Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Cukrzyca > Jak obniżyć poziom cukru we krwi?
Jak obniżyć poziom cukru we krwi?

Jak obniżyć poziom cukru we krwi?

, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (256 ocen)
Oceń 

Obniżenie poziomu cukru we krwi jest bardzo ważne aby uniknąć cukrzycy czy nadwagi. Glukoza ma bardzo duży wpływ na nasze zdrowie i samopoczucie. Ważne więc, aby utrzymywać jej stały poziom w organizmie. Jak można to zrobić? Bardzo prosto.

1

Twoje mięśnie spalają glukozę.

Aktywność fizyczna to jeden z najprostszych sposobów na pozbycie się niechcianego cukru z organizmu. Zejdź więc z wygodnej kanapy, odłóż pilot od telewizora i rusz się. Ćwicz regularnie pół godziny dziennie, a zobaczysz efekty. Ćwiczenia poprawią też Twoją kondycję.

2

Lepiej zrobisz jedząc mniej, a częściej - niż rzadko, a dużo.

Taki sposób jedzenia sprzyja odkładaniu się tłuszczów i zwiększeniu poziomu cukru we krwi. Powinno się spożywać od czterech do sześciu posiłków dziennie. Każdy powinien liczyć od czterystu do sześciuset kalorii. Jedz więc co trzy-cztery godziny. Zwiększ spożycie wody. Pomaga ona pozbyć się toksyn z organizmu, a jej niedobór źle wpływa na krew i zawarte w niej cukry.

3

Pozbądź się tłuszczyku z brzucha i bioder.

To przez niego jesteś w grupie zagrożonej chorobami serca i problemami z utrzymaniem prawidłowego poziomu cukru. Unikaj też stresu, jako, że on jest jednym z głównych czynników podjadania, a co za tym idzie tycia. Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz.

Jak wyleczyć świerzb domowymi sposobami?
Jak leczyć zapalenie krtani?
Jak obniżyć ciśnienie krwi domowymi sposobami?
Jak naturalnie rozpuścić kamienie nerkowe?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jaka dieta dla cukrzyka?
 1.1/5 (256 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zuziazyl - 2013-01-11
Pamiętajmy by nie przesadzać ze słodyczami na co dzień zwłaszcza u dzieci.
Shakra - 2010-09-14
Aby obniżyć poziom cukru we krwi trzeba się trzymać odpowiedniej diety. Trzeba jeść dużo warzyw (najlepiej surowych) ze względu na zawarty w nich błonnik, który wydłuża trawienie się cukrów. Poza tym trzeba jeść nisko przetworzone produkty zbożowe (chleb ciemny, pełnoziarnisty, grube kasze, płatki owsiane, otręby). Poza tym ważna jest skrobia - znajdziemy ją w fasoli, czerstwym pieczywie, makaronach. Z owoców to te mniej słodkie np. awokado, cytryny, grejpfruty, poziomki i truskawki.
Dieta cukrzycowa jest najlepszym sposobem żywienia dla osób borykających się z chorobą cukrzycową, lub takich, które są...
Jak przejść na dietę dla cukrzyków?
Dieta cukrzycowa jest najlepszym sposobem żywienia dla...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub