Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Skóra > Jak zatuszować malinkę?
Jak zatuszować malinkę?

Jak zatuszować malinkę?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (17 ocen)
Oceń 
Malinka to zwykłe przebarwienie skóry. Jest to siniak utworzony przez zbyt długie i mocne ssanie skóry za pomocą ust. Zrobienie malinki jest bardzo proste, ale usunięcie jej może sprawić nam nieco kłopotów. Pokazanie malinki w miejscu publicznym może być nieco kłopotliwe, więc zastanów się dwa razy zanim pozwolisz, aby ktoś ci ją zrobił. Jeśli jednak na twojej skórze pojawiła się malinka, a ty chcesz ją ukryć, wypróbuj poniższe sposoby.
1

Zimny okład. Na miejsce, gdzie masz malinkę przyłóż worek z lodem. Zrób to jak najszybciej. Możesz zawinąć kostki lodu w ręcznik, włożyć na kilka minut łyżkę do zamrażarki lub użyć wcześniej przygotowanych i zmrożonych okładów. Delikatnie przytrzymaj zimny okład na skórze przez kilka minut. Zdejmij go, a następnie przyłóż ponownie. Jeśli kompres staje się ciepły, ponownie go ochłodź. Możesz również poczekać 15–20 minut aż zaczerwienienie i obrzęk się zmniejszy, a następnie na nowo przyłóż zimny okład.

2

Miękka szczotka. Lekko rozmasuj obszar, na którym znajduje się malinka przy użyciu miękkiej szczoteczki. W ten sposób rozbijesz skrzepy krwi i z powrotem powróci ona do obiegu.

3

Moneta. Jest to bolesny i skomplikowany sposób, ale możesz go wypróbować, jeśli naprawdę chcesz pozbyć się śladów po malince. Po pierwsze mocno napnij powierzchnię skóry. Przy użyciu krawędzi dużej monety zacznij skrobać swoją skórę. Monetę należy mocno docisnąć do skóry, uważając aby jej nie podrażnić. Dzięki temu zabiegowi krew, która zebrała się pod skórą zacznie powracać do krwiobiegu. Pojawi się niewielkie zaczerwienienie spowodowane pocieraniem skóry, ale zniknie ono znacznie szybciej, niż malinka.

Jak zaimponować chłopakowi?
Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Jak leczyć grzybicę jamy ustnej?
Co zrobić, żeby to ona zadzwoniła?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak się całować?
 4.2/5 (17 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Malinka - 2013-01-15
A ja je uwiwlbiam :P a jak nie chce żeby ktoś widział to zakładam apaszkę ;)
kosmetyczka - 2010-09-01
To ktoś w dzisiejszych czasach robi malinki..
raczej przedpotopowe zjawisko.
Mlodociana - 2010-08-30
Nie ma chyba nic gorszego niż malinki. Uważam wszystkich facetów którzy je robią za debili. Nie wiem co to w ogóle za moda robienie malinek - chyba z podstawówki! masakra!
Aga1 - 2010-08-27
Też nie lubię malinek ale jest na nie sposób. Trzeba od razu po zrobieniu przez kogoś malinki mocno, z całych sił rozetrzeć to miejsce - dzięki temu nie powstanie siniak.
mugga - 2010-08-27
strasznie nie lubię jak mój facet zostawiał mi malinki, ale na szczęście oduczyłam go tego; po prostu zaczęłam mu też takowe zostawiać i to w miejscach bardzo widocznych; podziałało
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub