Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak narysować psa?

Jak narysować psa?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (497 ocen)
Oceń 
Chcesz samodzielnie narysować psa, ale nie wiesz jak to zrobić. To łatwiejsze, niż się wydaje i wcale nie wymaga wielkich zdolności plastycznych. Przeczytaj poniższe wskazówki, a z pewnością ułatwią ci to zadanie.
1
rysowanie psa - krok 1.
Zacznij rysowanie od naszkicowania figur, które będą stanowiły szkielet naszego psa. Narysuj okrąg, który będzie stanowił jego głowę i dodaj nieco linii pomocniczych, które ułatwią ci rysowanie pyska. Następnie dodaj linię szyi i średniej wielkości okrąg, który będzie stanowił tułów i klatkę piersiową psa . Dodaj kolejne linie na brzuch i połącz je z okręgiem tworzącym tył psa. Narysuj kolejne linie, które będą tworzyły szkielet łap psa.
2
rysowanie psa - krok 2.
Teraz po wykonaniu pierwszego kroku możesz przystąpić do szkicowania szpiczastych przyciętych uszu i odpowiedniej długości pyska. Następnie zaczynamy rysować oczy i przechodzimy do kończyn. Kolejnym etapem jest rysowanie zarysu nóg i podbrzusza, a następnie tyłu i ogona.
3
rysowanie psa - krok 3.
Jak można zauważyć Twój doberman zaczyna nabierać kształtów. Teraz dodajemy nieco szczegółów wewnątrz uszu, a następnie szkicujemy brwi i dolną szczękę. Wykonujemy zarys linii karku i pleców. Czas wykończyć linię łap i narysować miękkie poduszki.
4
rysowanie psa - krok 4.
Praktycznie rzecz biorąc twój pies jest już prawie gotowy, a cały twój szkic opera się na kilku prostych liniach. Przystąp do końcowego etapu modelowania pyska. Możesz dodać kilka linii na szyi które będą tworzyły charakterystyczne dla tej rasy zmarszczki. Nie zapomnij również o specjalnych zarysach na łapach, symbolizujących mięśnie. Na koniec dodaj palce i pazury. Po zakończeniu szkicu usuń wszystkie wytyczne kształtów, które naszkicowałeś w kroku pierwszym.
5
rysowanie psa - krok 5.
W końcu otrzymałeś upragniony efekt. Wszystko co teraz musisz zrobić ze swoim szkicem to pokolorować go. Właśnie stworzyłeś własnoręczny rysunek dobermana. Gratulacje!
Jak zrobić rysunek na Halloween?
Jak narysować nietoperza?
Jak zrobić świecące słoiki?
Jak ćwiczyć rysowanie szkiców?
 3.5/5 (497 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (11)

ikulina8 - 2014-04-07
Supcio! Umiem rysować prawie wszystkie rasy psów, ale doberman zawsze sprawiał mi trudność.
holer.... - 2012-05-03
holer**a. siedziałam nad tym 2 godziny żeby to zrobić powoli i na spokojnie a wyszło mi jedno wielkie gów*no.
co do tego że nie wymaga wielkich zdolności mogłabym trochę podyskutować...
Komplikator - 2012-03-10
Wyszedł mi tak samo, i nawet dodałam do niego kilka dodatków normalnie cudo , a dla ciebie czarny ... jest wszystko obojętne nie ważne czy wyszło ci ładnie czy nie i tak musi pójść na niby konkurs jak jesteś taki mądry, to sobie sam spróbuj tak narysować!!
kiniaa12 - 2012-01-23
Świetny...:))
julia - 2011-12-22
super !!
anonim - 2011-11-27
ja jeszcze nie narysowałam tego ale mam mamę która uczy rysunku i wiem że o n czy ona dobrze radzi i na pewno jak ktoś się przyłoży to mu wyjdzie ten pies także nie miejcie do niego/niej pretensji i ogarnijcie bo jak chcecie rysować jakieś walone smoki to się sami uczcie!!!
czarny - 2011-10-16
co ja kur.. emo taki mądry to narysuj smoka
pauliskaaa - 2011-08-12
ooo spoko wyszedl mi prawie identyczny pozdrawiem:*
czrombs2009 - 2011-08-12
to chyba jesteś emo albo dzieciak.
czrombs2009 - 2011-08-12
to chyba jesteś emo albo dzieciak.
alex - 2011-08-09
tak jak to jest takie łatwe to ja jestem emo
Często chcemy pomóc naszym dzieciom w poznawaniu świata poprzez malowanie, ale niestety nie wszyscy z nas są obdarzeni...
Jak namalować pingwina przodem?
Często chcemy pomóc naszym dzieciom w poznawaniu świata...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub