Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić różę z bibuły?

Jak zrobić różę z bibuły?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (160 ocen)
Oceń 

Pewnie widziałaś kiedyś różę z bibuły i zastanawiałaś się jak się takie cudo robi. Myślałaś, że wymaga to wiele wysiłku i wprawy. Ale tak naprawdę każdy może zrobić taką różę, i to nie jedną. Jest wiele sposobów na zrobienie róży z bibuły. Ja osobiście preferuje tylko jeden z nich, ponieważ uważam, że jest on najlepszy - przynajmniej dla mnie. Oto on.

Bibuła w dowolnie wybranym przez Ciebie kolorze na kwiaty i zielona na łodygi, Tekturka, Drucik, Ołówek, Taśma klejąca lub klej, Nożyczki.
1
Robienie róży z bibuły 1

Na tekturce narysuj wzór serduszka (jak na zdjęciu obok) oraz kropli deszczu. Oba szablony powinny mieć pięć centymetrów długości. Dodatkowo narysuj jeszcze serduszko wysokie na siedem centymetrów. Wytnij wszystkie elementy.

2
Za pomocą ołówka przenieś wszystkie trzy wzory na bibułę.
3
Robienie róży z bibuły 3

Wytnij cztery kawałki w kształcie kropel deszczu, oraz pięć do siedmiu mniejszych serduszek i osiem do dwunastu większych.

4
Robienie róży z bibuły 4
Owiń mocno i ciasno drucik zieloną bibułą. Będzie nam służył za łodygę.
5

Krople deszczu owiń wokół drucika. Zegnij je wzdłuż na pół i przytwierdź do drucika. Zabezpiecz taśmą klejącą lub klejem, aby się nie odkleiły. Dodaj kolejno pozostałe krople, aby stworzyć środek naszej różyczki.

6
Robienie róży z bibuły 6
Zroluj zagięte końce serduszek w dłoniach a następne wokół drucika.
7

Najpierw przytwierdzaj do drucika małe serduszka, a następnie większe. Układaj je w kształt kwiatu róży. Za każdym razem zabezpieczaj je taśmą klejącą lub klejem, aby się nie odkleiły.

8
Robienie róży z bibuły 9
Na samym końcu odegnij przytwierdzone płatki i nadaj im ostateczny kształt róży.
Jak zrobić kokardę na prezent?
Jak zrobić dekoracje – papierowe kule?
Jak zrobić pompony dla cheerleaderek?
Jak zrobić rozetki z papieru?
 4.4/5 (160 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Możesz udekorować swoje mieszkanie pięknymi różami z papieru. Będą one wspaniałą ozdobą stołów, parapetów i ław....
Jak zrobić róże z papieru?
Możesz udekorować swoje mieszkanie pięknymi różami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub