Tutaj jesteś: Komputery > Sieci Komputerowe > Routery Bezprzewodowe > Jak zresetować router?
Jak zresetować router?

Jak zresetować router?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (5 ocen)
Oceń 
W przypadku konfiguracji własnej sieci może pojawić się kilka problemów. Gdy nie radzimy sobie z nimi, najlepiej zresetować router. Przywrócimy w ten sposób domyślne ustawienia i będziemy mogli zacząć wszystko od nowa. Jednak jak zresetować router? To nic trudnego. Poniżej znajdziesz kilka pomocnych wskazówek.
Spinacz biurowy lub szpilka
1
resetowanie routera
Rozłóż spinacz tak, aby jedna jego końcówka była wyprostowana. Z tyłu routera powinien znajdować się mały otwór podpisany „Reset”. Przy włączonym routerze włóż końcówkę spinacza do otworu i wciśnij znajdujący się wewnątrz przycisk.
2
Dociskaj ten przycisk przez 10 sekund, a następnie wyjmij spinacz.
3
Urządzenie samoczynnie uruchomi się ponownie. Gdy wszystkie światełka przestaną już migać, urządzenie będzie gotowe do działania.
4
Jeśli zaistnieje potrzeba wpisania hasła, będziesz musiał zajrzeć do instrukcji obsługi urządzenia, gdzie powinno być ono podane. Najczęściej jednak routery nie posiadają hasła lub brzmi ono „admin”.
Jak przyspieszyć  internet radiowy?
Jak zresetować router Linksys?
Jak zmienić IP?
Jak skonfigurować sieć ad hoc?
Wskazówki
  • Podczas resetowania routera nie odłączaj go od zasilania.
  • Nie odłączaj zasilania, gdy router będzie się samoczynnie ponownie uruchamiał.
 4/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zmienić IP?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub