Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
Ćwiczenia na piłce są bardzo skuteczne i co najważniejsze bezpieczne dla nas. Za pomocą piłki można ćwiczyć mięśnie praktycznie każdej części ciała. Ja jednak skupię się na mięśniach brzucha, które spędzają sen z powiek niejednemu z nas. Wszyscy chcielibyśmy mieć piękny brzuch – i dzięki piłce do ćwiczeń jest to możliwe.
1
ćwiczenia mięśni brzucha - 1.
Połóż się na macie. Załóż ręce za głowę. Ugnij nogi w kolanach. Włóż piłkę pomiędzy nogi, chwyć ją stopami. Następnie trzymając piłkę między nogami unieś nogi i zbliż kolana do klatki piersiowej. W tym samym czasie unieś głowę do góry prostując ręce w kierunku piłki.
2
ćwiczenia mięśni brzucha - 2.
Połóż się na macie. Załóż ręce za głowę. Ugnij lekko nogi w kolanach, chwyć stopami piłkę. Podnoś i opuszczaj swoje nogi trzymając piłkę.
3
ćwiczenia mięśni brzucha - 3.
Połóż się na piłce, jak na zdjęciu obok. Podeprzyj się nogami, aby się z niej nie sturlać. Ręce załóż za głowę. Wykonaj skłon, ale nie pełny. Nie odrywaj dolnego odcinka pleców od piłki. Wykonując go lekko odbij na lewo.
4
ćwiczenia mięśni brzucha - 4.
Połóż się na piłce na boku. Podpieraj się nogami o podłoże oraz jedną ręką o piłkę. Drugą rękę załóż za głowę, jak na zdjęciu. Zginaj się tak jakbyś chciała dotknąć łokciem biodra, a następnie podłogi pod głową.
5
ćwiczenia mięśni brzucha - 5.
Użyj dużej piłki. Przyjmij pozycję jak do pompek. Następnie załóż golenie na czubek piłki. Trzymaj plecy prosto. Ugnij nogi w kolanach. Piłka automatycznie przetoczy się na Twoje kostki i stopy. Następnie odepchnij się nogami i powróć do poprzedniej pozycji. Jest to utrudniona wersja pompek.
Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?
Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Jak ćwiczyć przed telewizorem? Ćwiczenia dla leniwych.
Jak zrobić sześciopak?
strona 1 z 2następna >
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Joginka - 2010-08-27
jasne mugga, specjalnie dla ciebie umieszczę jakieś w przyszłym tygodniu, buźka
mugga - 2010-08-27
świetna seria Joginka! Mam zamiar zacząć wreszcie coś robić ze swoim ciałem, żeby za kilka lat nie mieć się czego wstydzić i wciąż być w formie. Tak się tylko zastanawiałam, czy masz może jeszcze w zanadrzu jakieś ćwiczenia z piłką na pośladki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna, jak pewnie większość dziewczyn.
Chcesz mieć płaski brzuch, ale nie wiesz jak to osiągnąć? Tak naprawdę nie jest to skomplikowane, wystarczy jedynie...
Jak spłaszczyć brzuch?
Chcesz mieć płaski brzuch, ale nie wiesz jak to osiągnąć? Tak naprawdę nie jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub