Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > Telefony Komórkowe > Jak znaleźć zgubiony telefon?
Jak znaleźć zgubiony telefon?

Jak znaleźć zgubiony telefon?

, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (30 ocen)
Oceń 
Jeśli na co dzień nie rozstajesz się ze swoim telefonem, to jego zgubienie może być nieco kłopotliwe. Wiele osób jest uzależnionych od telefonów i bez nich czują się prawie jak bez ręki. Zgubienie telefonu prócz tego, że może być traumatyczne, może być również nieco kosztowne, zwłaszcza jeśli twój telefon był najnowszym krzykiem mody. Nie denerwuj się jednak i zachowaj trzeźwy umysł. Jeśli zachowasz spokój i będziesz myśleć logicznie, to masz jeszcze spore szanse na odnalezienie swojej zguby.
1

Zadzwoń na swój numer

Jest to podstawowa czynność, jaką powinieneś teraz zrobić. Zadzwoń na swój numer i słuchaj, czy telefon nie dzwoni ci gdzieś w plecaku/torebce/pokoju, w którym się znajdujesz. Jeśli jest normalny sygnał może to oznaczać, że telefon nie został skradziony i znajduje się gdzieś indziej (gdzie? patrz poniżej).

Jeśli włącza się automatyczna sekretarka lub słyszysz, że abonament jest niedostępny, może to oznaczać, że ktoś ukradł ci telefon lub po prostu leży gdzieś rozładowany.

2

Poszukaj dokładnie

Zastanów się, gdzie ostatnio byłeś i kiedy ostatnio używałeś telefonu. Rozmawiałeś z kimś przez telefon, odczytywałeś sms-a, zapisywałeś jakąś notatkę lub czyjś numer, a może korzystałeś z Internetu? Przypomnij sobie ten moment oraz to, gdzie wówczas się znajdowałeś. Idź tam i poszukaj telefonu. Jeśli wiesz, że ostatni raz używałeś telefonu w jakimś pubie, restauracji czy klubie, zadzwoń do nich i zapytaj, czy może ktoś z obsługi go znalazł. Pamiętaj, aby poszukać telefonu w samochodzie. Często wypada z kieszeni i ląduje pod siedzeniem tak, że trudno go znaleźć.

strona 1 z 2następna >
 2.6/5 (30 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (13)

geniek65 - 2014-03-18
zgubiłem w Gnieźnie prawdopodobnie na ulicy Sobieskiego telefon Sony XPERIA z, uczciwego znalazcę proszę o zwrot nagroda czeka. zgubiłem w sobotę 15 marca br
klocek - 2014-02-25
cześć jakieś 3 m-c temu zabrano z przychodni w małym miasteczku telefon komórkowy . Kilkakrotnie się ogłaszałam , ale nikt się nie odezwał .Dzwoniłam na tę komórkę z innego telefonu, wysłałam kilka sms i wiem, że ona jest bo numer działa . Dziś wchodzę na jedną ze stron www: jak odnaleźć telefon po numerze i znalazłam tam gościa który prawdopodobnie odnotował w swoim telefonie numer z tamtej komórki- wiec numer ciągle "żyje" . to był numer 506 374 615 . Komórka w plastikowej oprawie złotego koloru po bokach czarny pasek z wmontowaną latarką model komórki - NOKIA - Bardzo proszę o zwrot tej komórki nagroda czeka .
arimor - 2013-09-17
Jeśli telefon został przez nas zgubiony to dobrym pomysłem jest wysłanie na niego smsa z telefonem, na który może zadzwonić znalazca i obietnicą pieniężnej nagrody (oczywiście jeśli znalazca się zgłosi należy mu ją dać, jednak nie jest konieczne wyznaczanie przesadnie wysokiej nagrody). W ten sposób ktoś przeczyta naszą wiadomość znacznie prędzej, niż miałby ją usłyszeć odbierając telefon. Taki sms moze zmienić intencje kogoś, kto może nie ukradł telefonu, ale go znalazł i niekoniecznie miał ochotę oddać.
Arek - 2013-08-19
GÓWNO PRAWDA Z TYM CAŁYM BLOKOWANIEM IMEI PRZEZ POLICJE JEŚLI KOMÓRKA JEST WARTA MNIEJ NIŻ 1000zł!

Po to cholera jasna zgłaszasz jej kradzież lub zaginienie, aby ją odnaleźli, gdy zaś oni zablokują numer imei, to wtedy jej po prostu nie namierzą. 3 dni temu zgubiłem XperiaJ, warta jest 700zł i co powiedzieli? ''Nie możemy i nie robimy takich rzeczy jak blokowanie imei, bo wtedy komórka nie zostanie po prostu odnaleziona.''

Dopóki nie złożysz wniosku o blokowanie imei, nikt tego za Ciebie zrobić NIE-MO-ŻE!
ewa - 2013-06-24
zgubiłam telefon nokia xpresmusic proszę o kontakt nagroda czeka
kuba1508 - 2013-04-08
Opis jest nie prawdziwy ponieważ zgubiłem mojego Samsunga Galaxy S 3 Mini i na policji powiedzieli że mam im podać ten numer imei ale oni i tak się tym nie zajmą ponieważ znalezienie telefony przez ten owy sposób to koszt ok. 3-5 tyś zł.
andzia - 2013-04-08
ja też zgubiłam telefon bardzo mi na nim zależy bo miałam tam ważne dla mnie zdjecia.Był to lgkp500 z czarno czerwoną obudową i siwymi guzikami po boku z nr tele 723934859 jeśli ktoś go znalazł prosze o jego zwrot i kontakt pod numerem 517051827 dziękuje
Iron - 2013-02-12
Autor artykułu chyba się trochę pośpieszył z tym podziałem co do wartości mienia w tym przypadku telefonu podając jako kwotę graniczną 1000 złotych. Przypuszczam, że chodziło mu o to, że wartość telefonu będzie istotna aby określić czy kradzież telefonu jest przestępstwem lub wykroczeniem. Niestety w chwili obecnej kwota graniczna nadal wynosi 250 złotych a kwota 1000 złotych jest podawana dopiero w projekcie zmian tych przepisów i być może będzie obowiązywać kiedyś w przyszłości ale na pewno jeszcze nie teraz. Poza tym w żadnym przypadku bez względu na wartość Policja nie blokuje skradzionych telefonów. Aby zablokować skradziony telefon jego właściciel po zgłoszeniu kradzieży i uzyskaniu z policji zaświadczenia potwierdzającego takie zgłoszenie udaje się do punktu sprzedaży telefonów "swojej" sieci i tam wnioskuje o zablokowanie skradzionego telefonu. Nie ma także znaczenia jakiej wartości był skradziony telefon. Policja ma obowiązek przyjąć każde takie zgłoszenie. Wartość ma tylko wpływ na to jakie protokoły zostaną sporządzone tj. zawiadomienie o wykroczeniu lub zawiadomienie o przestępstwie. W każdym przypadku bez względu na wartość jeżeli znamy numer IMEI swojego telefonu zostanie on przez policję zarejestrowany w komputerowej bazie przedmiotów skradzionych na podstawie tegoż właśnie numeru IMEI dzięki czemu zdarzają się przypadki odnalezienia telefonów nawet po kilku latach od kradzieży.
miras - 2012-12-03
Witam
W sobote dnia 01.12.2012 w Legnicy, koło WSM zgubiłem telefon SAMSUNG SOLID B2710 (czarny, troszke zarsyowany), z numerem tel. 693191705
Nie chodzi mi o odzyskanie tego modelu bardziej zależy mi na samej karcie sim ...
Uczciwa osobe proszę o kontakt.. Nie bede scigał ani pociągał do opowiedzialności, poprostu chciałbym odzyskać starą karte ...
Proszę o kontakt na numer 663062043
Dziekuje z góry
Jochnyxd - 2012-08-12
Cześc, Zgubiłem telefo wchodząc do domu , i kładąc Go Na parapecie . teraz go nie . proszę pomuście mi Jeśli możecie to na gg 38261606 .
raksoII - 2012-05-05
Mam ogromny problem, gdzyż zgubiłem samsunga, gdy wracałem z Warszawy.Mało co pamiętam bo gdy wysiadałem wziołem kable i telefon i rzuciłem na Pufke w pokoju.
Lecz go tam nie ma:( Szukam go 5 dzień i nic. Niech ktoś mi pomorze!
maciek - 2011-08-31
mam taki problem wiem napewno ze telefon mam gdzies na podworku mam nawet miejsce gdzie moze byc na 96% ale przeszukalem co do 1 cm tamten teren i nieznalazlem {wypadl jak bieglem wieczorem } szukam juz go pocalym podworku bo w domu napewno na tysiac sto procent go niema poszukiwania trwaja juz 2 dni jaki program uzyc do namierzania czy jest taki program czy trzeba isc na policje? pils oddpiszczcie przeciagu 2,3 dni pliss
Femme - 2010-08-23
Niektóre telefony mają funkcję wysyłania SMS na wcześniej podany numer, jeśli ktoś zamieni kartę SIM. W sms wysyłany jest aktualny numer telefonu. Więc jeśli złodziej zmieni kartę to będziemy mieć zawsze do niego numer (co można wykorzystać przy namierzaniu itp).
Często złościmy się, że bateria w naszym telefonie nie działa tak jak powinna. Chcemy gdzieś zadzwonić i okazuje się,...
Jak przedłużyć żywotność baterii w telefonie?
Często złościmy się, że bateria w naszym telefonie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub