na wierzchu.

2

Sprawdź czy dana rzecz nie leży tam, gdzie zazwyczaj się znajduje. Jeśli zgubiłaś kartę, na początku oczywiście sprawdź swój portfel. Jeśli nie możesz znaleźć kluczy, sprawdź czy nie ma ich w drzwiach, mogłaś po prostu zapomnieć ich wyjąc. Czasami rzeczy są dokładnie tam, gdzie je sami zostawiliśmy.

3

Sprawdź siebie. To brzmi głupio, ale czasami możemy zapomnieć, że okulary, których szukamy mamy na szyi, założone na głowie lub nawet na oczach. Sprawdź każde z oczywistych miejsc jeszcze raz, nawet gdy masz pewność, że danej rzeczy tam nie ma. Sprawdź dokładnie swoje kieszenie. Czy aby na pewno są puste? Czy dotarłaś aż do ich dna? Sprawdź również kieszenie kurtek i płaszczy, które ostatnio nosiłaś. Może zagubiona rzecz utknęła gdzieś pod podszewką.

Jak walczyć ze swoimi słabościami?
Jak nabrać pewności siebie?
Jak zmienić swoje życie?
Jak być lepszym człowiekiem?
strona 1 z 4następna >
 4.6/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (54)

robert251k - 2014-09-14
Witam zgubiłem przenośny głośnik jakieś 5-6miesięcy temu ale nie mogę go wcale znaleśc nie pamiętam gdzie go ostatnio położyłem ani gdzie go miałem pomocy!!!! błagam
arimor - 2014-05-19
Zauważyłam, że przedmiotem, którego najczęściej szukają moi rodzice i znajomi są klucze czy też kluczyki do samochodu. Ostatnio odkryłam, że istnieją takie breloczki do kluczy, które reagują na gwizd. Kiedy po raz kolejny nie możecie znaleźć kluczy, po prostu gwiżdżecie, a breloczek odpowiada Wam błyskami i sygnałem dźwiękowym- polecam :)! Można kupić w intrnecie. takich prostszych metod- polecam przyczepić do kółka na klucze kolorową smycz - od razu znajdziecie klucze np. na dnie damskiej torebki.
paja - 2014-04-18
A ja zgubilam dziennk szkolny a mam w nim zapisane prace domowe i na kiedy sa i chcem odrobic lekcje na pon.a niewiem jakie sa a jak nie odrobie to bede w kozie przez godzine POMOCYYYYYYY...
evveliin - 2014-03-26
Zgubilam krem do twarzy... absurdalne, a jednak... uzywalam jeszcze stary i pomyslalam, ze tego jeszcze nie potrzebuje, wiec gdzies polozylam go.. i teraz jak tamten mi sie skonczyl to nie moge tego nowego znalezc... nie wiem co mam robic...
lalala - 2013-12-27
ne mogę znalezdz kapcia co mam robić ! ! ! ! !
sloma231 - 2013-11-03
A ja 2 miesiące temu zapodzialem gdzieś dwa paszporty i dowód podczas przeprowadzki i nie mogę ich nigdzie znaleźć szukałem wszędzie gdzie tylko to możliwe i nic proszę o pomoc jak sobie przypomnieć gdzie mogłem je włożyć dzięki
Monika - 2013-07-11
Wczoraj byłam na zakupach. I kupiłam sobię kolczyki. A stare włożyłam w takim m małym czyms i folijką . Później gdy byłam w domu . moja sisotra brała te torby z samochodu do domu. I później tych kolczyków niewidziała. W domu niewiem gdzie moigą być , torby przesuzkalam .Wiem że włożyłamte kolczyk istare do torby z kupionymi nowymi butami pomuż warte sa 300zł bo są złote.
KLOCEK - 2013-07-05
nigdzie nie mogę znaleźć "LEGITYMACJI SZKOLNEJ"
lirandil - 2013-06-20
a jak znaleźć zagubione 20 zł ?
STELLA176 - 2013-04-25
Modlitwa do św. Antoniego zawsze pomaga ;-)
bucek - 2013-03-12
wczoraj w dopmu zgubiłem gieta baki nie mam pojęcia gdzie go pizgłem chodze cały czas na ciśnieniu pomocy
Kamil - 2013-03-04
Akurat miałem w spodniach ale dzienki :)
ja - 2012-10-01
A ja znam takie słowo "wytrych"- szukasz jakiejś rzeczy a nie możesz znaleźć, powtarzaj magiczne słowo- DOSTAĆ. Powtórz kilkakrotnie to słowo i potem zapomnij nie zajmuj się tą rzeczą. Upłynie parę chwil i pójdziesz sam w to miejsce gdzie leży ta rzecz. SPRAWDZONE, DZIAŁA NAS 100 %
artystka - 2012-09-30

będąc na pielgrzymce w bezpieczne miejsce w bagazu schowałam wazystkie swoje pieniadze. Dwa dni pózniej nie miałam pojęcia gdzie sa, modliłam się przed namiotem razem z moimi siostrami, znalazły się.

Aga - 2012-09-25
DZIĘKIIII !!!!!!!!!!!!!
:D
Chcesz poczuć pewność siebie, ale brak ci wiary we własne możliwości? Taka zmiana nie przychodzi z dnia na dzień....
Jak nabrać pewności siebie?
Chcesz poczuć pewność siebie, ale brak ci wiary we własne możliwości? Taka zmiana...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub