Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Impotencja > Jak zwiększyć libido u mężczyzn?
Jak zwiększyć libido u mężczyzn?

Jak zwiększyć libido u mężczyzn?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (240 ocen)
Oceń 
Niskie libido to coś, czego boi się każdy mężczyzna. Zaburzenia erekcji i brak reakcji seksualnych budzi strach nawet u najodważniejszych. Ma to duży wpływ na ich psychikę i zaufanie. Choć w większości przypadków zaburzenia erekcji to problem natury psychologicznej, istnieje kilka sposobów na poprawę tego stanu. Kiedy myślisz, że jest źle, twój stan jeszcze się pogarsza. Lepiej po prostu zrelaksuj się i nie myśl o tym.
1

Co wpływa na męskie libido?

Naukowcy twierdzą, że na męskie libido duży wpływ mają aspekty psychologiczne i fizyczne. Psychika ma bowiem duży wpływ na twoje ciało. Jeśli jesteś zestresowany pracą lub innymi problemami, z pewnością odbija się to na twoim życiu seksualnym. Jesteś tak zajęty, że nie masz czasu, by zadbać o swoją kondycję fizyczną i odpowiednio wypocząć. Okazuje się, że nawet brak snu może spowodować rozdrażnienie, wzmocnić stres i prowadzić do spadku poziomu testosteronu, a to wpływa na zmniejszenie libido. Również całkiem inne uczucia, takie jak poczucie winy, gniew czy depresja, mogą prowadzić do zaburzeń na tym tle. Trudno jest określić jaka jest główna przyczyna obniżenia libido. Jednakże większość lekarzy uważa, że spowodowane jest to spadkiem poziomu testosteronu.

2
Testosteron to bardzo ważny męski hormon płciowy. Udowodniono, że u mężczyzn po 30 roku życia zaczyna powoli obniżać się poziom testosteronu, a spadek ten może się gać nawet 10%. Jest to powolny proces, ale mając 40 lat można go już dotkliwie odczuć. Stan ten określany jest jako andropauza, czyli męski odpowiednik menopauzy.
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Domowe sposoby na libido
 4.8/5 (240 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (15)

ala - 2014-07-18
Mój mąż nie odczuwa potrzeby zbliżeń - przez ostatnie 4 lata kochaliśmy się coraz rzadziej i rzadziej, aż współżycie ustało i od ponad roku go nie ma... Próbowałam wszystkiego - nie działa bielizna, kolacyjki, masaże, rozmowy, prośby, groźby. Do lekarza specjalisty też nie chce pójść, ani sam, ani ze mną. Dla mnie to ważny aspekt życia, on twierdzi, że wcale o tym nie myśli... Po kilkunastu latach fajnego związku, zastanawiam się, czy go nie zakończyć - czuję się po prostu niekochana; dla mnie okazywanie uczuć, czułość, pocałunki, przytulenie, seks, są bardzo ważne.
wybawca - 2013-12-27
ja w ogóle nie odczuwam przyjemności biorę leki pewnie dlatego
Simm - 2013-12-08
Marek 304 - statyna obnizajaca cholesterol to zbrodnia, poczytaj jak najszybciej w internecie i nie h partner pozbedzie sie tego jak najszybciej
beatka - 2013-05-27
witam
jeżeli macie problem z potencją prawdopodobnie jest to związane z krąrzeniem-czyli cholesterol/nadciśnienie-zaczynają sie zatykać zyły .mój facet to miał zero chęci a po tabletkach na cholesterol wszystko wróciło do normy
marek304 - 2013-03-26
powiedz mi jak jestem sam w domu to mi stoi a jak id4e do agencji to niechce mi stanac
quario - 2013-03-20
Łukaszeek co Ty opowiadasz????
38 lat to wiek w ,którym zaczyna sie najlepszy seks;-)))
Uwierz mi bo tez w wieku 42 lat zaczynalem miec problemy.
x - 2012-12-28
A ja już mniej więcej od 7 lat nie wiem co to popęd.Teraz mogę to robić raz na pół roku i mi wystarczy.Z braku seksu jeszcze nikt nie umarł ,chyba..Może nie wiem co tracę .Mam 38 lat .
łukaszeek - 2012-12-04
Czy ktoś wie gdzie mogę kupić taki suplement o nazwie Loaded Guns, kiedyś był dostępny na allegro, czy można to jeszcze gdzieś dostać ? Proszę o pomoc .
zenek50zenek - 2012-12-03
Co się dziwić laski potem ida i gadaja koleżanką
karolina - 2012-10-25
nie kochaliście się od tygodni i podejrzewasz, że partner cię zdradził? Dowiedz się prawdy, badając go na wariografie! Jeśli jesteś zainteresowana, prześlij nr telefonu na program(małpa)onet.com.pl
załamana - 2012-08-30
jestem bardzo atrakcyjna, z charakteru szczerze mówiąc trochę zołza ale dla swojego faceta akurat rzadko :) prowadzę związek na odległość, od ponad miesiąca nie uprawiamy seksu, a wspomnę, że widujemy się co 7 czasami 14 dni... brak seksu jemu akurat nie przeszkadza. A ja chciałabym, żeby się na mnie rzucił i co się dzieje? ....nic... nic, nic i niiiiiiiiic :(( nie chce mi się już inicjowac zbliżeń, czuję się strasznie :( jak ostatni Kopciuch proszący się o zainteresowanie... on ma 30 lat a ja 26... nie wiem już sama co robić, a frustracja rośnie.
tomasz 29 - 2012-04-12
palenie papierosów, stres, złe odżywianie i brak ruchów to obniża poziom testosteronu... ja już nie palę około 6 m-cy,ograniczam spożywanie alkoholu, jem owoce.pozostało mi jeszcze pokonać nieśmiałość no i uprawiać trochę sportu;)
gogus - 2012-04-09
Mam pytanie a mam 38 lat juz, panowie w moim wieku ile razy na dobe mozecie, ale szczerze?
marcinek - 2010-10-02
Właśnie mięska powinno się jeść dużo, ponieważ zawiera dużo białka, pierś z kurczaka przy tym mało ma tłuszczu.
Oluska - 2010-08-30
W diecie nie może zabraknąć owoców morza i ryb morskich, ostryg, czosnku, orzechów, owoców i warzyw. Jak najmniej za to ciężkostrawnych mięs z sosami, potraw mącznych, kawy i alkoholu!
Poziom libida jest związany z udanym życiem seksualnym. Z wiekiem jego poziom może spadać. Wynika to ze zmniejszonej...
Jak zwiększyć popęd seksualny u mężczyzn?
Poziom libida jest związany z udanym życiem seksualnym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub