Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Przeziębienia i Grypa > Jak leczyć suchy kaszel?

Jak leczyć suchy kaszel?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (70 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Istnieje wiele sposobów leczenia kaszlu, jednak należy pamiętać, że inaczej leczy się kaszel suchy, a inaczej mokry. Kaszel suchy pojawia się na początku przeziębienia i jest uporczywy, męczący oraz gorszy od kaszlu mokrego. Kaszel mokry jest pożyteczny - podczas kaszlenia odkrztuszamy zalegającą w oskrzelach wydzielinę. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na leczenie suchego kaszlu.
Przeczytaj teraz: Jak leczyć kaszel?
 4/5 (70 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

Dorka - 2014-09-12
Ja od lat stosuję Flegaminę, po dwóch dniach suchego kaszlu zaczynam odksztuszać. Jest to syrop który pomaga nawet przy bólach gardła!
topielica - 2013-09-22
Zawsze przy kaszlu należy sporo pic np. herbatke z malin lub wodę z cytryną i miodem .
daria16rog - 2013-04-03
Dziwne z tą wodą bo jak się napiję to właśnie zaczyna mnie brać kaszel.
Administrator - 2012-02-20
Na suchy kaszel polecam hydrokolonoterapie, od razu pomaga
mamut - 2011-03-14
Jestem aktualnie w ciąży i męczy mnie suchy kaszel. Pomaga mi syrop z cebuli, woda niegazowana i płukanie gardła paracetamolem (efferalgan)
Goga - 2010-09-14
zauważyłam że jak chce mi się kaszleć to pomaga mi od razu picie wody. Wystarczy łyk i przestaje mnie dusić.
Malwinau - 2010-09-14
Ja kupiłam sobie w aptece jakiś pierwszy lepszy syrop do stosowania 3 razy dziennie. Póki co wypiłam wczoraj wieczorem i dzisiaj rano i muszę powiedzieć że kaszlę zdecydowanie mniej. Wczoraj się tak dusiłam że mało co płuc nie wyplułam. Dziś prawie spokój!
Kaszel występuje zazwyczaj w jednym z dwóch rodzajów – suchy i mokry. W zależności od tego jaki rodzaj kaszlu nam...
Jak wyleczyć kaszel?
Kaszel występuje zazwyczaj w jednym z dwóch rodzajów – suchy i mokry. W zależności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub