Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > Telefony Komórkowe > Jak znaleźć zgubiony telefon?

Jak znaleźć zgubiony telefon?

, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (37 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Jeśli na co dzień nie rozstajesz się ze swoim telefonem, to jego zgubienie może być nieco kłopotliwe. Wiele osób jest uzależnionych od telefonów i bez nich czują się prawie jak bez ręki. Zgubienie telefonu prócz tego, że może być traumatyczne, może być również nieco kosztowne, zwłaszcza jeśli twój telefon był najnowszym krzykiem mody. Nie denerwuj się jednak i zachowaj trzeźwy umysł. Jeśli zachowasz spokój i będziesz myśleć logicznie, to masz jeszcze spore szanse na odnalezienie swojej zguby.
 2.5/5 (37 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (19)

ika - 2014-09-19
ogłoszenie z dnia 29.08.2014r utraciłam i do tej pory nikt nie oddał tel komórkowy LG-P710! na cmentarzu w Koszalinie!
ika - 2014-08-31
witam ! 29.08.2014 r bedac na cmentarzu w Koszalinie utraciłam telefon komórkowy LP-P710 w czerwonym etui w kształcie portfela . Bardzo zalęży mi na karcie SIM gdyz sa tam wazne zdjecia rodzinne. znalazce prosze o zwrot, 603046398
ABC - 2014-07-07
CO ZA BZDURY !!! ŻEBY POLICJA SZUKAŁA ZAGUBIONYCH / SKRADZIONYCH FONÓW.
Marta - 2014-07-07
Zgubiłam wczoraj (04.07.2014r.) telefon LG SWIFT L9 z charakterystyczną obudową tj. czarno-białką sową. Wypadł mi z kieszeni gdzieś na starówce w Olsztynie. Niestety rozładował się więc nie było szans go odnaleźć możliwie szybko. Jakby ktoś odnalazł to prosze o kontakt pod numerem 692919357.
Krystian Zdziech - 2014-05-28
Witam
W Radomiu zgubiłem telefon Sony Ericsson Xperia wychodząc z autobusu linii nr.2
znalazcę proszę o kontakt na numer : 602870377
bardzo zależy mi na samym telefonie z powodu ogromnej ilości kontaktów
Andrzej - 2014-05-21
Radzę nie korzystać z "Darmowa lokalizacja telefonu.pl" programu powyżej...dziś otrzymałem rachunek za telefon i sms wysłane kosztowały mnie 125,00 zł. oszuści!
Adam - 2014-05-21
Kolega zgubił telefon....skorzystaliśmy z programu podanego powyżej Fonlok.pl i jest to oszustwo....bo nie jest to darmowe i na dodatek wcale nie działa....pokazuje na mapie ciągłe to samo miejsce...do różnych numerów telefonu...
geniek65 - 2014-03-18
zgubiłem w Gnieźnie prawdopodobnie na ulicy Sobieskiego telefon Sony XPERIA z, uczciwego znalazcę proszę o zwrot nagroda czeka. zgubiłem w sobotę 15 marca br
arimor - 2013-09-17
Jeśli telefon został przez nas zgubiony to dobrym pomysłem jest wysłanie na niego smsa z telefonem, na który może zadzwonić znalazca i obietnicą pieniężnej nagrody (oczywiście jeśli znalazca się zgłosi należy mu ją dać, jednak nie jest konieczne wyznaczanie przesadnie wysokiej nagrody). W ten sposób ktoś przeczyta naszą wiadomość znacznie prędzej, niż miałby ją usłyszeć odbierając telefon. Taki sms moze zmienić intencje kogoś, kto może nie ukradł telefonu, ale go znalazł i niekoniecznie miał ochotę oddać.
Arek - 2013-08-19
GÓWNO PRAWDA Z TYM CAŁYM BLOKOWANIEM IMEI PRZEZ POLICJE JEŚLI KOMÓRKA JEST WARTA MNIEJ NIŻ 1000zł!

Po to cholera jasna zgłaszasz jej kradzież lub zaginienie, aby ją odnaleźli, gdy zaś oni zablokują numer imei, to wtedy jej po prostu nie namierzą. 3 dni temu zgubiłem XperiaJ, warta jest 700zł i co powiedzieli? ''Nie możemy i nie robimy takich rzeczy jak blokowanie imei, bo wtedy komórka nie zostanie po prostu odnaleziona.''

Dopóki nie złożysz wniosku o blokowanie imei, nikt tego za Ciebie zrobić NIE-MO-ŻE!
ewa - 2013-06-24
zgubiłam telefon nokia xpresmusic proszę o kontakt nagroda czeka
kuba1508 - 2013-04-08
Opis jest nie prawdziwy ponieważ zgubiłem mojego Samsunga Galaxy S 3 Mini i na policji powiedzieli że mam im podać ten numer imei ale oni i tak się tym nie zajmą ponieważ znalezienie telefony przez ten owy sposób to koszt ok. 3-5 tyś zł.
andzia - 2013-04-08
ja też zgubiłam telefon bardzo mi na nim zależy bo miałam tam ważne dla mnie zdjecia.Był to lgkp500 z czarno czerwoną obudową i siwymi guzikami po boku z nr tele 723934859 jeśli ktoś go znalazł prosze o jego zwrot i kontakt pod numerem 517051827 dziękuje
Iron - 2013-02-12
Autor artykułu chyba się trochę pośpieszył z tym podziałem co do wartości mienia w tym przypadku telefonu podając jako kwotę graniczną 1000 złotych. Przypuszczam, że chodziło mu o to, że wartość telefonu będzie istotna aby określić czy kradzież telefonu jest przestępstwem lub wykroczeniem. Niestety w chwili obecnej kwota graniczna nadal wynosi 250 złotych a kwota 1000 złotych jest podawana dopiero w projekcie zmian tych przepisów i być może będzie obowiązywać kiedyś w przyszłości ale na pewno jeszcze nie teraz. Poza tym w żadnym przypadku bez względu na wartość Policja nie blokuje skradzionych telefonów. Aby zablokować skradziony telefon jego właściciel po zgłoszeniu kradzieży i uzyskaniu z policji zaświadczenia potwierdzającego takie zgłoszenie udaje się do punktu sprzedaży telefonów "swojej" sieci i tam wnioskuje o zablokowanie skradzionego telefonu. Nie ma także znaczenia jakiej wartości był skradziony telefon. Policja ma obowiązek przyjąć każde takie zgłoszenie. Wartość ma tylko wpływ na to jakie protokoły zostaną sporządzone tj. zawiadomienie o wykroczeniu lub zawiadomienie o przestępstwie. W każdym przypadku bez względu na wartość jeżeli znamy numer IMEI swojego telefonu zostanie on przez policję zarejestrowany w komputerowej bazie przedmiotów skradzionych na podstawie tegoż właśnie numeru IMEI dzięki czemu zdarzają się przypadki odnalezienia telefonów nawet po kilku latach od kradzieży.
miras - 2012-12-03
Witam
W sobote dnia 01.12.2012 w Legnicy, koło WSM zgubiłem telefon SAMSUNG SOLID B2710 (czarny, troszke zarsyowany), z numerem tel. 693191705
Nie chodzi mi o odzyskanie tego modelu bardziej zależy mi na samej karcie sim ...
Uczciwa osobe proszę o kontakt.. Nie bede scigał ani pociągał do opowiedzialności, poprostu chciałbym odzyskać starą karte ...
Proszę o kontakt na numer 663062043
Dziekuje z góry
Dla wielu z nas bateria stanowi jeden z wielu czynników, na jakie zwracamy uwagę podczas zakupu telefonu komórkowego....
Jak przedłużyć życie baterii w komórce?
Dla wielu z nas bateria stanowi jeden z wielu czynników...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub