Tutaj jesteś: Zwierzęta > Owady > Inne Owady > Jak pozbyć się pluskiew łóżkowych?

Jak pozbyć się pluskiew łóżkowych?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (25 ocen)
Oceń 
Zwalczanie pluskiew łóżkowych może kosztować cię dużo czasu i pieniędzy. Istotne jest wczesne wykrycie pluskiew i natychmiastowe ich wytępienie. Poniżej znajdziesz plan działania, który pomoże ci pozbyć się tych insektów.
1
Usuń z pokoju, w którym odkryłeś pluskwy wszystkie przedmioty z materiału: ubrania, ręczniki, koce, pościel, zasłony. Dywan oddaj do czyszczenia. Wszystko co nadaje się do prania włóż do plastikowej torby i wypierz w wysokiej temperaturze. To czego nie możesz wyprać lub oddać do pralni chemicznej oczyść parą lub dobrze odkurz. Dokładne sprzątanie powtarzaj tak często, dopóki całkowicie nie pozbędziesz się pluskiew.
2
Wyrzuć lub wyczyść wszystkie miejsca, w których mogą ukrywać się pluskwy. Zdejmij ze ścian wszystkie obrazy i dokładnie wyczyść ich ramy. Umyj ścianę (pluskwy często chowają się za obrazami). Wyczyść zagłówek i podnóżek (drewniany dokładnie wyszoruj, materiałowe wyprasuj gorącym żelazkiem). Wyczyść pojemnik na pościel, kosze na bieliznę i inne pudła, które trzymasz w okolicy łóżka. Staraj się nie chować nic pod łóżko, ani do pojemnika na pościel, dopóki problem pluskiew całkowicie nie zniknie. Wyczyść ramę łóżka. Bardzo dokładnie wymyj i powycieraj wszystkie ściany i meble, które znajdują się w pokoju/sypialni. Szczególną uwagę zwróć na te fragmenty ścian, które znajdują się za meblami. Wyczyść framugę drzwi i ramę okna. Jeśli pluskwy zaatakowały cię z dużą siłą, będziesz też musiał posprzątać wnętrze szaf i komód.
Jak pozbyć się karaluchów?
Jak zwalczyć mole?
Jak zwalczyć pluskwy domowe?
Jak zwalczyć prusaki?
strona 1 z 2następna >
 3.5/5 (25 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

anula82r - 2014-10-13
Witam! Od czerwca mamy problem z pluskwami.Już myslelismy że pozbylismy sie problemu a tu znów nas gryzą. Macie może jakis skuteczny sposób na to świństwo?
Bernadeta - 2013-10-27
Czesc mam prozbe jaki ma byc ten rozpuszczalnik i jak go stosowac ten na pluskfy prosze o szypka odp . pozdrawiam
dan - 2013-09-09
szybko i efektywnie !!!!
wygrzac pomieszczenie do temperatury okolo 55 stopni oczywiscie usuniecie wszystkich kabli i urzadzen ktore mogly by sie uszkodzic.
-potrzebna butla z gazem i grzejnik wyposarzony w wiatrak ktory rozdmuchuje cieple powietrze, pozniej jesli jest to mozliwe opatrzec miejsce i szukac glownie miejsc ktore moga sluzyj jako kryjowka. mielismy ten sam problem i to pomoglo w duzym stopniu ale druga OPCJĄ jest uzycie maszyny parowej ktore tworza pare ktora bezposrednio zabije pluskwy o ile jestescie w stanie wskazac miejsc. Sprawdzony sposob!!
ilona - 2013-07-10
nie znałam takiego zwierzatka jak pluskwa dopoki nie zamieszkałam w UK tutaj to cos jest bywalcem domow i nie tylko dobrym sposobem ktory powiedział mi moj tato jest denaturat to stosowali na poligonach bo tam tez mieli taki problem
$!W@ - 2012-12-28
Dobra, dobra, ale zanim się ich zaczniemy pozbywać to jakoś je trzeba "wynaleźć". Jak je wykryć? Są jakieś objawy, że np śpię z pluskwami? :O
san - 2012-08-20

Bardzo dużo daje zasilikonowanie wszystkich szpar, dziur w scianach. ja na wszelki wypadek zrobiłam to samo z sofą która jest głównym siedliskiem pluskwy. dzieki temu znalazlam dwa gniazda w samej sofie i jedno pod listwą podłogową. Mam nadzieję, że więcej ich nie bedzie... ale wątpie, żeby mi tak łatwo poszło.

dobry też jest srodek Bros 007 na insekty biegające czy jakos tak. ma opóznione dzialanie i efekty są widoczne dopiero po 2-3 dobach, ale jest tego cholerstwa mniej

W....!! - 2012-07-26
Czesc mam takie pytanie jak zwalczyc pluskwy w domu prubowalam rozne preparaty ale nie pomaga. Ja juz mam dosc tego robactwa niewiem jak to zwalczyc prosze o szybką odpowiedz na moj mail. Pozdrawiam
Wystarczy zaledwie kilka tygodni, aby małe przędziorki osiągnęły dojrzałość i zaczęły znosić jaja w twoich roślinach...
Jak zwalczyć przędziorka?
Wystarczy zaledwie kilka tygodni, aby małe przędziorki osiągnęły dojrzałość i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub