Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się kochać pierwszy raz?
Jak się kochać pierwszy raz?

Jak się kochać pierwszy raz?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (32 ocen)
Oceń 
Wyrażenie chęci na odbycie pierwszego stosunku seksualnego to bardzo ważna decyzja. Budzi ona w każdym z nas pewnego rodzaju niepokój i obawy. Zadajemy sobie pytania: jak to zrobić, czego możemy się spodziewać, jak się przygotować itp. Przeczytaj poniższe wskazówki, w których postaram się odpowiedzieć na każde z tych trudnych pytań. Jeśli jednak nadal będziesz mieć wątpliwości lub nie znajdziesz tu odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, porozmawiaj z dojrzałą osobą, niezawodnym przyjacielem, krewnym, bądź lekarzem specjalistą.
1

Pierwszy stosunek seksualny to bardzo ważne wydarzenie. Zanim do czegokolwiek dojdzie, ty i twój partner powinniście porozmawiać o tym wydarzeniu. Upewnijcie się, że obydwoje czujecie się komfortowo i jesteście na to gotowi. Rozmawiajcie ze sobą, dajcie sobie czas na to, by przemyśleć całą sprawę razem i osobno. To nie jest decyzja, która powinna być podjęta pod wpływem emocji. Powinnaś czuć się komfortowo i bezpiecznie ze swoim partnerem. Powinnaś mieć do niego zaufanie i w żadnym wypadku nie powinnaś czuć na sobie jego presji i robić coś na co nie masz ochoty.

2

Jeśli nie chcesz, aby twój seks skończył się nieplanowaną ciążą, powinnaś zadbać o odpowiednią antykoncepcję. Twój partner powinien wcześniej kupić prezerwatywy i to co najmniej trzy. Należy bowiem mieć kilka dodatkowych prezerwatyw na wypadek rozerwania prezerwatywy podczas otwierania opakowania, jej pęknięcia w czasie stosunku czy też założenia jej nie w ten sposób, co trzeba. Jeśli partner zauważy, że założył prezerwatywę w odwrotną stronę, niech nie ściąga jej i nie odwraca, tylko weźmie od razu nową. Przed jej założeniem powinien upewnić się, że robi to w odpowiednią stronę.

  • Kobiety. Jeśli mężczyzna twierdzi, że nie założy prezerwatywy, ponieważ jego członek jest za duży, weź jedną z nich i rozciągnij. Prezerwatywy mogą rozciągnąć się do naprawdę znacznych rozmiarów, więc powinien to być wystarczający dowód, który przekona go do jej założenia. Jeśli partner nadal nie zgadza się, poproś, by kupił większy rozmiar. Jeśli mężczyzna mówi, że nie czuje się dobrze zakładając prezerwatywę, oznacza to, że jest on samolubny i powinnaś stanowczo zażądać on niego, aby ją założył. Rozważ również czy jest to właściwa osoba i czy to właśnie z nim chcesz przeżyć swój pierwszy raz.

  • Mężczyźni. Nigdy nie kupuj tanich prezerwatyw. Nie kupuj ich w automacie na monety czy z innych niepewnych źródeł. Jeśli czujesz się zakłopotany kupując prezerwatywy w aptece czy innym sklepie, oznacza to, że nie dojrzałeś jeszcze do seksu. Jeśli nie jesteś pewien jak ich używać i które z nich będą odpowiedni dla ciebie, kup kilka rodzajów i wypróbuj je, kiedy będziesz sam. W ten sposób wybierzesz te, w których czujesz się najbardziej komfortowo.

strona 1 z 3następna >
 3.9/5 (32 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak podniecić dziewczynę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub