Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Przeziębienia i Grypa > Jak leczyć suchy kaszel?

Jak leczyć suchy kaszel?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (70 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Istnieje wiele sposobów leczenia kaszlu, jednak należy pamiętać, że inaczej leczy się kaszel suchy, a inaczej mokry. Kaszel suchy pojawia się na początku przeziębienia i jest uporczywy, męczący oraz gorszy od kaszlu mokrego. Kaszel mokry jest pożyteczny - podczas kaszlenia odkrztuszamy zalegającą w oskrzelach wydzielinę. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na leczenie suchego kaszlu.
Przeczytaj teraz: Jak wyleczyć kaszel?
 4/5 (70 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

wed - 2014-12-10
suchy kaszel może wynikać z podrażnenia gardła, lekarze mówią, że to nie kaszel, tylko odruch kaszlowy. Co ciekawe suchy męczący kaszel, może być obajwem śrómiążdzowego zapalenia płuc. Jest zbyt często lekceważony. Poki sucho się kaszle, trzeba nawilżać. Ale jak was zacznie boleć w poersiach, gorączka się pojawi, to trzeba szybko do lekrza, ale jakiegoś poważnego, który wie, że istnieje atypowe zapalenie płuc. Ja już wielokrotnie spotkałm się z tym, że lekarze jakby zapominają o tej formie zapalenia płuc. źle lczone zapalenie płuc może skończyć się zapaleniem osierdzia i śmiercią. To powazna sprawa.
Maria - 2014-12-10
zero mleka, zero nabiału i glutenu w diecie - wtedy kaszel minie. te produktu prwadza do astmy - suchy męczący kaszel.
biker - 2014-11-24
jazda na rowerze zimą, jesienią, wiosną , latem ! Nie pamiętam, żebym chorował. Mam 40 lat
Dorka - 2014-09-12
Ja od lat stosuję Flegaminę, po dwóch dniach suchego kaszlu zaczynam odksztuszać. Jest to syrop który pomaga nawet przy bólach gardła!
topielica - 2013-09-22
Zawsze przy kaszlu należy sporo pic np. herbatke z malin lub wodę z cytryną i miodem .
daria16rog - 2013-04-03
Dziwne z tą wodą bo jak się napiję to właśnie zaczyna mnie brać kaszel.
Administrator - 2012-02-20
Na suchy kaszel polecam hydrokolonoterapie, od razu pomaga
mamut - 2011-03-14
Jestem aktualnie w ciąży i męczy mnie suchy kaszel. Pomaga mi syrop z cebuli, woda niegazowana i płukanie gardła paracetamolem (efferalgan)
Goga - 2010-09-14
zauważyłam że jak chce mi się kaszleć to pomaga mi od razu picie wody. Wystarczy łyk i przestaje mnie dusić.
Malwinau - 2010-09-14
Ja kupiłam sobie w aptece jakiś pierwszy lepszy syrop do stosowania 3 razy dziennie. Póki co wypiłam wczoraj wieczorem i dzisiaj rano i muszę powiedzieć że kaszlę zdecydowanie mniej. Wczoraj się tak dusiłam że mało co płuc nie wyplułam. Dziś prawie spokój!
Syrop z cebuli jest znany od kilkuset lat jako wspaniały, domowy sposób na przeziębienia, kaszel, zwiększenie...
Jak zrobić syrop z cebuli?
Syrop z cebuli jest znany od kilkuset lat jako wspaniały, domowy sposób na przeziębienia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub