Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
Ćwiczenia na piłce są bardzo skuteczne i co najważniejsze bezpieczne dla nas. Za pomocą piłki można ćwiczyć mięśnie praktycznie każdej części ciała. Ja jednak skupię się na mięśniach brzucha, które spędzają sen z powiek niejednemu z nas. Wszyscy chcielibyśmy mieć piękny brzuch – i dzięki piłce do ćwiczeń jest to możliwe.
1
ćwiczenia mięśni brzucha - 1.
Połóż się na macie. Załóż ręce za głowę. Ugnij nogi w kolanach. Włóż piłkę pomiędzy nogi, chwyć ją stopami. Następnie trzymając piłkę między nogami unieś nogi i zbliż kolana do klatki piersiowej. W tym samym czasie unieś głowę do góry prostując ręce w kierunku piłki.
2
ćwiczenia mięśni brzucha - 2.
Połóż się na macie. Załóż ręce za głowę. Ugnij lekko nogi w kolanach, chwyć stopami piłkę. Podnoś i opuszczaj swoje nogi trzymając piłkę.
3
ćwiczenia mięśni brzucha - 3.
Połóż się na piłce, jak na zdjęciu obok. Podeprzyj się nogami, aby się z niej nie sturlać. Ręce załóż za głowę. Wykonaj skłon, ale nie pełny. Nie odrywaj dolnego odcinka pleców od piłki. Wykonując go lekko odbij na lewo.
4
ćwiczenia mięśni brzucha - 4.
Połóż się na piłce na boku. Podpieraj się nogami o podłoże oraz jedną ręką o piłkę. Drugą rękę załóż za głowę, jak na zdjęciu. Zginaj się tak jakbyś chciała dotknąć łokciem biodra, a następnie podłogi pod głową.
5
ćwiczenia mięśni brzucha - 5.
Użyj dużej piłki. Przyjmij pozycję jak do pompek. Następnie załóż golenie na czubek piłki. Trzymaj plecy prosto. Ugnij nogi w kolanach. Piłka automatycznie przetoczy się na Twoje kostki i stopy. Następnie odepchnij się nogami i powróć do poprzedniej pozycji. Jest to utrudniona wersja pompek.
Jak ćwiczyć z taśmą gumową?
Tygodniowy plan ćwiczeń brzucha.
Jak wzmocnić mięśnie pleców?
Jak wykonać podstawowe ćwiczenia pilates? Cz. I - rozgrzewka.
strona 1 z 2następna >
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Joginka - 2010-08-27
jasne mugga, specjalnie dla ciebie umieszczę jakieś w przyszłym tygodniu, buźka
mugga - 2010-08-27
świetna seria Joginka! Mam zamiar zacząć wreszcie coś robić ze swoim ciałem, żeby za kilka lat nie mieć się czego wstydzić i wciąż być w formie. Tak się tylko zastanawiałam, czy masz może jeszcze w zanadrzu jakieś ćwiczenia z piłką na pośladki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna, jak pewnie większość dziewczyn.
Zbliża się lato, czas zwiewnych sukienek, wyjazdów, plaży. Ale jak tu po zimie zmieścić się w ulubione krótkie spodenki...
Jak zrzucić brzuszek po zimie?
Zbliża się lato, czas zwiewnych sukienek, wyjazdów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub