Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Przyjaźń > Koniec Przyjaźni > Jak zapomnieć o miłości?
Jak zapomnieć o miłości?

Jak zapomnieć o miłości?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (204 ocen)
Oceń 
Kiedy czujesz, że wasz związek się kończy, lepiej szybko się z niego wycofaj. Po rozstaniu początkowo odczujesz ulgę i wolność. Zaczynasz wszystko od nowa, możesz ustalać nowe reguły i na nowo organizować swoje życie. Jednak już po kilku dniach znów pojawia się pustka. To twój umysł wysyła ci sygnał, że stało się coś naprawdę złego. Z czasem zaczynasz zastanawiać się nad powrotem do poprzedniej miłości. Twoje ciało pragnie jej, powrotu żąda także twój umysł. Czujesz się kompletnie zdesperowany. Z jakiegoś powodu odczuwasz, że czegoś ci brakuje. Pamiętaj, że możesz wpaść wówczas w wir wyłącznie dobrych wspomnień. Musisz zachować dystans i wciąż umieć spojrzeć na całość związku. Może myślisz, że to była miłość twojego życia. Zapragniesz ją odzyskać, przekonując samego siebie, że wiele się zmieniło i możecie sobie dać jedną szansę. Jednak bardzo często okazuje się, że jest już za późno. Co wtedy zrobić? Jak przestać się łudzić i otrząsnąć się z nieszczęśliwej miłości? Przeczytaj poniższe wskazówki.
1

Daj sobie trochę czasu.

Upewnij się, że będziesz mieć odpowiednią ilość czasu na wyleczenie się z miłości, w przeciwnym razie srogo za to zapłacisz. Podobnie jak złamana noga, twoje serce również potrzebuje czasu, aby wyzdrowieć. Czasem wypełnienie pustki drugą osobą wydaje się być dobrym pomysłem, ale zazwyczaj prowadzi to do katastrofy. Łagodzi ból, który odczuwasz teraz, ale zostawia trwały ślad w twojej psychice. Nie chcesz przecież za trzy miesiące tłumaczyć nowej partnerce, że nie możesz z nią być, ponieważ nadal kochasz poprzednią. To z pewnością najgorsze rozwiązanie z możliwych i niepotrzebnie rani niewinne osoby.

2

Znajdź sposób, aby wyrazić swoje emocje.

Pisz, rysuj, graj, śpiewaj - rób wszystko, co pomoże ci zamienić swoje emocje w coś konstruktywnego. W końcu nie bez powodu 75% muzyki i poezji opowiada o złamanym sercu, czy utraconej miłości. Pisanie pomaga nam poukładać swoje myśli w głowie. Sprzeczne myśli o twojej byłej i wątpliwości dotyczące waszego rozstania, będą nękać cię i siedzieć w twojej głowie, dopóki nie uwolnisz ich w ten, czy inny sposób. Lepiej zrób to na papierze, niż dzwoniąc do niej po kliku kieliszkach tequili.

Jak zapomnieć o chłopaku?
Co zrobić by on zatęsknił?
Jak zerwać z chłopakiem którego kocham?
Jak zatrzymac faceta przy sobie?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (204 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

efi5 - 2013-04-30
O miłości nie zapomni się raczej nigdy jednak można łagodzić skutki smutku, żalu czy rozczarowania.Myślę, że każdy z nas przyżył podobne stany, ale polecam poznanie innej osoby i zajęcie się jakimś hobby.Bardzo dobrze zrobi praca wolontariusza w domach opieki lub schroniskach dla zwierzaków.Nie polecam rozpamiętywania tego faktu i być może dobrym rozwiązaniem będzie podziękowanie za to, że się przytrafiło.Nasze życie składa się z wielu etapów i jakby ten etap miłości się właśnie kończy można zastąpić go inną sympatią, a miłość powolutku i małymi krokami przyjdzie sama.
Ewelina82 - 2013-01-28
Należy wziąć pod uwagę profil emocjonalny i typ osoby. Są osoby, które łatwiej poradzą sobie ze stratą, odejściem, zakończeniem związku, bo są po prostu tak skonstruowane, mają wysokie mechanizmy obronne. Potrafią poradzić sobie samodzielnie lub z pomocą przyjaciół i znajomych z zaistniałą sytuacją i iść dalej do przodu. Jednak czasami mamy do czynienia z osobą bardzo emocjonalną, której bardzo trudno poradzić sobie z zaistniałą sytuacją, jeżeli mimo upływu czasu ból nie mija, tęsknota staje się coraz silniejsza warto udać się po pomoc do specjalisty. Czasem bywa i tak ale to już rada do osób w jakiś sposób ukierunkowanych na religię i duchowość, że pomoc możne przynieść modlitwa, medytacja, odpowiednie techniki relaksacyjne rozmowa z jakimś "mistrzem", "duchowym przewodnikiem". Czasami warto poszukać jakiejś "dobrej mantry" i powtarzać ją sobie w trudnych chwilach.
meksyk - 2011-10-25
do ludzi trzeba wyjsc do kumpli najlepiej na piwko, meczyk czy cos w tym stylu a nie zamulac przed kompem jak ja to robilem. 5 lat temu mialem 15 lat. poznalem fajna dziewczyne bylo super przez 2 lata dopuki nie dowiedzialem sie ze ona sie caluje z innymi jak mnie nie ma. rzucilem ja a jakis rok temu znow dalem jej szanse i to byl najwiekszy blad. tak ladnie mowila ze jest juz inna ze zrozumiala co jest dla niej najwazniejsze czyli ze ja. i po polowie roku znow to samo. niesamowity bol. pol roku jestem sam i tak bym dal wszystko zeby ona sie naprawde zmienila i wtedy bez zastanowienia byli bysmy razem lecz wiem ze to nie realne cuda byly tylko w bibli.. dlatego skreslam ja totalnie.. koniec smentow takze jak mowilem do tego tam przepisu na zapomnienie milosci to dozucam browar kino meczyk ogolnie rozrywka. pozdro
W życiu każdego człowieka przychodzi chociaż raz moment, w którym musi on podjąć trudną decyzję o zerwaniu z osobą, z...
Jak się rozstać z dziewczyną?
W życiu każdego człowieka przychodzi chociaż raz moment...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub