Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż twarzy > Jak ukryć blizny na twarzy?
Jak ukryć blizny na twarzy?

Jak ukryć blizny na twarzy?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (10 ocen)
Oceń 
Blizny to trwałe ślady różnych nieprzyjemnych wydarzeń z naszego życia. Gdy występują w widocznym miejscu, są zazwyczaj bardzo krępujące. Nowoczesne kosmetyki oferują możliwość tworzenia optycznej iluzji i zatuszowania blizn niezależnie od ich wielkości. Nie trzeba się tego bać. Gdy zastosujemy właściwy produkt szybko zauważymy efekty. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek i profesjonalnych porad, które podpowiedzą ci jak ukryć blizny.
1
Istnieje wiele czynników, które mogą powodować powstawanie blizn na naszej twarzy. Może to być wypadek lub ślady ciężkiego trądziku. W obu tych przypadkach fakt ten może zmniejszyć naszą pewność siebie prowadząc tym samym do zaniżonej oceny własnej osoby. Zanim opanujesz makijaż do perfekcji musisz poznać różne techniki maskowania blizn i wyrównywania koloru swojej twarzy. Dobry makijaż ma pozytywny wpływ na nasze samopoczucie.
2
Istnieje wiele preparatów do profesjonalnego makijażu, które sprawiają, że nasza cera wygląda nieskazitelnie. Zakup dobrej jakości akcesoriów i kosmetyków to pierwszy krok do poprawy naszego wyglądu.
3
Przede wszystkim zaleca się stosowanie na twarz i bezpośrednio na blizny odżywczych kremów. Dzięki temu wygładzamy całą powierzchnię naszej cery. Czynność ta to podstawa każdego makijażu. Zarówno blizny jak i plamy mogą bowiem tworzyć na twarzy „łuski” i twarde pasma, a na nich żaden z kosmetyków nie będzie dobrze wyglądał.
Jak pozbyć się rozstępów?
Jak nakładać puder?
Jak nakładać róż na policzki?
Jak usunąć trądzik w Photoshopie?
strona 1 z 3następna >
 2.9/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

danka - 2012-12-31
zlotemiasta, zgadzam sie. ja robilam akurat w elite, ale ten sam zabieg i mozna powiedziec ze ta ostatnia deska ratunku pokazala mi ze bawienie sie w masci i grube podklady byly tylko jeszcze wieksza szkoda dla buzi i portfela. lepiej wydac te pieniadze raz a dobrze, fraxel polecam kazdemuu!
mika - 2012-04-12
Witam!Ja mam taki problem,że zostały mi takie dziurki po trądziku i nie wiem jak je zakryć dokładnie,aby nie było widać.Zależy mi bardzo na tym,ponieważ w sierpniu mam swój ślub. Proszę o skuteczną radę.
patryczek18 - 2011-03-20
a co w przypadku chlopaka? Ja jestem obrzydliwy a kiedys bylem taki piekny...;( a teraz tylko sie schowac w domu i nie wychodzic, kazda dziewczyna mnie olewa, nie mam ochoty na nic.... Prosze piszcie do mnie na maila losiek1692@wp.pl
zlotemiasta - 2010-11-04
Wydaje mi się, ze dobrym rozwiązaniem byłoby zastosowanie lasera Fraxel re:store, a w przypadku płytszych blizn dobra będzie nawet mikrodermabrazja. Zabieg dopasowuje lekarz, to on stwierdza jaki będzie się najlepiej nadawał do usuwania blizn u pacjenta. Dobrze jest zgłosić się do renomowanej kliniki np. takiej jak IQ Medica - wtedy po prostu ma się pewność, że każdy zabieg zostanie wykonany profesjonalnie.
Trądzik do przypadłość, z którą zmagają się nie tylko ludzie młodzi, ale i dorośli. Gdy w końcu udaje nam się pozbyć...
Jak zredukować blizny po trądziku?
Trądzik do przypadłość, z którą zmagają się nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub